««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

رای به نام زیبای خلیج فارس

پنجشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۲، ۱۰:۰۷ ق.ظ
سلام  دوستان

یک سایت اقدام به نظرسنجی برای نام زیبای خلیج فارس کرده است.

برای رای دادن به نام خلیج فارس لطفا به لینک زیر رفته و رای خود را  در هر سه بخش جزایر ایران و خلیج فارس ثبت نمایید.

با توجه به نزدیکی رای نام جعلی خلیج ع ر ب ی به نام زیبای خلیج فارس لطفا این مطلب را انتشار دهید تا بار دیگر به کشورک های عربی حوزه خلیج فارس بفهمانیم که ما با نام خلیج فارس شوخی نداریم و اگر حرف زیادی بزنند کشورشان را  افسانه ای  در  قصه ها  تبدیل می کنیم.

www.persianorarabiangulf.com

 

 

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

ایران

جزایر ایرانی خلیج فارس

خلیج فارس

نظرسنجی نام خلیج فارس

گوگل مپ

نظرات (۵۱)

سلام..........نه بابا ناراحت شدن نداشت که یه تذکر کوچولو بود دیگه.......منم اگه ناراحت میشدم اصلا نمی اومدم معذرت خواهی و اینا.........بازم ممنون از توجهتون به وبلاگ و مطالبش................یاعلی....
  • تارنمای شخصی مداح اهل بیت(ع)آرش عبدلی
  • "سلام وبلاگ اختصاصی مداح اهل بیت(ع)"آرش عبدلی" به همت یکی از دو ستان ایشان راه اندازی شد لطفا ما رو لینک کنید وبه ما در راه نوکری اهل بیت(ع) کمک کنید وبه ما خبر بدهید تا شما رو لینک کنیم با تشکر فراوان

    عنوان:تارنمای شخصی مداح اهل بیت(ع)"آرش عبدلی"
    http://arash-abdoli313.blogfa.com
    کد لوگوی ما":


    التماس دعا
    خلیج فارس!
    نگین شعر بر انگشتر مینایی ایران!
    کتاب نیلگون رازهای سینه‌ی تاریخ!
    رواقی آبگون،
    ـ دهلیز قلبی پرتپش، جوشنده‌ جاویدان
  • پروانه ی گمنام
  • تا الان ک 53 درصد خلیج فارس رای دادن
    خلیج همیشه فارس

    نظر لطفته
    با افتخار تمام لینک شدی
    ممنون میشم به اسم قدسیان فدایی رهبر لینک کنی
  • اصلاحات انسانی
  • سلام. وبلاگ اصلاحات انسانی با هدف گسترش اخلاق و معنویت و عقلانیت و تفریحات سالم شما را دعوت به بازدید و تبادل لینک می کند.
    موضوعات: اخلاق .فرهنگ. اجتماع . دین. کتاب . موسیقی . فیلم و....

    در صورت تمایل می توانید وبلاگ اصلاحات انسانی را لینک کرده و ما را مطلع کنید تا شما را لینک کنیم .
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.ممنون که لوگوی منو گذاشتی تو وبلاگت.راستی با دو مطلب جدید بروزم و منتظر نظر شما
    با سلام دوست عزیز
    ممنون که خبر دادید
    من رای دادم ودر وبلاگم می گذارم
    به مهم سربزنید
  • پدرام ناصری
  • سلام بزرگوار
    مرسی از حضورگرمتون در وب بنده
    شرمنده مدتی نبودم که جویای حال شوم،و از وب مفید و
    ارزندتون استفاده کنم امیدوارم در پناه آقا امام عصر شاد و سلامت باشید
    امام صادق (ع) : با هوای نفس خود جهاد کن ، همانطور که با دشمنت جهاد می کنی. کِتابُ المَواعِظ شیخ صدوق 112
    منتظر عرایض سازندتون هستم
    در پناه الله موفق باشید
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.راستی رفتم به persian golf رءی دادم
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.بیا ببین برا علیرضا(مدیر وب مسجد امام حسن چه لوگویی درست کردم.کپی کن و کلی بخند.راستی دوست بد چرا لوگوی منو نذاشتی تو وبلاگت؟
    سلام مجدد.
    نمیدونم یه لحظه همچین احساسی داشتم!!!
    سلام.وقت بخیر.وبلاگ شما لینک شده...
    ان شاءالله که از صحبتهای بنده حقیر چیزی به دل نداشته باشید؟؟؟شرمنده
    در پناه حضرت عباس
    شادی نمادی از زیستن آگاهانه است
    ونمایشی از سپاس گزاری در برابر یزدان پاک…
    ستوده ترین کارها آنست که بزرگترین شادی را برای
    بیشترین افراد فراهم کنیم .!
    زیبایی خریدنی نیست .
    شادابی هدیه گرفتنی نیست.
    طراوت اتفاقی نیست. همه این ها بسته به انتخاب و
    تلاش توست.شاد باش و شاد زندگی کن که شاد زیستن
    انتخاب است نه اتفاق

    باشه مرسی اجرت با امام هادی.
  • مینا ... مریم
  • گفتم کجا گفتا به خون ،

    گفتم چه وقت گفتا کنون

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم که بود گفتا که یار،

    گفتم چه گفت گفتا قرار

    گفتم چه زد گفتا شرار،

    گفتم بمان نشنید و رفت
  • مینا ... مریم
  • گفتم کجا گفتا به خون ،

    گفتم چه وقت گفتا کنون

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم که بود گفتا که یار،

    گفتم چه گفت گفتا قرار

    گفتم چه زد گفتا شرار،

    گفتم بمان نشنید و رفت
    سلام .

    جاده ی موفقیت سر راست نیست
    پیچی وجود دارد به نام شکست
    دور برگردانی به نام سردرگمی
    سرعت گیر هایی به نام دوستان
    چراغ قرمز هایی به نام دشمنان
    چراغ احتیاط هایی به نام خانواده
    تایر های پنچری خواهید داشت به نام شغل
    اما اگر یدکی به نام عزم داشته باشید
    موتوری به نام استقامت
    و راننده ای به نام خدا
    به جایی خواهید رسید که موفقیت نام دارد.

    ممنون میشم ازتون میخوام ماهانه کد ورودیمو عوض کنم تا تنوعی بشه
  • حجاب آسمانی ترین راه
  • از تمام داشته هایت که به آن می بالى


    خدا را جدا کن بعد ببین چه دارى ؟


    به همه کمبودهایت که از آن می نالى


    خدا را بیفزا و ببین دیگر چه کم دارى ؟
    سلام
    خلیج همیشه فارس ما همیشه فارس بوده و میمونه
    موفق باشید
    یاعلی
  • زهراسادات
  • سلام مطلب جدید گزاشتم..

    تشریف بیارین..
    اگر مشکلی نداشته باشه من این مطلب رو در وبلاگم گذاشتم
    سلام.ببخشید قصد بدی نداشتم!چون خیلی ساده از کنار این اتفاق تلخ میگذرند!!!یه خورده سخت بود برام که چرا برخوردی سردی با این موضوع میشه.
    در پناه حضرت حق
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • کشتی شکسته ایم که بی تاب مانده ایم

    آشفته درتلاطم گرداب مانده ایم



    رحمی کن ای اجل، که طواف حرم کنیم

    درحسرت زیارت ارباب مانده ایم



    باید به گریه دامن عباس را گرفت

    کافیست هرچه منتظرآب مانده ایم





    همت کنید! قافله سالارزینب است

    بد می شود، ببیند اگرخواب مانده ایم



    ابروی دیدنی قمرهست و بی جهت

    سرگرم چند کاشی محراب مانده ایم



    فکری به حال این همه درمانده کن حسین !

    چون ماهی کلافه به قلاب مانده ایم
    وقتی میگیم خدا کند که بیایی
    شاید او می فرماید خدا کند که بخواهید . . .
    .
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • دیـــــــــــــــــــدبـــــــــانــــــ
  • السلام علیک یا بقیه الله.....
    منی که مایه ننگم به حد رسوایی.
    چگونه از تو بخواهم به دیدنم ایی.
    چو خویش یار تو دیدم چه نیک فهمیدم.
    عزیز فاطمه مهدی چقدر تنهایی.
    سلام همسنگر گرامی!
    خیلی خوب بود خیلی خوب اطلاع رسانی کردین رفتیم و به خلیج همیشه فــــــــــــــــــــــــارســـــــــــــــــــــــــــ
    رای دادیم
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • دل بیقرار، دیده زدل بیقرارتر

    بهتر ز تو کجاست درعالم نگارتر؟

    روز ازل خمار شرابی شدیم و عشق

    ما را حواله داد به چشمی خمارتر

    مجبورمان نکرده کسی عاشقت شویم

    ماخود شدیم نزد تو بی اختیار تر

    دل دل نمی کنیم که دلداده ات شویم

    ما را اگر کند به غمت دل دچارتر

    وقتی که تربت توشده مهر سجده ها

    صورت چه بهتراست شود پرغبارتر

    داراترین دخیل گداخانه توأند

    آن دستهای خالی با تو ندارتر

    محشور با فرات شود آخرعاقبت

    اشکی که شد به روضه تو پابکارتر

    هرکس که با حسین نباشد جهنمی است

    هرگز ز او ندیده کسی بد بیار تر

    شکر خدا که میگذرد عمر و می شویم

    دیوانه تر، شکسته تر و روضه دارتر

    دستش به شاهراه حقیقت نمی رسد

    هرکس در این مسیر بیفتد کنارتر
    کار خوبی کردید که اطلاع رسانی کردید
    سلام
    مگه میشه با نظر سنجی اینترنتی خلیج فارس مارو بگیرن؟
    اصلن گذاشتن این نظر سنجی کار اشتباهی بوده..
    این اسم تا ابد ثابته.
    وبلاگ شما لینک شد.
    ببخشیدیه نکته:تنها کاری که ازدستمون برمیاد باز پخش توهین به ساحت مقدس آقامون هست.
    انشاءالله که این خبر رو پخش کنید...
    آدرس چند وبلاگ که رداین زمینه فعالیت دارند:
    عشقم امام هادی علیه السلامhttp://ya-20.blogfa.com/

    عذر تقصیر-جانم فدای امام نقی علیه السلام
    http://imam-ali-naghi.blogfa.com/
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • خواهش میکنم...بزرگوارید.
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    اونکه بله...ثابت کردیم وخواهیم کرد.مامردجنگیم...
    خطاب به حضرت آقا جانم فدایش؛
    ازتوبه یک اشاره ازمابه سردویدن

    التماس دعای فـــــــــــــــرج
    علی ع یارتون
  • مفقود الاثر
  • سلام

    ممنون از اطلاع رسانی

    یا حق
  • ♗لحظه ای بسوی آفرینش♗
  • سلام

    با تشکر که به وبلاگ♗لحظه ای بسوی آفرینش♗ سر زدی

    مطلب بسیار عالی هست واقعا خلیج مال ماست وباید
    در شناسنامه ایران بماند

    با تشکر فراون
    گروه وبلاگ عشق شهدا
  • خــآدم ســآیـبری
  • خلیج همیشه فارس ، فارس میمونه
    زنده باد خلیج فارس
  • گنجینه ی گمشده
  • ممنون سر زدین

    یاعلی
  • به یادشهدای گمنام
  • ممنون از اطلاع رسانی تون
  • فاطمه باصری
  • سلام

    صبحی گره اززمانه واخواهد شد
    رازشب تاربرملا خواهدشد
    درراه ، عزیزیست که باآمدنش
    هرقطب نما قبله نماخواهد شد
    اللهم عجل لولیک الفرج

    چشم.
    آدم هایی که شما را بارها و بارها می آزارند، مانند کاغذ سمباده هستند.
    آنها شما را می خراشند و آزار می دهند اما در نهایت
    شما صیقلی و براق خواهید شد و آنها مستهلک و فرسوده
    زندگی دیکته ای نیست که آن را به ما گفته بودند و گفته باشند و خواهند گفت !!!
    زندگی انشایی است که تنها باید خود بنگاریم ؛

    باشد که موضوع انشای زندگیت "خدا" ،
    مقدمه اش "عشق او" ،
    و انتهایش "نگاه او" باشد ...

    آمیــــــــــــــــــــــــــــــــن
  • پایگاه خبری روستای هلی کتی آمل
  • باسلام وخسته نباشید:خلیج فارس مال ماست اجازه نخواهیم دادکه کسی چشم چپ به این دیارما نگاه کنه./باتشکر از اینکه به ما سر میزنی موفق باشید
    سلام . وب پر محتوا و خوبی دارید موفق باشید .شما هم با افتخار لینک شدید
    انقدر شعر از تو نگفتند شاعران،تا اینکه یاز شد دهن نانجیب ها...
    طی توهین بی سابقه که به ساحت مقدس حضرت امام علی النقی علیه السلام صورت گرفته از شما همسنگر گرامی،جهت تسلی دل نازنین آقاصاحب الزمان (عجل الله تعالی فرجه شریف) همکاری وهمیاری می طلبیم...
    ان شاءالله که مرحمی بر دل خانم حضرت فاطمة الزهرا سلام الله علیها باشد...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام

    ممنون از اطلاع رسانیتون...
    منم رفتم به خلیج همیشه فارسمون رای دادم.... این عربای پدرسوخته (برخی) این همه پیامبر و اهل بیت بین اونا اومدن ولی بازم تو جهل خودشون دارن دست و پا میزنن
    ای پارهء تن وطن من، خلیج فارس !

    ای از تو شادی و محن من، خلیج فارس!

    ای مایهء شکوه من و سرفرازی ام

    جز تو کجا بود وطنِ من، خلیج فارس؟

    بسیارعالی!!!
    خلیج فارس همیشه خلیج فارس میماند
    بسم الله الرحمن الرحیم
    شاید این جمعه بیاید شاید
    بهترین اعمال خدمت به تحقق اراده امام زمان(عج) است

    برهان مسئله همان است که چون خدای تعالی بی‏همتا و بی‏شبیه است، معرفت او یعنی فن عرفان نیز در بین دیگر علوم و معارف یگانه است.[تحریر تمهید القواعد - ج 1 - صفحه 100]
  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن

    صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی

    هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ

    وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ

    دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ

    طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا"
    پیامبر اسلام می فرماید:
    ذَلِکَ الَّذِی یَغِیبُ عَنْ شِیعَتِهِ وَ أَوْلِیَائِهِ غَیْبَةً لَا یَثْبُتُ فِیهَا عَلَى الْقَوْلِ بِإِمَامَتِهِ‏ إِلَّا مَنِ امْتَحَنَ اللَّهُ قَلْبَهُ لِلْإِیمَان(‏کفایة الأثر فی النص على الأئمة الإثنی عشر، ص: 54)
    در عصر غیبت کسی بر امامت آنحضرت باقی نمی ماندمگر اینکه خداوند قلب اورا برای ایمان امتحان کرده باشد.(ثابت قدم در ایمان به خداوند باشد).
    التماس دعا
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    ممنون ازحضورتون
    رفتم برنظر سنجی
    خلیج فارس بیشتربود امااگه نجنبیم امتیازخلیج عربی فاصلش داره نزدیک میشه...
    هرچند خیلی بی جا کردن...
    سلام داداش
    مهمان بودم امروز و تازه اومدم با گوشی اومدم وبت چند سری
    الانم همین طور

    شما کلا داداش کارت درسته
    موفق باشی همسنگر
    در پناه الله
    سلام
    ممنون از اطلاع رسانیتون
    رای دادم...

    یا علـــی(ع)
    سلام
    ممنون که اطلاع رسانی کردید
    من که رفتم و خلیج فارس رو ثبت کردم.
    ممنون
    یاعلی
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام، خلیخ فارس برای همیشه خلیخ فارس خواهد ماند.
    با (سه خصلت ) بروزم.
  • پلاک های بینشان
  • مطابتون بسیار عالی
    موفق باشد
    پاسخ:
    پاسخ: سلام
    ممنون از حسن نظرتون.
    موفق باشید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">