««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

ماه خون و اشک و آه

شنبه, ۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۰۱ ب.ظ

بعد از سه روز پیکر پاکش کفن نداشت

یــوسف تــرین شهید خدا پیرهــن نداشت

 

از بس که نیزه ، خون تنش را مکیده بود

حــتی تــوان و قــدرت ناله زدن نــداشت

 

زلفی که شانه شد به سر نیزه ، صبح گاه

کنج تنور ، چاره به جــز سـوختن نداشت

 

در بــــوریــای کـهنه تـن لاله پــوش او

پـــیچیده شد اگرچه شقایق کــفن نداشت 

 

ایام حزن آلود ماه محرم، ماه پرپر شدن گلستان حضرت محمد مصطفی(ص)بر عموم شیعیان و آزادگان جهان تسلیت باد.

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

امام حسین

تصاویر کربلا

حضرت ابولفضل

شعر ماه محرم

عاشورا

نظرات (۶۰)

سلام 
وبلاگ خوبی داری
لینک شما تایید شد لطفا ما را با نام .:با ولایت تا شهادت:.
12blog.mihanblog.com
لینک کنید
  • سید محمد میرهاشمی

  • سلام دوستای گلم 
    از اینکه به در این مدت به وب من اومدیدممنونم 
    گاهی همه میروند و تنهایمان میگذارند اما تو ،همچنان همیشه میمانی ؛ آرام، مهربان، زلال، روشن، بنازم بر خدایی ات.... 
    امیدوارم از مطالب وبم خوشتون اومده باشه،راستش سرم خیلی شولوغه... 

    تصمیم گرفتم این وبلاگ رو حذف کنم... و فقط در یک یه جبهه فعالیت داشته باشم... و خوشحال میشم از وبلاگ جدیدم هم دیدن کنید. 

    سلام حلول ماه ربیع الاول برشمامبارک
    باشد قبول
    اصلا حسین
    به حکم
    مفتی های شام
    کافر و از دین خارج شده
    ولی مگر پیامبر خدا نفرمود
    سیراب کردن کافر
    مستحب است
    امسال غم اربعین .......بیچاره ام کرد

    من کیستم؟ خسی که به میقات ره نیافت، شوق زیارت است مرا، اربعین رسید.

    داغ است و غربت به دل، رفت کاروان، اشک است و خجلت است مرا، اربعین رسید.

    جامانده ام ز قافله کربلاییان، شوق شهادت است مرا، اربعین رسید.

    من هم یکی از چله نشینان ماتمت، اجر مصیبت است مرا، اربعین رسید.
    امسال غم اربعین .......بیچاره ام کرد
  • فاطمه باصری
  • سلام گرامی

    الهی تو بخشنده ترین و زیباترینی ، گوهر اشک میخری
    دل شکسته میخواهی ، و عمل بی ریا میپذیری .
    ما را از گناه سبکبار کن ، و دیدگانمان را اشکبار و قلبمان را به عشق خودت گرفتار . . .
    آمین

    ممنونم از محبتتون.
  • پلاک های بی نشان
  • تصاویر زیبایی بود
    اجرت با سیدالشهدا
    بخشش ، اندازه فر و شکوه آدمی را نشان می دهد .
    یا بنت الحسین الشهید
    در مکتب کربلا رقیه خاتون
    عمریست به دردانه تخلص دارد
    بالای ضریح او ملک بنوشته
    در دادن حاجات تخصص دارد
    شهادت بانوی کوچک کربلا ..بی بی رقیه خاتون برشما تسلیت

    زیارتنامه حضرت رقیه سلام الله علیها
    بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ
    اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا سَیِّدَتَنـا رُقَیَّةَ، عَلَیْکِ التَّحِیَّةُ وَاَلسَّلامُ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ رَسُولِ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یـا بِنْتَ اَمیرِ الْمُؤْمِنینَ عَلِیِّ بْنِ اَبی طالِبِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ فاطِمَةَ الزَّهْراءِ سَیِّدَةِ نِسـاءِ الْعالَمینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ خَدیجَةَ الْکُبْرى اُمِّ الْمُؤْمِنینَ وَالْمُؤْمِناتِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ وَلِىِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا اُخْتَ وَلِىِّ اللهِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ یا بِنْتَ الْحُسَیْنِ الشَّهیدِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الصِّدّیقَةُ الشَّهیدَةِ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الرَّضِیَّةُ الْمَرْضِیَّةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا التَّقیّةُ النَّقیَّةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الزَّکِیَّةُ الْفاضِلَةُ، اَلسَّلامُ عَلَیْکِ اَیَّتُهَا الْمَظْلُومَةُ الْبَهِیَّةُ، صَلَّى اللهُ عَلَیْکِ وَعَلى رُوحِکِ وَبَدَنِکِ، فَجَعَلَ اللهُ مَنْزِلَکِ وَمَاْواکِ فِى الْجَنَّةِ مَعَ آبائِکِ وَاَجْدادِکِ، الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ الْمَعْصُومینَ، اَلسَّلامُ عَلَیْکُمْ بِما صَبَرْتُمْ فَنِعْمَ عُقْبَى الدّارِ، وَعَلَى الْمَلائِکَةِ الْحـافّینَ حَوْلَ حَرَمِکِ الشَّریفِ، وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَکاتُهُ، وَصَلَّى اللهُ عَلى سَیِّدِنا مُحَمَّد وَآلِهِ الطَّیِّبینَ الطّاهِرینَ وَسَلَّمَ تَسْلیماً بِرَحْمَتِکَ یا اَرْحَمَ الرّاحِمینَ
    سلامتان می کنم ......التماس دعا
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • ممنون ازراهنماییتون
  • امانت اسمانی
  • + ای کاش فردوسی به جای شاهنامه کتابی نوشته بود با عنوان "امام نامه" تا آن وقت شاید باور می کردیم که این سخنان حکمت آمیز ریشه ای جز قرآن و روایات ندارد
    +
    ++
    +++
    ++++
    +++++
    فردوسی نامی از حضرت زهرا(سلام الله علیها) یا ام البنین نیاورده است اما زنانی چنین در عالم هستند که شیرانی زائیدند در قامت "کربلا"...
    برای شعر فردوسی مصداقی غیر از این بانوان مکرمه پیدا نمی شود
  • مینا ... مریم
  • اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یااَباعَبْدِاللَّهِ

    وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ

    عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللَّهِ [اَبَداً] ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ

    وَلاجَعَلَهُ اللَّهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّى لِزِیارَتِکُمْ

    اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ

    وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ

    وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ

    وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ
    فاصل , [۱۸.۱۱.۱۴ ۲۳:۳۷]
    خودرا کبوتر حرمش فرض می کنم؛
    از من ندیده کسی خوش خیال تر ..




    کبوتر بین الحرمینم...
    یاحسین
    حسیـــــــــــن جــــــــــان
    صبــر مـن مانـنـد صبــر حضرت ایوب نیست
    کربلا می خـواهم آقــــــــــا! التماست می کنــم...
    التماست می کنــم...
    آپم
    یا حسین...
  • ღ•●نسیــــ♥ـــم ღ•●
  • سلام
    به نظرم میهن بلاگ بهتره
    لوس بازی های بلاگفارونداره
    ولی چون5ساله بابلاگفاهستم وخیلی بهش عادت کردم وتموم مخاطبام اونومیشناسن تحملش میکنم
    ولی میهن بلاگ بهتره
    آنجـــــــــــا که دلت گرفت
    و هیچکــــــس حـــــــــرف تـــو را نفـــهمیــــد
    و از هـــــمه جــــــا و هـــمــه کــــــس نا امیــــــد شـــــــدی
    بـــــدان ایـــن یـــــک دعـــــوت اســـــــت
    از کــــسی که از رگ گـــــــردن به تـــــــو نزدیــــک تـــر اســــــت
    و از همــــــه مـهــربــــان تــــر و با مــعــرفـــت تــــــر اســـــــــت
    ♥♥♥ خــــــــــــــــــــــــــــــدا ♥♥♥
    السلام علی الحسین(ع)

    وعلی علی ابن الحسین(ع)

    وعلی اولاد الحسین(ع)

    وعلی علی ابن الحسین(ع)
    آزاد شد شریعه همان عصر واقعه
    یادش بخیر ساقى آب آورى که نیست
    .
    .
    .
    امان از دل زینب
    سلام دوست عزیز
    ممنون از وب زیبات اگه دوست داشتی یه سری به وبلاگ منم بزن ودر صورت تمایل تبادل لینک کنیم
    با تشکر
  • درکوچه پس کوچه های شـــــــــهدا
  • هرگاه در میان مشکلات قرار گرفتید ،
    سیل صلوات به راه اندازید ،
    زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود می برد …
    ” علامه طباطبایی “
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام...عزاداری هاتون قبول درگاه حق
    با افتخار لینک شدید...یا حق
  • درکوچه پس کوچه های شـــــــــهدا
  • هرگاه در میان مشکلات قرار گرفتید ،
    سیل صلوات به راه اندازید ،
    زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود می برد …
    ” علامه طباطبایی “
    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    سلام...عزاداری هاتون قبول درگاه حق
    با افتخار لینک شدید...یا حق
  • درد دل با کاغذ
  • "ایمان آورده ام امشب

    ایمان آورده ام که به ذکر مصیبت حاجتی نیست

    ما را نسیمِ نام تو دیوانه می کند

    السلام علیک یا مولانا الغریب

    یا حســـین..."
    منزلگه عشاق دل آگاه حسین است ، بیراهه نرو ساده ترین راه حسین است

    از مردم گمراه جهان راه مجویید ، نزدیکترین راه به الله حسین است . . .
    سلام
    آبروی حسین به کهکشان می ارزد
    یک موی حسین بر دو جهان می ارزد
    گفتم که بگو بهشت را قیمت چیست
    گفتا که حسین بیش از آن می ارزد
    منتظرنظرات ارزشمند تون در وبلاگ مسیر دینی هستیم
  • ســـــادات
  • دلت که گرفت، دیگر منت زمین را نکش
    راه آسمان باز است، پر بکش
    او همیشه آغوشش باز است، نگفته تو را میخواند ؟
    اگر هیچکس نیست، خدا که هست…
    سلام دوست عزیز . تاسوعای حسینی و بسته شدن آب به روی آل الله را در کربلا به شما تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
    این روزها روزهای عاشورایی است
    عباس خار از پیش پا جمع کرده
    زینب چراغ افروختi علی اصغر گریه میکند
    حر آمده و یاران همه جمع اند و لب تشنه
    اگرصدای هل من ناصرینصرنی می شنوید
    همراه شوید که درهای بهشت باز است....
    التماس دعا
    ترجمه نامه 31 نهج البلاغه (قسمت چهارم)
    نامه حضرت علی ع به امام حسن ع
    شتاب در تربیت فرزند :

    منتظر حضورتان هستیم
  • ســـــادات
  • حسین جان‌‌…
    مارا هنری نیست بجز نوکری تو
    تا بوده همین بوده و تا هست همین است…
    .

    سلام شرمنده به خاطر تاخیرم .......
    فانوس اشک هایتان را روشن کنید

    ماه غریبی شهید نینواست...

    فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد
    گلدسته هایت طعنه بر عرش خدا زد

    روز ازل حیدر تورا سقا صدا زد

    درکربلا روی علی را شاد کردی

    تو جادِه های معرفت آباد کردی

    وقتی که رفتی علقمه آبی بیاری

    از علقمه یک جرعه ی نابی بیاری

    در راه برگشتن هدف گشتی علمدار

    دیگر توسهم گرگ این دشتی علمدار

    آمد عمود خیمه ات آقا کشیدو

    خواب از دو چشمان علی اصغر پریدو

    دیگر حسین مانده تک و تنها به صحرا

    جانم فدای غربت فرزند زهرا

    وقتی که در میدان حسین را دوره کردند

    باسنگ کین پیشانی اورا شکستند

    ازیک طرف دشمن به سمت خیمه ها رفت

    ازیک طرف تا استخوانش نیزه ها رفت


    شاعر: سیدمحمد سلیم بهرامی
    آنانکه روح را به تن مرده می دمند

    اشرف ز خلق و ما خلق الله عالمند

    اضلاع یک مثلث قائم به خالقند

    گاهی حسین ، گاه حسن ، گاه زینبند

    شاه و گدا ز دیده ی آنها برابر است

    آنان جدا نکرده ... خریدار درهمند

    مثل من و تو و همه ی سینه چاک ها

    گریه کنان هر شب ماه محرمند
    سلام خدمت باسعادت دوست عزیزمان

    تسلیت عرض می کنم ایام محرم وشهادت امام حسین(ع)ویاران باوفایش را خدمت شما وتمامی ارادتمندان ومخلصین ائمه اطهار(ع).....

    منتظر حضور گرمتان هستم.....
  • جویبار کوچک
  • سلام فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین(ع) را تسلیت می گم . به من هم سر بزنید
  • قاصدک رنگین کمان
  • التماس دعا . یا علی
  • به یاد شهدای گمنام
  • با روضه حسین نفس تازه می کنیم
    وقتی هوای شهر نفس گیر می شود

    فاصله تاحسین فقط یک سلام
    السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین (ع)
    آپم
    سلام

    فرارسیدن ماه محرم بر شما تسلیت
    ان شاء الله که توفیقات بسیاری نصیب شما بشه


    تا بدمد صبح ظهور
    اللهم عجل لولیک الفرج
    قال على بن الحسین علیه السلام: تزهر أرض کربلا یوم القیامة کالکوکب الدرى و تنادى انا ارض الله المقدسة الطیبة المبارکة التى تضمنت سیدالشهداء و سید شباب اهل الجنة.
    امام سجاد علیه السلام فرمود: زمین کربلا در روز رستاخیز، چون ستاره مرواریدى مى‏درخشد و ندا مى‏دهد که من زمین مقدس خدایم، زمین پاک و مبارکى که پیشواى شهیدان و سالار جوانان بهشت را در بر گرفته است.

    قال ابوعبدالله علیه السلام: الغاضریة من تربة بیت المقدس.
    امام صادق علیه السلام فرمود: کربلا از خاک بیت المقدس است.

    قال ابوعبدالله: ان أرض کربلا و ماء الفرات اول ارض و اول ماء قدس الله تبارک و تعالى…
    امام صادق علیه السلام فرمود: سرزمین کربلا و آب فرات، اولین زمین و نخستین آبى بودند که خداوند متعال به آنها قداست و شرافت بخشید.
  • اینجامقرلاله ها
  • کنار جاذبه نیوتون بنویسید:

    حتی یک قطره از خونش به زمین برنگشت!!!

    "زمین بی علی اصغـــــــر جاذبه نــــــدارد"

    ***ایــــــام سوگـــــواری تسلیــــت باد.***
  • پلاک های بی نشان
  • شهدا در قهقهه مستانه اشان و در شادی وصولشان ((عند ربهم یرزقون))اند .

    وقتی که تو را به کوی ما آوردند

    گفتی که حضوری از خدا آوردند

    با هودجی از (( سبز)) سخاوت رفتی

    در هودجی از (( سرخ )) تو را آوردند
    سلام دوست خوبم ممنون از حضورت به وبلاگ خودتون...ببخشید من تو خدمت بودم به نت دست رسی نداشتم تا به موقع جواب گو باشم. ایام محرم را بهتون تسلیت میگم..امیدوارم از دستم زیاد دلخور نشده باشید به دلیل دیر جواب دادن..بهم سر بزن...یاحق
    حسین ع،مصباح هدایت و کشتی نجاتِ جانهای ماست
    او آفریننده ی عاشورا ی عاشقان است.
    کلاس او ،دوباره شاگرد می پذیرد.

    باز هم پشت درِ کلاس مانده ام...اجازه ی حضور هست؟
  • ســـرادر خــیــبـــر
  • یک قــدم بــرای خــودمــان بــرداریـــم

    نــه بـــرای شــــــهــــــدا چـــون
    شــــهــــدا نـــیـــــازی بــــه مـــانــدارند.

    اگـــر درکـــوچـــه،خــیــابــان وشــهــرهــاهــرعــکــس

    شـــهـــیــدی رادیــدیــم به روحــش یـک صـلــوات هــدیــه کـنـیـم

    کــــاردشــواری نــیــســت فــقـــط کــمــی هــمــت مـــیخــواهــد

    انــشــالـلــه شـفــاعـت شـــهدا نــصـیــب هــمــه ی مــاخــواهــدشــد

    پـــس اولــیـن صـلــوات بــاخـوانــدن ایــن مـطـلـب هـمـه بــاهــم بـه روح

    همه ی شهدا،امام شهدا،علما،وذوی الحقوق بفرستیم.
    ...............................................................
    سلام شبتون بخیر و عزاداریهاتون مورد قبول درگاه حق....
    ................................................................................
    سلام ممنون از حضورتون در نبودم......................

    محرم آمد و ماه عزا شد
    مه جانبازی خون خدا شد
    جوانمردان عالم را بگویید
    دوباره شور عاشوار به پا شد

    دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
    بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
    فردا که کسی را به کسی کاری نیست
    دامان حسین اگر نگیرم چه کنم

    نام من سرباز کوی عترت است ، دوره آموزشی ام هیئت است . پــادگــانم چــادری شــد وصــله دار ، سر درش عکس علی با ذوالفقار. ارتش حیــدر محــل خدمتم ، بهر جانبازی پی هر فرصتم . نقش سردوشی من یا فاطمه است ، قمقمه ام پر ز آب علقمه است . رنــگ پیراهــن نه رنــگ خاکــی است ، زینب آن را دوخته پس مشکی است . اسـم رمز حمله ام یاس علــی ، افسر مافوقم عباس علی (ع)

    فرا رسیدن ماه محرم ، ماه پیروزی خون بر شمشیر را بر عاشقان آن حضرت تسلیت عرض می کنیم
    تبریک میگم بهتون قدمش مبارک باشه ان شاءالله
    پیراهن مشکی سلام
    خوش اومدی توی تنم
    وصیتم همینه که بزارنت تو کفنم
    قراره تو روضها با آستینت اشک چشامو پاک کنم
    تا روضه زینب میخونن گریبونت رو چاک کنم
    ماه سوگواری سالار شهیدان.امام حسین (ع) را به شما تسلیت عرض میکنم
  • ☂آبجـی معصـومه ☂
  • سلام
    خوبید شما؟
    منم خیلی وقته نت نمیام یا دیر به دیر میامخدا حفظش کنه آقا پسر گل رو به جمع خانوادتون
    سلام
    اگ میشه این شبا برای منم دعا کنید
    آپم خوشحال میشم سر بزنید
  • طلبه ی منتظر
  • بسم رب المهدی
    سلام علیکم
    ایام تسلیت
    عزاداری های شما مقبول درگاه حق ان شاالله
    با نامه ای به ارباب به روزم
    چند دقیقه وقت بگذارید بشیمان نمی شوید
    ممنون
    التماس دعا
    یازهرا
    3صلوات هدیه به امام عصر.
  • امانت اسمانی
  • اولین روزی که امام حسین روزه گرفتند همه اهل بیت در کنار سفره جمع شدند :
    پیامبر اکرم رو به امام حسین فرمودند: حسین جان عزیزم روزه ات را باز کن .
    امام حسین فرمودند : جایزه من چه خواهد بود؟
    پیامبر فرمودند : نصف محبتم را به کسانی که تو را دوست دارند می بخشم .
    حضرت علی علیه السلام فرمودند : پسرم حسین جان بفرما.
    باز امام فرمودند : جایزه من چه خواهد بود ؟
    حضرت علی فرمودند :نصف عبادتهایم برای کسانی که عاشق تو هستند.
    حضرت فاطمه سلام الله علیها فرمودند :عزیز دلم افطار کن.
    امام حسین پرسیدند : جایزه شما به من چیست؟
    حضرت فرمودند: نصف عبادتهایم را به کسانی میبخشم که بر تو گریه می کنند.
    امام حسن علیه السلام فرمودند : برادر جان روزه ات را باز کن.
    و امام همان سوال را پرسیدند.
    حضرت پاسخ داد ند :من تا همه گنهکاران را بر تو نبخشم به بهشت نخواهم رفت.
    و در همین حال جبرئیل بر پیامبر نازل شد فرمود خدا میفرماید :
    من از شماها مهربانتر هستم و آنقدر آن کسانی را که عاشق تو هستند را به بهشت میبرم تا تو راضی شوی


    (منتهی الامال مرحوم شیخ عباس قمی)
    مُحرّم، خیمه ای است که محبان خاندان نور در آن
    به شراب طهور اشک و عزا دعوت شده اند . . .
    فرارسیدن ماه محرم تسلیت باد .
    ای آن که غمت مسئله آموز من است
    شور غم تو در دل پرسوز من است
    روزی که حسین! بر تو من گریه کنم
    سوگند به تو که بهترین روز من است . . .
    ایام سوگواری حسینی تسلیت باد
    همواره تجّسم قیام است حسین (ع)
    در سینة عاشقان ، پیام است حسین (ع)
    در دفتر شعر ما ، ردیف است هنوز
    دل چسب‌ترین شعر کلام است حسین (ع)
  • الهی نامه ی شهداء
  • باز محرم رسید ماه عزای حسین
    سینه ی ما می شود کرب و بلای حسین...
    ایام عزای سالار شهیدان تسلیت و تعزیت باد.
    سلام دست شما درد نکنه خدا قوت
    مجددا تولد نورسیده را تبریک می گم
    ان شاء الله در پناه قران و امام حسین علیه السلام
    سلامت و موفق باشین.
    با قیام سرخ بروزم.
  • بی تـــآبـــِـ ღمــَــــهــدی(عج)ღ
  • افتاده ای برای چه از پا ؟ بلند شو

    خوردم زمین کنار تو ، از جا بلند شو

    لشکر به قامت خم من خنده می کند

    شد علقمه محل تماشا ، بلند شو

    لب تشنه اصغرم دگر از حال رفته است

    گوید رباب : حضرت دریا بلند شو

    مادر فتاد روی زمین گفت : یا علی

    حالا به اسم اعظم بابا بلند شو

    یک جور می دهیم جواب سکینه را

    باشد ، بیا به خیمه تو حالا ، بلند شو

    ما قول می دهیم به رویت نیاوریم ...

    ... خالی رسیده مشک تو سقا ، بلند شو !

    اکنون که خوانده ای تو برادر حسین را

    خواهر بگو به زینب کبری ، بلند شو

    ام البنین نیامده زهرا که آمده

    بی دست من ، به خاطر زهرا بلند شو

    +++++++++++++++++++

    سلامـ

    فرا رسیدن ماه محرم را به عزادارن راستینش تسلیت عرض می‌کنمـ

    التمـــــاس دعـ ـ ـ ـا
  • لباس خاکی313
  • من از اشکی که می ریزد زچشم یار می ترسم
    از آن روزی که اربابم شود بیمار می ترسم!
    همه ماندیم در جهلی شبیه عهد دقیانوس
    من از خوابیدن منجی درون غار می ترسم!
    رها کن صحبت یعقوب و کوری و غم فرزند
    من از گرداندن یوسف سر بازار می ترسم!
    همه گویند این جمعه بیا ، امّا درنگی کن
    از این که باز عاشورا شود تکرار می ترسم
    حضرت فاطمه زهرا (س) :
    پروردگارا ؛ من را اجازه شفاعت کسانی بفرما که در مصیبت حسینم گریه کردند.
    عاشق این میدان (میدان مشک) تو عکس چهارم هستم
    یادش بخیر سال88
    اللهم الرزقنا کربلا
    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ بـــــه نــــام خــــــدا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ ســـــــــــــلـــــــااام ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞
    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ آپـــــــــــــ شـــــده ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ مـــنــــتـــظــرتـــــم ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ زودی بــــــــــیـــــــا ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ خدا دوستت دارم. ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    █♥۞♥█♥۞♥█♥۞♥█♥ کــلــیـد بـهـشـت 1 ♥█♥۞♥█۞♥█♥۞♥█♥۞

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">