««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

گمنام 61

پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۲، ۰۶:۵۰ ب.ظ
- آقا گمنام ۶۱ دارین؟

-۶۱؟

-آره ۶۱  -   ۱۸ ساله

- حاج خانم کدوم پایگاه بوده؟

-سومار مندلی سومار

-نه حاج خانم سومار نداریم

و صدای گزارشگر که دوربین به دست از این صحنه  فیلم می گیره:مادر چند ساله می گردی؟

و مادر با ناله ای جگر سوزمی گوید: ۲۳ ساله

این دیالوگی آشناست برای ما 

 

پیر زنی که کنار ماشین حمل شهدا از مامور ماشین سراغ پسر شهیدش رو می گیره.

شهید بهروز صبوری

جوانی که مادرش برای او عروسی گرفت.

عروسی بی داماد.عروسی بی عروس.یادتون هست؟

امروز اعلام شد که هویت این شهید بزرگوار شناسایی شده است.

هویت شهید «بهروز صبوری» شهید مفقود الاثر دوران دفاع مقدس بعد از سال‌ها شناسایی شد. پیکر مطهر شهید بهروز صبوری در جریان به خاک سپاری جمعی از شهدای گمنام در دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر در اردیبهشت ماه سال 1389 به خاک سپرده شده است.

شناسایی این شهید به این صورت بوده است که پس از نمونه‌گیری از خون مادر شهید و دیگر اعضای خانواده وی و تطابق با نمونه DNA اخذ شده از استخوان‌های شهدای گمنام که در یک بانک نگهداری می‌شود، نتیجه آزمایشات بدین گونه اعلام شده است که تمامی اطلاعات با پیکر شهیدی که در داشنگاه خلیج‌فارس بوشهر در سال 1389 به خاک سپرده شده است، تطابق دارد.

صبح امروز، رنگین، رئیس ستاد معراج شهدای گمنام تهران با حضور در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) تهران پس از ملاقات با مادر این شهید خبر شناسایی این شهید را به او اعلام کرد.

شهید بهروز صبوری 18 ساله در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

مادر این شهید شب چهارشنبه هفته گذشته در مراسم تقدیر از عوامل فیلم «شیار 143» گفته بود: آرزوی من این است که بعد از این همه سال تنها یک بند انگشت از فرزندم برای من بیاورید.

مادر بزرگوار این شهید با بیان اینکه امروز و بعد از گذشت ۳۱ سال قلبم آرام است، گفت: من برای پسرم عزا نمی‌گیرم. به خانه می‌روم و برای پسرم جشن عروسی و حنابندان می‌گیرم.

منبع خبر:وبلاگ یک قدم تا خدا

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

تفحص

شهدای گمنام

شهید بهروز صبوری

مادر شهید گمنام

گمنام 61

نظرات (۱۰۰)

  • اصلاحات انسانی
  • سلام

    هم لینک گرامی

    آخرین پست وبلاگ اصلاحات انسانی در سال 92 :



    بسته ویژه نوروز 93 وبلاگ اصلاحات انسانی منتشر شد :





    1- کاریکاتور دو پادشاه و تحلیل کاریکاتور

    2- تیتراژ تصویری کارتون خاطره انگیز نانوک

    3- تصاویری از طبیعت (عکاس: خودم )

    4- یک داستان

    5- بار گزاری چند کتاب مفید 1 2 3

    6- یکی از داستان های صوتی ماه نامه داستان همشهری

    7- بارگذاری چند موسیقی 1 2 3 4

    8- پیر زن داغ دیده و حزب الله واقعی یا قلابی

    9- ترفندهای وب و وبلاگ نویسی و افزایش آمار بازدید





    اولین پست سال 93 :

    وحدت شیعه و سنی
    تولد چیزی غیر از آغاز مرگ نیست . (ادوارد یانک)

    سلام،منتظرتان. . .
    خداروشکر....
    بالاخره تمام شد مادر...
    آرزویی که سالها در دل داشتی...
    تبریک
    پایان انتظارت تبریک...
    خدا رو شکر مادر بزرگوار پسرش رو زیارت کرد
    خداوند به همه ی مادران شهدا صبر بده
    زیبا بود
    سلام
    میشه در مورد بازی هایی که در ارتیاط با جنگ نرم هستند چن تا تصویر و توضیح بدین
    ممنون برای درسم میخوام
    اگه میشه مستند باشه
  • منتظر گمنام
  • سلام ممنونم ان شاء الله قسمت تمام دوستداران بشه!
    تعجیل در فرج صلوات!
    آره من دیدم فیلمشو...خداروشکر دلش آروم گرفت... شهدا شفاعتمون کنین
  • امانت اسمانی
  • ای شهید چرا بست نشسته ای؟؟

    چرا سر در گریبانی؟؟

    فدای این حیای تو ای شهید

    بأبی ، أنت و امی.
    گفت فحشا کجا آید پدید؟!؟ گفتمش در کوچه های بی شهید
    خیلی عالی بود
    سلام.چقدر خوب که یک مادر دیگر به فرزندش رسید...

    خوش به سعادت شهدا که رفتند...
    سلام
    ممنون که خبرم کردید
    اره نمیدونم که این همونه یا نه ولی فکرکنم خوشه چند بارتوی تلویزیون دیدم
  • فاطمه باصری
  • سلام

    امام جواد (ع)

    سه چیز است که رضوان خداوند متعال را به بنده میرساند

    زیادى استغفار ، نرم خو بودن و زیادى صدقه

    و سه چیز است که هر کس آن را مراعات کند پشیمان نشود

    ترک نمودن عجله ، مشورت کردن و به هنگام تصمیم توکّل بر خدا نمودن
  • سیروسلوک حسنی
  • سلام خدا قوت ممنون از اینکه اطلاع دادید
    انشاءالله شهادت روزیمون بشه
    احتمالا منم امروز مطلب جدیدمو پست کنم تشریف بیارید
  • مظهرزیبایی
  • ممنون از دعوتتون ...
    خیلی حس قشنگی که این مادر شهید پسرشو پیدا کرده ...
    باید قدر این شهدا وخونشو بدونیم ...
    خیلی قشنگ وآموزنده بود ممنون ...
  • مدعی انتظار
  • بیایید از مسلمانانی که این روزها در جاهای مختلف دنیا کشته میشوند حمایت کنیم با قرار دادن پستی در باره اونها
    اگر کسی راه بهتری به ذهنش میرسه بگه تا ما هم انجام بدیم . در ضمن کسی میدونه چطوری میشه ترتیب یه راهپیمایی سراسری برای حمایت این عزیزان داد؟
    متشکرم
    لطفا به دوستانتون هم اطلاع بدین من چند تا مطلب در این باره گذاشتم میتونین از اونها استفاده کنین
    قدری صبور باش که این نیز بگذرد / این روزهای زرد و غم انگیز بگذرد
    آری بهار پشت زمین لانه کرده است / چیزی نمانده که پاییز بگذرد
    گفتم کنار مردم نامرد زندگی ؟؟ / گفتی صبور باش که این نیز بگذرد
    ------------------------
    سلام.واقعا که خیلی خوشحال شدم یک مادر شهید به آرزوش رسید/خیلی سخته گمشده داشته باشی
    واقعا گریه اوره..........................
    ممنون از دعوتتون
  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • خداوندا: تو میدانی که من دلواپس فردای خود هستم

    مبادا گم کنم راه قشنگ آرزوها را

    مبادا گم کنم اهداف زیبا را

    دلم بین امید و نا امیدی میزند پرسه

    می کند فریاد ، میشود خسته

    مرا تنها نگذار خدایا

    ۵٫ ندیدم آینه ای چون لباس خاکی ها
    همان قبیله که بودند غرق پاکی ها
    به عشق زنده شدن عند ربهم بودن
    شده ست حاصل آنها زسینه چاکی ها
    دلیل غربتشان اهل خاک بودن ماست
    نه بی مزار شدنها نه بی پلاکی ها
    به آسمان که رسیدند رو به ما گفتند
    زمین چقدر حقیر است آی خاکی ها

    سلام ممنون که خبرم کردی
  • دیــــــــــــــدبــــــــانــــــــــــ
  • نتیجه اش زیباست وقتی این دو را پیوند می زنیم؛

    اینکه فرمودند: زکات زیبایی، پاکدامنی ست

    و اینکه پرداخت زکات دارائیت را افزون می کند

    حالا آنان که زیبایی بیشتر می خواهند
    سلام بزرگوار !
    خداقوت همسنگر خیلی زیبا بود
    نوای بلاگتم عالیه
    سلام
    خیلی عالی بود
    جالب بود
  • http://ziajome.blogfa.com/
  • توی خط مقدم فاو بودیم
    بچه ها سر آر پی جی رو باز می کردند و داخلش سیر می ریختند
    شلیک که می کردیم بر اثر انفجار و گرما ، بوی تند سیر فضا رو می پوشاند
    بیچاره عراقی ها فکر می کردند ایران شیمیایی زده
    یه ترسی وجودشون رو می گرفت که بیا و ببین
  • قاصدک رنگین کمان
  • سلام. ممنون از دعوتتون.
    اللهم الرزقنا شهاده
    بوی کبوتر

    با خنده ای که عکس تو در بر گرفته است

    دیوار خانه چهره ی دیگر گرفته است

    بعد از تو برق شور و شعف را هجوم اشک

    از چشم های خسته ی مادر گرفته است

    بی شک شبیه کوچه ی ما، کوچه های عرش

    از نام پر شکوه تو زیور گرفته است

    حالا منم، کنار تو، اینجا که پر زد


    خدا قوت خیلی عالی بود!! هیچ کس حال مادران شهدا را نمیدونه غیر مادران شهدا


    هنوزم انتظارو انتظار است
    هنوزم دل به سینه بیقرار است...

    هنوزم خواب میبینم به شبها
    همان مردی که بر اسبی سوار است..

    همان مردی که آید جمعه روزی
    و این پایان خوب انتظار است...


    ***اللهم عجل لولیک الفرج***


    یـــــــــــا عـــــــــــــــلـــــــــــی...

    سلام آقا رضا
    با آقا عبدالرحیم نعمتی نسبتی داری؟
    سلام دوست من
    از حضور گرمت خوشحال شدم
    اولین بار که صدای حزین این مادر دلسوخته را که دنبال شهیدش می گشت شنیدم خیلی دلم سوخت و با شنیدن خبر شناسایی شهیدش ضمن اینکه باز دلم سوخت ولی خوشحال هم شدم که مادری به گمشده اش رسید .
    سلام
    خداقوت
    یکی از بهترین خبرایی بود که شنیدم
    خداروصد هزار مرتبه شکر
    دل یه مادر دیگه آروم گرفت
    خدایا شکرت
    سلام بسیار زیبا بود
    امشب کسی برا تو سجاده وا نکرد
    بغضی ترک خورد گلویی صدا نکرد
    انگار ما بدون ظهور تو راحتیم
    وقتی کسی برای ظهورت دعا نکرد

    یا حق
    به نام عشق که زیباترین سر آغاز است

    هنوز شیشه ی عطر غزل درش باز است


    جهان تمام شد و ماهپاره های زمین

    هنوز هم که هنوز است کارشان ناز است


    هزار پند به گوشم پدر فشرد و نگفت


    که عشق حادثه ای خانمان بر انداز است


    پدر نگفت چه رازی است این که تنها عشق

    کلید این دل ناکوک ناخوش آواز است


    به بام شاه و گدا مثل ابر می بارد

    چقدر عشق شریف است و دست و دل باز است


    بگو هر آنچه دلت خواست را به حضرت عشق

    چرا که سنگ صبور است و محرم راز است


    ولی بدان که شکار عقاب خواهد شد

    کبوتری که زیادی بلند پرواز است

    سعید بیابانکی,
  • محمدجواد اصغری
  • سلام دوست عزیز .
    به این مادر عزیز جنش عروسی پسرش را تبریک عرض می کنم.
    انشاء الله ایشان و شما موفق باشید.
    انشاء الله خداوند این شهید بزرگوار را با سید الشهداء مشهور کند.
    شما هم موفق باشید
    یا علی
  • منتظرگمنام
  • هیچ داری از دل مهدی خبر؟
    گریه های هر شبش را تا سحر؟
    او که ارباب تمام عالم است،
    من بمیرم، سر به زانوی غم است،
    شیعیان! مهدی غریب و بی کس است،
    جان مولا معصیت دیگر بس است،
    شیعیان! بس نیست غفلت هایمان؟
    غربت وتنهایی مولایمان؟
    ما عبید و عبد دنیا گشته ایم،
    غافل از مهدی زهرا گشته ایم،
    من که دارم ادعای شیعه گی،
    چه بگویم من به جز شرمندگی…؟
    (( اللهم عجل لولیک الفرج ))
  • نقطه رهایی
  • کم حرف می زد.

    سه تا پسرش شهید شده بودند.

    ازش پرسیدم «چند سالته، مادر جان؟»

    گفت: «هزار سال.»

    خندیدم.

    گفت: «شوخی نمی کنم. اندازه هزار سال بهم سخت گذشته.»
  • نقطه رهایی
  • خوف فرزند شک است...
    و شک زائیده ی شرک
    و این سه ، خوف و شک و شرک ، راهزنان طریق حقند...
    که اگر با مرگ انس نگیری ، خوف ، راه تو را خواهد زد
    و امام را در صحرای بلا رها خواهی کرد.

    شهید سید مرتضی آوینی

    با دو پست بروزم.....حتما بیاین
  • او روزی خواهد آمد + بهشت و جهنم
  • سلام

    خانه ات را حلقه بر در می زنم
    گرد بام خانه ات پر می زنم
    آن قدر در می زنم این خانه را
    تا ببینم روی صاحب خانه را
    تا به عشق خود اسیرم کرده ای
    از علائق جمله سیرم کرده ای
    من به غیر تو ندارم هیچ کس
    مهدی زهرا به فریادم برس
  • پایگاه خبری روستای هلی کتی آمل
  • باسلام: خدارحمت کنداین شهیدبزرگوار را وخوشحالیم که مادرعزیزاین شهیدبعدازاین همه سال دوری وچشم انتظاری دیدگانش بابوی شهیدمثل حضرت یعقوب بینا شد./تشکر
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    جمعهــــ به جمعهـــــ شــاید ، آن هم شــاید ، نبودنت حـــــس شــود آن هــــم منتـــش بر ســـــر بغضــهای غـــروب جــمعه هاستــــ راســـــتی آقـــای من ، آمــدی بیدارمـــان کن ...

    بادردودل خودمونی بروزم
    شماهم هرچه میخواهد دل تنگت بگو.

    التماس دعای فـــــــــــرج
    یازهــــــرا(س)
  • حسین (تیساپه لینگ )
  • بازبا انتظار سقف نگاهت خواهم شد
    چکه خواهم کرد آرام آرام
    برسیب های حوض چشمان آسمانیت.
    پس بگشا چشمت را به سویم؛ عطش بندگی دارم.....می خواهم سیب های سرخ نگاهت را گاز بگیرم...
  • کلثوم شعبانی
  • ما در کجا زندگی می کنیم مادران شهید در کجا باید به حال خود تاسف بخوریم که جایگاه ما این است که زنان ما فقط به فکر ارایش ظاهر واینکه چگونه دل مرد را تصاحب کنند ممنونم از وبلاگ پر بارتون
    واااااااااااااااااااای
    با اجازتون برداشتمش
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام.
    آنان که غمت به جان خریدند حسین
    در راه تو از جهان بریدند حسین
    صد حیف که گلگون کفنان ایران
    جان دادند و کربلا ندیدند حسین.
    اللهم صل علی محمد و ال محمد
    و عجل فرجهم.التماس دعا.
    سلام همسنگر خداقوت
    کجاییـــــد ای شهیــــدان خدایی
    بلــاجــــــویان دشت کربــــــلایی
    ...
    ...
    گلی گم کرده ام می جویم او را
    به هر گل می رسم می بویم او را
    کاش میذاشتن همونطور گمنام بمونه.
    سلام
    واقعا تاثیر گذار بود
    مخصوصا که با تماشای فیلم شیار 143 بهتر تونستم عمق احساس این مادر رو بعد سالها انتظــــــــــــــــار ، حس کنم ...
    خدارو شکر ...
  • خادم الحسین
  • سلام
    جهت شوخی
    السابقون السابقون اولئک المقربون
    چه اسفندها ... آه!
    چه اسفندها دود کردیم!
    برای تو ای روز اردیبهشتی
    که گفتند این روزها می رسی
    از همین راه!

    «دکتر قیصر امین پور»



    بوی اسفند، قرارگاه همه رفقا رو پر کرده ...

    کی باورش میشه؟!

    التماس دعا ..
    طفلک این مادرها...تا کی انتظار ....
    مادرم او را که به خدا سپردی...خودت را هم به خدا بسپار صبور و عزیزِخدا
  • ☂☂آبـجی معـصومـه☂☂
  • سلام

    پــروردگــارا چــه کـسـى تــو را خــوانــد و تــو دعــایـش را اجــابــت نــکردى
    و چــه کــسـى از تــو درخــواست نــمود و بــه او عــطـا نـفـرمــودى !!
    پـــروردگــارا چــه کـسـى بــا تــو مـنـاجــات کــرد و او را نــاامـیـد ســاخـتـى، یـــا خــود را بــه
    تــو نــزدیــک نــمود و او را دور ســاخـتـى؟حــال پــروردگــارا دعــای مــن ایــن است . .
    ***الـلـهـم عـجـل لـــولــــیــک الـــفـــرج ***

    واقعا عالی بود پستتون
    سلام عالی بود
  • به یادشهدای گمنام
  • به قول آقا آن روزها دروازه شهادت داشتیم و حالا معبری تنگ. هنوز هم برای شهید شدن فرصت هست. باید دل را صاف کرد.

    التماس دعا یاعلی
    سلام مطلبتون رو خوندم واقعا زیبا بود
  • مدعی انتظار
  • مادر بهروز صبوری پس از حضور در معراج شهدا در مورد حس وحالش پس از اطلاع از محل خاکسپاری فرزندش چنین اظهار داشت:

    "بهروز رو هنوز ندیدم ولی دارم بال بال می زنم برای دیدنش.ولی آقام امام رضا واجب تر از بهروزمه.برم پیش آقام اجازه بگیرم که صبر بهم بده.بعدش برگردیم بیام برم پیش بهروزم.الان دیگه آروم وقرار ندارم. من تا چهار روز دیگه نمی دونم چه جوری می خوام صبر کنم که به بهروزم برسم.امروز تو بهشت زهرا بهم خبر دادن که بهروزم پیدا شده.بالا سره پدره بهروز بودم که اونجا بهم گفتن.باباشم فهمید که بهروزم پیدا شده.گفت خانم دیگه غصه نخور.شبها دیگه گریه نکن.یه موزه کوچیک تو خونه درست کرده بودم که دیگه می رم جمعشون می کنم.دیگه بچه ام پیدا شده.جا و مکان داره دیگه.دیگه شب و نصف شب براش گریه نمی کنم.بچه ام دیگه پیدا شده.من داشتم خودم می رفتم بهشت زهرا که دیدم پسرم با دو تا آقا که از معرج شهدا بودن اونجا است.اونها گفتن که بچه ات پیدا شده.خون ما رو برای آزمایش ،4 سال پیش گرفتن.درسته ناراحت کننده است.ولی آرومم.از درون آرومم با اینکه قلبم از درون میزنه.تا بهروز رو ببینم،لمسش بکنم ،سر مزارش برم.من خودم تمام گمنامها رو می رم سر مزارشون .به خاک می سپارمشون.ولی بهروز منو کی به خاک سپرده.چه جور شده.بهش می گم مامان جان منزل نو مبارک مامان.داماد نشده بود،لباس دامادی نپوشیده بود.حنابندون گرفته بودم تو خونه براش.ولی خودش نبود.اینبار دیگه نمی گم بی نام و نشون.می گم این دفعه بهروز داماد با نام و نشونه.بعد از 31 سال چه جوری من تحمل کنم.من چه جوری تحمل کردم اونهم باید من و اینجوری تحمل کنه دیگه.الان دیگه بهم می رسیم ؛دیگه تموم شد.دیگه برنامه بهروز صبوری تموم شد.دیگه چهارشنبه تموم می شه.به آرزوم می رسم چهارشنبه.چهارشنبه قراره بریم بوشهر که اونجا دفن شده.می گن بچه ام اونجا است.به خدا نصف ملت ایران می دونست بهروزم گمنامه.همه دعا می کردن.ولی تموم شد؛بهم رسیدیم..."

    http://yashahid.blogfa.com
    سلام

    بازم خدا رو شکر که یک عزیز سفر کرده دیگر به آغوش خانواده خودش برگشت.... خدارو شکر.
  • منتظرگمنام
  • خدایا تو را غریب دیدم و غریبانه غریبت شدم ،
    تو را بخشنده پنداشتم و گنه کار شدم ،
    تو را وفادار دیدم و هر جا که رفتم باز گشتم ،
    تو را گرم دیدم و در سردترین لحظه ها به سراغت آمدم ،
    تو مرا چه دیدی که وفادار ماندی...؟؟
    خدااااااااااا
    واقعا؟؟؟
    سلام
    منبعش معتبره؟ خدا رو شکر...
    شکر که یه مادر از چشم انتظاری در اومد...
  • بسوی اینده
  • سلام ممنون که دعوتم کردید چقدرزیبابودوپرازاحساس که اگه درست درک بشه میشه یه تلنگربرای بیداری ازغفلت میشه درست زندگی کردن میشه خدارواحساس کردن که چقدبه ما نزدیکه درحالی که ما دستمونوبسوی یکی دیگه درازمیکنیم .واقعا ممنون که دعوتم کردی دوست خوبم
    اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک

    ممنون بابت این پست زیبا
    درپناه حق
  • چـــــــــــــادرخاکی
  • خداکسی روچشم انتظارنزاره
    خوش بحال سال۹۲ ماه دوازدهمش امد ...اما خبری از ماه دوازدهم ما

    ....اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام.
    الحمدلله رب العالمین.میشه این خبر خوب رو بذارم توی وبم؟
    یا زهرا(س)
  • مفقود الاثر
  • مادرش به آرزوش رسید بالاخره

    الحمدالله
    سلام
    الحمدلله
    دلِ این مادر هم آرام شد
    سلام و خسته نباشید
    شهید بهروز صبوری 18 ساله در عملیات مسلم بن عقیل در منطقه سومار به شهادت رسیده است.

    واقعا ما چه کردیم....

    نمیدونم چرا خودم حس میکنم که کم گذاشتم
    به نظرم من وبلاگ و وبسایت های ارزشی باید یه گرد همایی داشته باشن
    یا خوداشون از طریق چت یا کنفرانس یا هرچی دیگه یه کنفرانسی بزارند و درمورد همین موضوع ها و نقششون و هدفی که دنبال میکنند بحث بشه و راهکار هایی ارائه بشه...ما در ایران غنی ترین و بلاگ و وبسایت معنوی و مذهبیو داریم دومین ارتش سایبری جهانو دارین
    ولی تو جنگ نرم درسته باید چریکی جنگید ولی یه نظم هم خوبه...
    ممنون از حضورتون در وبسایت دوست قرآنی
    یازهرا
    نه جامه ای،نه پلاکی، نه عطر خاطره ای

    نه ره به سوی تو دارد نگاه پنجره ای

    نه واژه ای، نه کلامی، نه بانگ آوازی

    نه بغض می شکند در تو تار حنجره ای

    سکوت، غرق سکوتی شهید گمنامم!

    ندارد آن دل پرخون سر مناظره ای

    توکیستی گل پرپر که درعبور از خاک؟

    میان حلقه ی فوج ملک محاصره ای

    نمی شناسمت اما چه می درخشی تو

    که آفتابی و من اشتیاق شاپره ای

    تو آن قدر به خدای امید نزدیکی

    که دست سبز گشایش برای هر گره ای

    دریغ و درد که آغوش شهر کوچک بود

    برای چون تو بزرگی، شهاب گستره ای

    من هم بروزم خوشحال می شم با نظراتتون راهنماییم کنید بزرگوار.
    خیلی زیبا بود تشکر. کاش استقامت را از این مادرا به ارث می بردیم
    گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شده اند مردگانند بلکه انان زنده اند و نزد پروردگارشان روزی میخورند...
    سلام
    ممنون بابت پست بسیار خوبتون...
    اجرتون باشهدا.
    یاعلی
  • گاه نویس :: گاه نوشته های طلبگی
  • سلام ممنون از حضور و اطلاع رسانی تون
    ۱۱۶۹ سال است مردی منتظر ۳۱۳ مرد است، چه قدر مرد شدن زمان می برد. (یا مهدی ادرکنی).
    تو در گوشم غزل خواندی و رفتی

    همان عهد ازل خواندی و رفتی




    دلم مشغول کار آب و گل بود

    که«احلی من عسل»خواندی و رفتی




    شراب شعرهامان مستمان کرد

    تو هشیار از عمل خواندی و رفتی




    همه گفتیم دلتنگیم اما...

    فقط تو «العجل» خواندی و رفتی




    هزاران بیت ما خواندیم و ماندیم

    تو تنها یک غزل خواندی و رفتی
    ------------------------
    سلام علیکم...
    پستتان خیلی زیب وبه جابود واحسنت برشما...
    خداراشکرکه بالاخره این مادربزرگوارهم به ارزوی دیرینه خود رسیدند...
    کلیپ ودیالوگ کعروفشان رامدام گوش می دهیم تایادمان باشد به چه کسانی بدهکاریم...
    ممنون از دعوتتون
    التماس دعای فــــــــــــــــــــرج
    یاحق
    سلام
    همین فته ی پیش بود که جلوی دوربین مادرشهید گفتند اگر یک بند انگشت هم ازش برگردونند راضی هستم والان بعداز این همه چشم انتظاری استخوانی ازآن فرزند رشید برایش آوردند
    همیشه حرف از رفتن هاست
    کاش کسی با آمدنش غافلگیرمان کند!
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ستاره های گمنام در آسمان بهشت
  • سلام..
    ممنون از شما خداقوت...

    واقعا پست عالیییییییییی بود...

    اجرتون با سیدالشهدا
    الگو های جاودان سرزمینم را میشناسی
    امام شهدا
    سربازان ولایت ؛
    کردارشان،
    ایمانشان ؛
    و اینک صبوری مادران شهدا ؛
    خاطرات ماندگار سرزمینم هستند وبا خونم عجین شده اند





    همه سرزمین رنگین کمان شهداست





    اللهم الرزقنی توفیق الشهادة
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    ممنون ازحضورتون
    وااااااااااای الآن مادرشون چه حاااااااااااااااالی دارن؟؟؟؟
    فکرکنم دیگه آرزویی نداشته باشن
    خیلیییییییی خوب بود عـــــــــــــــالی
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فــــــــــــــــرجهم
    خدایا ما را ببخش ؛
    که اگر درد دلی هم داشتیم ...
    از پر خوردن بوده ، نه از غم مردم خوردن !
    خدایا ما را ببخش اگر گاهی فراموش میکنیم بنی آدمیم ...
    خدایا ما را ببخش و از دردِ بی دردی نجات ده ...
    “میم” مهربانی و “الف”های امید
    “دال” دوستی و “ر” کز رحم رسید
    مادری که رحمت ایزد در اوست
    شادی و مهر و عشق در بر اوست
    با سلام

    چه کرده اید ای شهیدان
    هر روز شرمنده تر می شویم

    با تشکر مطلب خوبی بود
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • دیگـــَراین خانه مراتنگ بودزندگی بی شهداننگ بود
  • بسوی اینده
  • ایمان داشتن به توانایی های خویش ، نیمی از موفقیت و کامیابی است .ژان ژاک روسو

    سلام خوشحال میشم مطالب جدیدموبخونید.یاحق
  • علمدار ظهور
  • سلام
    خوش به حال مادرشون منم چند دقیقه قبل اومدم تو وبتون که این خبرو بهتون بدم دیدم خودتون یه پست درموردش زدین
    ممنون که خبرمون کردین
    دلم لک زده برا خوزستان
    یا علی(ع)
  • نازنین امام
  • خیلی جالب بود
    ممنون
  • یه بنده خدا
  • سلام داداش جان

    عالی بود و تاثیر گذار

    ان شا الله مدیون خون شهدا و خانواده هایشان نشویم...

    اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

    در پناه الله
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    جالبه .. فیلم ایشون خیلی تاثیر گذاره ..
    خدا کنه که همه چشم انتظارها ببینند عزیزشان را ..
    اللهم عجل لولیک الفرج ..
  • خادم سایبری
  • سلام
    من وقتی این خبرو شنیدم خیلی خوشحال شدم ....
    خدا دعای مادر شهید رو بی جواب نمیذاره
    نوای وب بنده در مورد همین مادر هست
    ممنون از مطلب خوبتون
  • ســربــاز ولایــت
  • شرمنده ی ای مادر شهید شرمنده
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    حدیث روز/ خطبه امام علی(ع) درباره فایده و برکات صله رحم
    هر که از خویشان خود دست کشد، یک دست از آنان باز گرفته، اما دستهاى فراوانى از خود کنار زده است. و آن کس که با قوم و خویشان خود نرمخو و مهربان باشد، دوستى و محبّت همیشگى آنان را به دست آورَد.
    امیرالمومنین امام على علیه‌السلام فرمودند: اى مردم! هیچ کس ـ هر اندازه هم ثروتمند باشد ـ از خویشان (ایل و عشیره) خود و حمایت عملى و زبانى آنها از او، بى نیاز نیست .
    آنان بزرگترین گروهى هستند که از انسان پشتیبانى مى‌کنند و پراکندگى و پریشانى او را از بین مى برند و در مصیبتها و حوادثى که برایش پیش مى‌آید، بیش از همه به او مهربان و دلسوزند.
    نام نیکى که خداوند براى انسان در میان مردم پدید مى‌آورَد، بهتر است از مال و ثروتى که وى براى دیگران باقى مى‌گذارد.
    هان! مبادا از خویشاوند نیازمند خود روى برتابید و از دادن اندک مالى به او دریغ کنید، که اگر ندهید چیزى بر ثروت شما نمى افزاید و اگر بدهید چیزى کم نمى شود.
    هر که از خویشان خود دست کشد، یک دست از آنان باز گرفته، اما دستهاى فراوانى از خود کنار زده است. و آن کس که با قوم و خویشان خود نرمخو و مهربان باشد، دوستى و محبّت همیشگى آنان را به دست آورَد.
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    حدیث روز/ خطبه امام علی(ع) درباره فایده و برکات صله رحم
    هر که از خویشان خود دست کشد، یک دست از آنان باز گرفته، اما دستهاى فراوانى از خود کنار زده است. و آن کس که با قوم و خویشان خود نرمخو و مهربان باشد، دوستى و محبّت همیشگى آنان را به دست آورَد.
    امیرالمومنین امام على علیه‌السلام فرمودند: اى مردم! هیچ کس ـ هر اندازه هم ثروتمند باشد ـ از خویشان (ایل و عشیره) خود و حمایت عملى و زبانى آنها از او، بى نیاز نیست .
    آنان بزرگترین گروهى هستند که از انسان پشتیبانى مى‌کنند و پراکندگى و پریشانى او را از بین مى برند و در مصیبتها و حوادثى که برایش پیش مى‌آید، بیش از همه به او مهربان و دلسوزند.
    نام نیکى که خداوند براى انسان در میان مردم پدید مى‌آورَد، بهتر است از مال و ثروتى که وى براى دیگران باقى مى‌گذارد.
    هان! مبادا از خویشاوند نیازمند خود روى برتابید و از دادن اندک مالى به او دریغ کنید، که اگر ندهید چیزى بر ثروت شما نمى افزاید و اگر بدهید چیزى کم نمى شود.
    هر که از خویشان خود دست کشد، یک دست از آنان باز گرفته، اما دستهاى فراوانى از خود کنار زده است. و آن کس که با قوم و خویشان خود نرمخو و مهربان باشد، دوستى و محبّت همیشگى آنان را به دست آورَد.
    سلام

    وای قلبم تکون خورد

    من بارها با این کلیپ گریه میکردم
    اصلا دست خودم نبود
    یه غم ِ عجیبی داشت این مادر

    جانم فدایش

    چقدر خوشحالم به آرزوش رسید


    + گریه
    بسم الله الرحمن الرحیم
    با سلام و احترام
    ممنون خبرم کردید .
    جالب بود .
    با اجازه کپی و در صفحۀ شهدا گذاشته شد.
    ................
    دوست داشتم در بارۀ مطلب اخیرم نظر بدهید .
  • پاتوق بچه شیعه ها
  • سلام
    ممنون زیباست
    قالبت خیلی سنگینه این باعث میشه کسایی که با اینترنت دایال آپ میان نتونن اون رو به راحتی باز کنن.یک قالب سبکتر بگذار
    یا علی
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    ای بادهــــــــای غمزده ، دیگر دلم گــــرفت..

    بـویی ز خاک ِ پای شهیـــــــدان بیاورید..

    .
    سلام...
    دردناک بود ... و زیبا ...
    متشکرم ...
  • مظهرزیبایی
  • سلام بزرگوار ....
    خوشحال میشم بمناسبت تولدم یه سر به وبلاگم بزنین ...
    میخام نظرتونو درباره جشن تولد با شهدا بدونم ...
    موفق باشین ...
    یاعلی ...
    اللهم عجل لولیک الفرج ... ان شاء الله که نزدیکه ...
    من می خواهم در آینده شهید بشوم. برای این که...

    معلم که خنده اش گرفته بود، پرید وسط حرف علی و گفت:
    «ببین علی جان! موضوع انشاء این بود که «در آینده می خواهید چه کاره بشین.»
    باید در مورد یه شغل یا یه کار توضیح می دادی.
    مثلاً، پدر خودت چه کاره است؟

    ... آقا اجازه ... شهید...
    سلام
    به امید روزی که بتوانیم جلوی شهدا سرمان را بالا بگیریم وبگوییم راهتان هدف ما بوده در تمام زندگی ودیگه هیچ کس گمنام نباشه بلکه همه خدایی باشیم به امید ظهور آقا
    الهم عجل الولیک الفرج
  • منتظر گمنام
  • سلام زیبا بود!
    ایشالا دل تمام مادرای شهید شاد بشه با شنیدن خبر بچه هاشون صلوات!
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">