««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

روضه حضرت قاسم

جمعه, ۹ اسفند ۱۳۹۲، ۰۵:۰۰ ب.ظ

آقای رئیس جمهور! بگویید دیگر روضه حضرت قاسم (ع) نخواننددر یکی از روزهای سال ۱۳۶۲ ، زمانی آیت الله خامنه ای ، رییس جمهور وقت ، برای شرکت در مراسمی از ساختمان ریاست جمهوری ، واقع در خیابان پاستور خارج می شد ، در مسیر حرکتش تا خودرو ، متوجه سر و صدایی شد که از همان نزدیکی شنیده می شد.

 



 صدا از طرف محافظ ها بود که چند تای شان دور کسی حلقه زده بودند و چیز هایی می گفتند. صدای جیغ مانندی هم دائم فریاد می زد : «آقای رییس جمهور! آقای خامنه ای! من باید شما را ببینم» . رییس جمهور از پاسداری که نزدیکش بود پرسید: «چی شده ؟ کیه این بنده خدا؟»

پاسدار گفت: «نمی دانم حاج آقا! موندم چطور تا این جا تونسته بیاد جلو» پاسدار که ظاهرا مسئول تیم محافظان بود ، وقتی دید رییس جمهور خودش به سمت سر و صدا به راه افتاد ، سریع جلوی ایشان رفت و گفت: « حاج آقا شما وایسید ، من می رم ببینم چه خبره» بعد هم با اشاره به دو همراهش ، آن ها را نزدیک رییس جمهور مستقر کرد و خودش رفت طرف شلوغی. کمتر از یک دقیقه طول کشید تا برگشت و گفت: «حاج آقا ! یه بچه اس. می گه از اردبیل کوبیده اومده این جا و با شما کار واجب داره . بچه ها می گن با عز و التماس خودشو رسونده تا این جا. گفته فقط می خوام قیافه آقای خامنه ای رو ببینم ، حالا می گه می خوام باهاش حرف هم بزنم».

رییس جمهور گفت: « بذار بیاد حرفش رو بزنه. وقت هست».

لحظاتی پسرکی ۱۲-۱۳ ساله از میان حلقه محافظان بیرون آمد و همراه با سرتیم محافظان ، خودش را به رییس جمهور رساند. صورت سرخ و سرما زده اش ، خیس اشک بود . هنوز در میانه راه بود که رییس جمهور دست چپش را دراز کرد و با صدای بلند گفت: «سلام بابا جان! خوش آمدی» پسر با صدایی که از بغض و هیجان می لرزید ، به لهجه ی غلیظ آذری گفت: « سلام آقا جان! حالتان خوب است؟» رییس جمهور دست سرد و خشکه زده ی پسرک را در دست گرفت و گفت :« سلام پسرم! حالت چطوره؟» پسر به جای جواب تنها سر تکان داد. رییس جمهور از مکث طولانی پسرک فهمید زبانش قفل شده. سرتیم محافظان گفت :« اینم آقای خامنه ای! بگو دیگر حرفت را » ناگهان رییس جمهور با زبان آذری سلیسی گفت: « شما اسمت چیه پسرم؟» پسر که با شنیدن گویش مادری اش انگار جان گرفته بود ، با هیجان و به ترکی گفت:« آقاجان! من مرحمت هستم. از اردبیل تنها اومدم تهران که شما را ببینم.»

آقای خامنه ای دست مرحمت را رها کرد و دست رو ی شانه او گذاشت و گفت:‌« افتخار دادی پسرم. صفا آوردی . چرا این قدر زحمت کشیدی؟ بچه ی کجای اردبیل هستی؟» مرحمت که حالا کمی لبانش رنگ تبسم گرفته بود گفت: « انگوت کندی آقا جان! » رییس جمهور پرسید: « از چای گرمی؟» مرحمت انگار هم ولایتی پیدا کرده باشد تندی گفت: « بله آقاجان! من پسر حضرتقلی هستم» .آقای خامنه ای گفت: « خدا پدر و مادرت رو برات حفظ کنه.»

مرحمت گفت: « آقا جان! من از ادربیل آمدم تا این جا که یک خواهشی از شما بکنم.» رییس جمهور عبایش را که از شانه راستش سر خوره بود درست کرد و گفت: « بگو پسرم. چه خواهشی؟»

-آقا! خواهش می‌کنم به آقایان روحانی و مداحان دستور بدهید که دیگر روضه حضرت قاسم(ع) نخوانند!

-چرا پسرم؟

مرحمت به یک باره بغضش ترکید و سرش را پایی انداخت و با کلماتی بریده بریده گفت: « آقا جان ! حضرت قاسم(ع) ۱۳ ساله بود که امام حسین(ع) به او اجازه داد برود در میدان و بجنگد، من هم ۱۳ سالم است ولی فرمانده سپاه اردبیل اجازه نمی‌دهد به جبهه بروم . هر چه التماسش میکنم،می‌گوید ۱۳ ساله‌ها را نمی‌فرستیم. اگر رفتن ۱۳ ساله ها به جنگ بد است، پس این همه روضه حضرت قاسم(ع) را چرا می خوانند؟»

حالا دیگر شانه های مرحمت آشکارا می لرزید. رییس جمهور دلش لرزید. دستش را دوباره روی شانه مرحمت گذاشت و گفت:« پسرم! شما مگر درس و مدرسه نداری؟ درس خواندن هم خودش یک جور جهاد است» مرحمت هیچی نگفت. فقط گریه کرد و حالا هق هق ضعیفی هم از گلویش به گوش می رسید.


شهید مرحمت بالازاده

رییس جمهور مرحمت را جلو کشید و در آغوش گرفت و رو به سرتیم محافظانش کرد و گفت :« آقای...! یک زحمتی بکش با آقای ... تماس بگیر بگو فلانی گفت این آقا مرحمت رفیق ما است. هر کاری دارد راه بیاندازید. هر کجا هم خودش خواست ببریدش.بعد هم یک ترتیبی هم بدهید برایش ماشین بگیرند تا برگردد اردبیل. نتیجه را هم به من بگویید»

آقای خامنه ای خم شد ، صورت خیس از اشک مرحمت را بوسید و گفت : « ما را دعا کن پسرم. درس و مدرسه را هم فراموش نکن. سلام مرا به پدر و مادر و دوستانت در جبهه برسان» و...

کمتر از سه روز بعد ، فرمانده سپاه اردبیل ، مرحمت را خوشحال و خندان دید که با حکمی پیشش آمد. حکم لازم الاجرا بود. می توانست باز هم مرحمت را سر بدواند ولی مطمئن بود که می رود و این بار از خود امام خمینی حکم می آورد. گفت اسمش را نوشتند و مرحمت بالا زاده رفت در لیست بسیجیان لشکر ۳۱ عاشورا

مرحمت به تاریخ هفدهم خرداد ۱۳۴۹ در یک کیلومتری تازه کند «انگوت» در روستای «چای گرمی»، متولد شد. امام که به ایران برگشت ، مرحمت کلاس دوم دبستان بود. ۱۳ ساله که شد ، دیگر طاقت نیاورد و رفت ثبت نام کرد برای اعزام به جبهه. با هزار اصرار و پادرمیانی کردن این آشنا و آن هم ولایتی ، توانست تا خود اردبیل برود ، اما آن جا فرمانده سپاه جلوی اعزامش را گرفت. مرحمت هر چه گریه و زاری کرد فایده ای نداشت. به فرمانده سپاه از طرف آشناهای مرحمت هم سفارش شده بود که یک جوری برش گردانید سر درس و مشقش. فرمانده سپاه آخرش گفت : «ببین بچه جان! برای من مسئولیت دارد. من اجازه ندارم ۱۳ ساله ها را بفرستم جبهه. دست من نیست.» مرحمت گفت : «پس دست کی است؟» فرمانده گفت: «اگر از بالا اجازه بدهند من حرفی ندارم» همه این ها ترفندی بود که مرحمت دنبال ماجرا را نگیرد. یک بچه ۱۳ ساله روستایی که فارسی هم درست نمی توانست صحبت کند ، دستش به کجا می رسید؟ مجبور بود بی خیال شود. اما فقط سه روز بعد مرحمت با دستوری از بالا برگشت .
مرحمت بالازاده تنها یک سال بعد ، در عملیات بدر ، به تاریخ ۲۱ اسفند ۱۳۶۳ با فاصله بسیار کمی از شهادت مرادش ، مهدی باکری ، بال در بال ملائک گشود و میهمان سفره ی حضرت قاسم (علیه السلام) گردید.



مرحمت بالازاده

از مرحمت بالازاده ، وصیت نامه ای بر جای مانده است که متن کامل آن را در زیر می خوانید. وصیت نامه ای که نشان می دهد روحش نمی توانست در کالبد ۱۳ ساله اش آرام بگیرد:

وصیت نامه مرحمت بالازاده جمعی لشکر عاشورا ،گردان علی اکبر

به نام خداوند بخشنده مهربان

از اینجا وصیت نامه ام را شروع می‌کنم. با سلام بیکران به پیشگاه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و با سلام بیکران به رهبر مستضعفان، ابراهیم زمان، خمینی بت شکن و با سلام بی کران به مردم ایثارگر و شهید پرور ایران، که همچون امام حسین(ع) و لیلا، پسرشان را به دین اسلام قربانی می‌دهند.

آری ای ملت غیور شهید پرور ایران! درود بر شما! درود برشما که همیشه در مقابل کفر ایستاده اید و می‌ایستید تا آخرین قطره خونتان.

درود برشما ای ملت ایران! ای مشعل داران امام حسین ! تا آخرین قطره خونتان از این انقلاب و از رهبر این انقلاب خوب محافظت کنید تا که این انقلاب اسلامی را به نحو احسن به منجی عالم بشریت تحویل بدهید.

و ای پدر و مادر عزیزم ! اگر این پسرتان در راه اسلام به شهادت برسد، افتخار کنید که شما هم از خانواده شهدا برشمرده می‌شوید.

ای پدر و مادر عزیزم! از شما تقاضایی دارم . اگر من شهید بشوم گریه نکنید. اگر گریه بکنید به شهدای کربلا و شهدای کربلای ایران گریه بکنید تا چشم منافقان کور بشود و بفهمند که ما برای چه می‌جنگیم. حالا معلوم است که راه تنها یک راه است که آن راه هم راه اسلام و قرآن است. و آخر وصیت می‌کنم راه شهیدان را ادامه بدهید و اسلحه شان را نگذارید در زمین بماند.

و مادرم و پدرم چنانچه من می‌دانم لیاقت شهادت را ندارم ولی اگر خداوند بخواهد که شهید بشوم مرا حلال کنید و من هم شهادت را جز سعادت نمی دانم. یعنی هر کس که شهید می‌شود خوش به حالش که با شهدا همنشین می‌شود. و از تمام همسایه‌ها و از هم روستایی هایمان می‌خواهم که اگر از من سخن بدی شنیده اید و کارهای بدی دیده اید حلال بکنید. و برادرانم اسحله ام را نگذارند در جا بماند و خواهرانم با حجاب با دشمنان جنگ کنند. خدایا تو را قسم می‌دهم که اگر گناهانم را نبخشی از این دنیا به آن دنیا نبر.

خدایا خدایا تو را قسم می‌دهم به من توفیق سربازی امام زمان(عج) و نائب برحق او خمینی بت شکن را قرار دهی. تا در راه آنها اگر هزاران جان داشته باشم قربانی بدهم.

کربلا کربلا یا فتح یا شهادت
جنگ جنگ تا پیروزی

شهید مرحمت بالازاده   

نظرات (۱۰۷)

بارالها...
از کوی تو بیرون نرود پای خیالم
نکند فرق به حالم
چه برانی،چه بخوانی
... چه به اوجم برسانی
چه به خاکم بکشانی
... نه من آنم که برنجم
نه تو آنی که برانی..
نه من آنم که ز فیض نگهت چشم بپوشم
نه تو آنی که گدا را ننوازی به نگاهی
در اگر باز نگردد...
نروم باز به جایی
پشت دیوار نشینم چو گدا بر سر راهی
کس به غیر از تو نخواهم
چه بخواهی چه نخواهی
باز کن در که جز این خانه مرا نیست پناهی
به ما هم سربن
بله

عاقبت بخیربشیم صلوات ختم کن
سلام علیکم
بسیار عالی بود
لذت بردم
واقعا دمش گرم!
بعد از مدتها آپ کردم
خوشحال میشم نگاهتون رو خسته کنید
فاطمه مادر شماست
قسم به خون پاکتون
پلاک خونه‌ی خدا
شکسته‌ی پلاکتون

با ذکر یا زهرا مدد
رو خاک جبهه افتادین
با قطره‌قطره خون‌هاتون
این جمله رُ یادم دادین:

می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم
می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم

***
بعضیاتون که رفتید و
نیومده پیکرتون
می‌خواستین این‌جوری بشه
شاید مث مادرتون

سفارش شما به ماست
جون شما جون امام
تو وصیتنامه‌هاتون
همیشه بوده این کلام:

می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم
می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم

***
محاله که بعد شما
رو خونتون پا بذاریم
به فاطمه محاله که
علی رُ تنها بذاریم

چی می‌شه که همین شبا
با همه‌ی سینه‌زنا
یه شب جمعه بخونیم
با رهبرم تو کربلا:

می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم
می‌روم تا انتقام سیلی مادر بگیرم
سلام
با هفت سین فاطمیه بروزم
خوشحال میشم سری به من بزنید
موفق باشید
یاعلی
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم.خداوکیلی امثال بنده حتی نمیتونیم بگیم در مقابل شهید مرحمت بالا زاده هیچی نیستیم.یعنی ما با اینها اصلا قابل مقایسه نیستیم که بخوایم بگیم (در مقابل) اینها قیاس بشیم یعنی ما هیچ حرفی برای گفتن نداریم.اصلا بحث حرف نیست

    ما هیچ عملی نداریم

    دستمون خالی خالیه
    یازهرا
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    ممنون ازحضورتون
    حدیث روز/ سفارش امام رضا(ع) به دعبل درباره سپاس از خدا
    امام رضا علیه‌السلام در سفارشی به دعبل بن علی، حمد و سپاسگزاری از خداوند متعال را لازمه رعایت ادب نزد خداوند عنوان فرموده‌اند.
    دعبل بن على به خدمت امام رضا علیه‏‌السلام رسید و امام امر فرمودند انعامى به او بدهند، دعبل آن را گرفت، اما خدا را سپاس نگفت.
    امام به دعبل فرمودند: چرا خداوند را سپاس نگفتى؟!
    دعبل می‌گوید: پس از مدّتى بار دیگر خدمت امام رضا علیه‌‏السلام رسیدم و ایشان فرمودند انعامى به من بدهند. من گفتم: خدا را سپاسگزارم.
    امام به من فرمودند : ادب را به‏ جا آوردى.
    متن حدیث:
    عَنْ دِعْبِلِ بنِ علىّ : اَنَّهُ دَخَلَ عَلى اَبِى الحَسَنِ الرِّضا علیه ‏السلام وَ اَمَرَ لَهُ بِشَىْ‏ءٍ ، فَاَخَذَهُ وَ لَمْ یَحْمَدِ اللّه‏َ . قالَ : فَقالَ لَهُ : لِمَ لَمْ تَحْمَدِ اللّه‏َ؟! قالَ : ثُمَّ دَخَلْتُ بَعْدُ عَلى اَبى جَعفَرٍ علیه ‏السلام وَ اَمَرَ لى بِشَىْ‏ءٍ ، فَقُلْتُ : اَلْحَمدُ لِلّهِ . فَقالَ لى : تَاَدَّبْتَ؛
    «اصول کافی ج1 ،ص496»
    در دو عالم جلال ما زهراست

    رمز تغییر حال ما زهراست

    عید با فاطمیه می آید

    ذکر تحویل سال ما زهراست
  • مهدیه بانو
  • آرزو نمیکنم که بیایی

    آرزو میکنم وقتی آمدی چشمانم شرمسار نگاهت نشود

    چون همه میدانند که میایی...


    سلام بزرگوار
    با پست جدیدم به روزم و منتظر حضور سبزتون و نظرات سازندتون
    ایمانتون پایدار
    یا علی
    خیلی عالی بود...دلتنگ انسانهای خالص و یکرنگم که برای خدا همه کار می کنند
    خوشا بر احوالشان
    بسم رب الشهید

    با انکه جسمی ضعیف و لاغر داشت،در پادگان دو کوهه آن هم در گرمای تابستان روزه می گرفت
    .بعد از ظهر ها پاهای خود را در ظرفی پر از آب یخ قرار می داد
    تا شاید اندکی از تشنگی و شدت گرما کاسته شود.
    هیچ گاه به دنبال گرفتن مسئولیت نبود و دیر می پذیرفت
    و هنگامی که می پذیرفت از جانش مایه می گذاشت.
    همیشه از افراد حاضر در میدان بود.در گرمای تیر ماه و در ظهر عملیات کربلای یک،
    او را در تپه های قلعه ویزان دیدم که با تنی خاک آلود ،
    در حالی که عرق از سر و رویش جاری بود غوغای دیدنی بر پا کرده بود ...

    جواد صراف ، فرمانده گردان شهادت لشکر 27 محمد رسول الله
    در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید ....
  • خادم امام هادی(ع)
  • مراجع عظام تقلید ایـــــام فاطمیه امسال را مشخص کردند. . . .
    .
    .
    .
    .
    .
    .لطفا نشر دهید
    در پناه حق
    سلام
    خیلی جالب بود ممنون
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • محتاج دعا
  • منتظرگمنام
  • چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی

    چه اشک ها به چشم ها رسوب شد نیامدی

    خلیل آتشین سخن تبر به دوش بت شکن

    خدای ما دوباره سنگ وچوب شد نیامدی

    برای ما که خسته ایم و دلشکسته ایم نه

    ولی برای عده ای چه خوب شد نیامدی

    تمام طول هفته را درانتظار جمعه ام

    دوباره صبح و ظهر نه غروب شد نیامدی
  • سیرمعرفت وعرفان ناب
  • سلام.امام خمینی فرمودند رهبرماآن بسیجی 13 است .زیاد بودند نوجوانانی که شور جوانی را در جبهه ها بر پاکردند .ما بدانیم که آنها رفتند تا اسلام ناب محمدی زنده بماند مبادا کاری کنیم که اولین کسی که از ما می پرسد شهدا باشند که با انقلاب چه کردید؟
    سلام ولادت حضرت زینب(س) رو بهتون تبریک میگم
    سلام علیکم
    به روزم تشریف بیارید. یاعلی
    http://peida-va-penhan.blogfa.com/
  • بسوی اینده
  • افکار نو باعمل میتونن گام هایی در راستای موفقیت وهمچنین عشق با صداقت میتونن گام هایی در مسیر آرامش بردارن. ( بسوی آینده)
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگرولایی
    حدیث روز/ فرازی از خطبه حضرت زینب(س) در شام
    چگونه به دشمنی با ما نشتابد آن کسی که کینه ما را از بدر و احد در دل دارد و همیشه با دیدة بغض و عداوت در ما می‌نگرد.
    زینب دختر علی بن ابیطالب علیه السّلام برخاست و گفت: «سپاس خدای را که پروردگار جهانیان است و درود خدا بر پیغمبر ـ صلی الله علیه و آله ـ و همه خاندان او باد. راست گفت خدای سبحان که فرمود: سزای کسانی که مرتکب کار زشت شدند زشتی است، آنان که آیات خدا را تکذیب کردند و به آن ها استهزاء نمودند.
    ای یزید آیا گمان می‌بری این که اطراف زمین و ‌آفاق آسمان را بر ما تنگ گرفتی و راه چاره را بر ما بستی که ما را به مانند کنیزان به اسیری برند، ما نزد خدا خوار و تو سربلند گشته و دارای مقام و منزلت شده ای، پس خود را بزرگ پنداشته به خود بالیدی، شادمان و مسرور گشتی که دیدی دنیا چند روزی به کام تو شده و کارها بر وفق مراد تو می چرخد، و حکومتی که حق ما بود در اختیار تو قرار گرفته است،
    آرام باش، آهسته تر. آیا فراموش کرده ای قول خداوند متعال را گمان نکنند آنان که کافر گشته‌اند این که ما آنها را مهلت می دهیم به نفع و خیر آنان است، بلکه ایشان را مهلت می دهیم تا گناه بیشتر کنند و آنان را عذابی باشد دردناک.

    آیا این از عدالت است، ای فرزند بردگان آزاد شده [بردگان آزاد شده رسول خدا صلی الله علیه و آله ، که تو، زنان و کنیزگان خود را پشت پرده نگه داری ولی دختران رسول خدا صلی الله علیه و آله اسیر باشند؟ پرده حشمت و حرمت ایشان را هتک کنی و صورتهایشان را بگشایی، دشمنان آنان را شهر به شهر ببرند، بومی و غریب چشم بدانها دوزند، و نزدیک و دور و وضیع و شریف چهرة آنان را بنگرند در حالی که از مردان و پرستاران ایشان کسی با ایشان نبوده و چگونه امید می‌رود که مراقبت و نگهبانی ما کند کسی که جگر آزادگان را جویده و از دهان بیرون افکنده است، و گوشتش به خون شهیدان نمو کرده است. (کنایه از این که از فرزند هند جگر خوار چه توقع می توان داشت)

    چگونه به دشمنی با ما نشتابد آن کسی که کینه ما را از بدر و احد در دل دارد و همیشه با دیده بغض و عداوت در ما می نگرد. آن گاه بدون آن که خود را گناهکار بدانی و مرتکب امری عظیم بشماری این شعر می‌خوانی: فاهلوا استهلوا فرحا. ثم قالوا: یا یزید لا تشل...
  • دریــــــــــــــــغ ازیک جوابــــــــــ
  • . . . . . . . . . . . . . $$$
    . . . . .. . . . . .$$$. . $ . . $$$$$
    . . . . . . . . . . .$$ . . $$. . . . .$
    . . . . . . . . . . $$$.$. . $. . . . .$
    . . . . . . . . . .$$$$. . . .$$ . . . $$$$$$
    . . . . . . . . . $$$$$ . . . . . .$$.$. . . . . $$
    . . . . . . . . .$$$$$. . . . . $$. . . . . . $.$$
    . . . . . . . .$$$$$. . . . . .$. . . . . . $
    . . . . . . . .$$$$$$. . . . .$. . . . . $
    . . . . . . . .$$$$$$$ . . .$. . . . .$
    . . . . . . . . .$$$$$$$$. . . . . $
    . . . . . . . . . .$$$$$$$ . $$$
    $$$$$$$. . . . . . . . .$$$
    .$$$$$$$. . . . . . . . $$
    . $$$$$$. . . . . . . . $$
    . .$$$. . $. . . . . . .$$
    . . . . . . .$. . . . . $$
    . . . . .$$$.$. . . .$$
    . . . $$$$$. .$. .$$
    . . .$$$$$$. . . $$
    . . .$$$$. . . . $$
    . . .$$. . . . . .$$
    . . .$. . . . . . $$
    . . . . . . . . . $$
    . . . . . . . . .$$


    سلام دوست عزیز...
    مطالبتون زیباست.
    امیداست درکارخودموفق وپیروز باشید..
    قلمتان مستدام درراه حقــــــــــــــ.
    بامطالبی جدید درمورد مظلومیت علی (ع) درخدمت شما شیعیان بزرگوارهستیم..!
    ....
    ولادت پربار گوهر دریای عصمت و طهارت، دخت علی‌بن ابی‌طالب، زینب کبرا(س) مبارک باد!
    شلمچه را هر که دیده دلش آنجا مانده ...

    شلمچه ؛ قطعه ای از بهشت خداست...

    هنوز هم بسیجی های امام خامنه ای نشانی کربلای ایران را از سربندهای یا زهرا می جویند؛ هنوز هم پای ارزش ها ایستاده اند و خواهند ماند!! میدونین شلوغی کربلای ایران از چیه و این عشق و دلدادگی که جان های خسته را از اقصی نقاط ایران اسلامی به اونجا می کشونه از کجاست....

    سلام
    فردا عازم شلمچه ام... جای همه شما خالی!!!
    سلام دوسته عزیز از اینکه به وبم سر زدید ممنونم شما هم وبلاگه قشنگی دارید با افتخار لینک شدید
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام,خداقوتـــــــ.

    زینب که محبّتش به دلها همه است

    از شوق ولادتش به لب زمزمه است

    تا دید جمـــــــال او پیمبـــر گفتــــــا:

    یالَلعَجَب! انگار خودِ فاطمه استـــــــ

    عیدتون مبارکــــــــ.

    اللًّهُـ‗_‗ـمَ صَّـ‗_‗ـلِ عَـ‗_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗_‗ـَد و عَجِّـ‗_‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_‗ـم

    التماس دعای فــــــــــــــــرج

    یازهـــرا(س)
    سلام اخوی ...
    خدا قوت ... وبلاگت عالیه..
    افتخار ماست که شما رو لینک کنیم...


    یا علی
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام. میلاد بانوی ایمان و حماسه مبارک باد.
    با (ره نمود 1 ) بروزم. التماس دعا.
  • به یادشهدای گمنام
  • رسول الله ص:

    ما مِن مُسلِمٍ یَزرَعُ زَرعا أو یَغرِسُ غَرسا فَیَأکُلُ مِنهُ طَیرٌ أو إنسانٌ أو بَهِیمَةٌ إلاّ کانَت لَهُ بِهِ صَدَقَةٌ ( کنزالعمال ، 9051)
    هـر مـسـلـمـانـى بـذرى بیفشاند یا نهالى بنشاند و از حاصل آن بذر و نهال پرنده اى یا انسانى یا چرنده اى بخورد ، براى او صدقه محسوب شود.
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • راهیـــــان نوردیگه
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • جـــــــدی؟؟؟
    منم سوم میرم جنوب
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • آپم ...........…...…’•,.آپم `’•,*’
    ..............……....`’•,,•’`
    …...…,•’``’•,•’``’•,
    …...…’•,`’•,*,•’`,•’
    ...……....`’•,,•’`
    ,•’``’•,•’``’•,
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    .....`’•,,•’
    ,•’``’•,•’``’•,
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    ,•’``’•,•’``’•,.
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    .....`’•,,•......’
    …...…,•’``’•,•’``’•,
    …...…’•,`’•,*,•’`,•’
    ...……....`’•,,•’`
    …..............…,•’``’•,•’``’•,
    ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
    ..............……....`’•,,•’`
    …..............…,•’``’•,•’``’•,
    ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’
    ..............……....`’•,,•’`
    …...…,•’``’•,•’``’•,
    …...…’•,`’•,*,•’`,•’
    ...……....`’•,,•’`
    ,•’``’•,•’``’•,
    ’•,`’•,*,•’`,•’
    .....`’•,,•’
    گــُل دُختَــرداره میـــره....
    زودبیاینــــا
    مــُنتَــظــرم
    التمــــاس دعا
    فقط میگم
    دمش گرم...
    سلام بزرگوار
    ممنون از حضور و نظر ارزشمندتون
    پست زیبایی نوشتین
    با اون سن و سال چقدر با معرفت بود...لیاقت شهادت رو داشت
    سپاس از دعوتتون...خدا قوت
    سر بر شانه ی خدا بگذار تا قصه عشق را چنان زیبا بخواند،
    که نه از دوزخ بترسی و نه از بهشت به رقص درآیی
    قصه عشق، “انسان” بودنِ ماست...
    با سلام .....همســنــــگـــر خــــــدا قـــــــــوتـــــــ
    ...شهـــــــادت قســمـت مـــــا میشــــد ای کــــاش
    یا علی مدد
  • نقطه رهایی
  • قال الامام المهدی علیه السلام:

    «لَوْ أَنَّ أَشْیاعَنا وَفَّقَهُمُ اللّهُ لِطاعَتِهِ عَلَى اجْتِماع مِنَ الْقُلُوبِ فِى الْوَفاءِ بِالْعَهْدِ عَلَیْهِمْ لَما تَأَخَّرَ عَنْهُمُ الُْیمْنُ بِلِقائِنا وَ لَتَعَجَّلَتْ لَهُمُ السَّعادَةُ بِمُشاهَدَتِنا.»:

    (طبرسی، احتجاج، ج 2، ص 600، ش 360)

    امام زمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف فرمودند:


    اگر شیعیان ما ـ که خداوند آنها را به طاعت و بندگى خویش موفّق بدارد ـ در وفاى به عهد و پیمان الهى اتّحاد و اتّفاق مى داشتند و عهد و پیمان را محترم مى شمردند، سعادت دیدار ما به تأخیر نمى افتاد و زودتر به سعادت دیدار ما نائل مى شدند.

    بروزم تشریف بیارین
    سلام واقعا پستای تاثیر گذاری بود من که خیلی خوشم اومد
  • یه بنده خدا
  • سلام داداش

    زیبا بود و تاثیر گذار

    -----------------------------

    رسول خدا صلى‏ الله‏ علیه ‏و‏ آله فرمودند: خداى متعال فرموده است:
    کسى که سخن مرا طبق رأى ونظر خودش تفسیر کند (تفسیر به رأى) به من ایمان نیاورده است، و کسى که مرا به آفریده‏ هایم تشبیه کند، مرا نشناخته است. و کسى که در دین من قیاس را به کارگیرد، بر دین و آیین من نیست.


    از امام باقر علیه ‏السلام روایت است که: خداوند متعال فرمود:
    در اسلام، هر جمعیت و مردمى را که تن به ولایت و رهبرى هر پیشواى ستمگرى بدهند که از سوى خداوند نیست، حتما عذاب خواهم کرد، هرچند آن مردم در کارهاى خودشان نیکوکار و اهل تقوا باشند و حتما عفو و گذشت خواهم کرد از هر گروهى در اسلام ، که ولایت و رهبرى هر پیشواى دادگرى را که از سوى خداست، بپذیرند و گردن نهند ، هرچند آن مردم در (کارهاى) خودشان ستمگر و بدکار باشند.


    از پیامبر اکرم صلى‏ الله‏ علیه‏ و ‏آله روایت است که: خداوند متعال فرمود:
    اى فرزند آدم! با من انصاف نمى کنى! من با نعمت‏ها نسبت به تو دوستى و محبّت مى کنم، ولى تو با گناهان با من دشمنى مى کنى. خیر من بر تو نازل مى شود، ولى از تو بدى به طرف من بالا مى‏ آید، و پیوسته فرشته ‏اى بزرگوار، هر روز و شب، گزارش کارى زشت را از تو براى من مى‏ آورد.


    امام باقر علیه ‏السلام فرمودند:
    موسى علیه‏ السلام از پروردگارش سؤال کرد: خدایا! تو نزدیکى، تا با تو نجوا کنم، یا دورى که صدایت بزنم؟ خداوند به او چنین وحى کرد: اى موسى! من همنشین کسى هستم که مرا یاد کند.موسى گفت: چه کسى در پوشش و پرده توست، آن روز که جز پوشش تو، پوششى نیست؟ خداوند فرمود:آنان که مرا یاد مى کنند، من هم آنان را یاد مى ‏کنم، در راه من با یکدیگر دوستى مى کنند، من هم آنان را دوست مى دارم. اینان کسانى‏ اند که هرگاه بخواهم بر اهل زمین ، بدى و عذابى برسانم، آنان را یاد مى کنم و به خاطر آنان ، عذاب را از زمینیان دور مى ‏سازم.



    در پناه الله
  • یه بنده خدا
  • سلام

    خداوند عزّ و جلّ در تورات می فرماید:
    هرکس به تقدیر و قضاى من ایمان نیاورد و بربلاى من صبر نکند و بر نعمت هایم شکر نکند، پس پروردگارى غیر از من را برگزیند. هر کس صبح کند، در حالى که بر دنیا غمگین شود، بر من خشمگین شده است، هر کس در مقابل ثروتمندى به خاطر ثروتش تواضع کند، دو سوم دینش بر باد رفته است.


    امام صادق علیه‏ السلام فرمودند: خداوند به پیامبرى از پیامبران وحى فرمود:
    به مؤمنان بگو: لباس دشمنانم را نپوشند، و غذاى دشمنانم را نخورند، و راه و روشِ دشمنانم را نپویند، که (اگر چنین کنند) دشمن من مى‏شوند، همان طور که آنان دشمنان من هستند.


    از امام صادق علیه ‏السلام روایت است که: خداوند متعال فرمود:
    من بهترین شریک هستم، هرکس در عمل و عبادتى، دیگرى را شریک من قرار دهد، آن عمل را نمى پذیرم، مگر عملى که خالص براى من باشد.


    از امام صادق علیه‏ السلام روایت است که: خداوند متعال فرمود:
    مردم، عیال و نانخور من هستند . محبوب‏ترین افراد نزد من، کسانى ‏اند که به مردم مهربان‏ تر و در رفع نیازهایشان کوشاتر باشند.


    امام صادق علیه‏ السلام فرمودند: از جمله آنچه خداوند به موسى علیه ‏السلام وحى فرمود و در تورات بر او نازل کرد، چنین بود:
    همانا منم خداوند، هیچ معبودى جز من نیست. مردم را آفریدم و خیر و نیکى را هم آفریدم و آن را بر دستان کسى جارى ساختم که دوست مى دارم، خوشا به حال آن که خیر را بر دستان او جارى ساختم.منم خداوند، معبودى جز من نیست. مردم را آفریدم و شرّ را آفریدم و آن را بردستانِ هر که بخواهم جارى مى کنم. پس واى بر آن که بدى را بر دستان او جارى سازم.


    در پناه الله
  • ایستگاه بیداری
  • گاهی چه بهتر است به دل اقتدا کنیم
    مُلک آسمان طلب کرده و زمین را رها کنیم

    گاهی نیاز به آزمودن دوباره است
    باید که در آن وقت جان را فدا کنیم


    سلام
    با پست جدیدی بروزم
    خوشحال میشم سر بزنید و نظر بدید
    یا علی
  • جوانان متحد انزلی چی
  • لطفا" دعا کنید...
  • خادم امام هادی(ع)
  • سلام خوشحال میشم سر بزنید........
    به روزم . . . .

    در پناه حق
    ترجمه خطبه 56 :
    یاد مبارزات دوران پیام
    .....
    رمز پیروزی حق علیه باطل :
    پس انگاه که خدا ، راستی و اخلاص ما را دید ، خواری و ذلت را بر دشمنان ما نازل و پیروزی را به ما عنایت فرمود . تا آنجا که اسلام استحکام یافته فراگیر شد و در سرزمین های پهناوری نفوذ کرد .
    ....
  • موقعیت : گردان کمیل
  • سلام همسنگر
    خدا قوت
    از تشریف فرمایی و بنده نوازیتون ممنونم
    شما با افتخار کامل لینک شدید .
    .
    .
    .
    .
    شهد شیرین شهادت نصیبتون
    .
    .
    .
    التماس دعا - کاتب
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • سلام بزرگوار.
    با پست های جذاب سیاسی و مذهبی به روزیم.
    منتظر حضورتان هستیم.
    مطلب آخر اینکه، اگه ما رو لینک داشتید، لطفا با آدرس جدید لینک نمایید.
    www.darichehentezar.blog.ir
    التماس دعای فرج + بصیرت + شهادت
    سلام رضا جونم
    به جد بزرگوارم قسم
    هر وقت میام به وبت ، روحم عوض میشه
    اشگام سرازیر میشه ...
    التماس دعا دارم ... خوش به حالشون ...
    و خوش به حال تو ... گلم ...
  • کبوتر بقیع
  • خداوندا...

    من چیزی نمی بینم

    آینده پنهان است

    ولی آسوده ام

    چون تورا می بینم و

    تو همه چیز را .....
  • شهدای گمنام
  • سلام..
    یه پیشنهاد خوب براتون دارم!!!!!!!!!!
    حتما
    اهنگ سینمایی
    »معراجی ها«
    رو دانلود کنید!!!
    البته ما تو وبمون لینک دانلودش رو گذاشتیم!!!!
    تشریف بیارین!!!
    یاحق!!!
  • مهدیه بانو
  • در کوی نیک نامی ما را گذر ندادند

    گر تو نمیپسندی تغییر ده قضــا را


    سلام بزرگوار
    با پست جدیدم « ملاقات امام زمان » به روزم . منتظر حضور سبزتان و نظرات سازنده شما

    ایمانتون پایدار
    یا علی
  • امانت اسمانی
  • زینب طلوع بود ولی ابتدا نداشت

    زینب غروب بود ولی انتها نداشت

    زینب رسول بود ولی مصطفی نشد

    شهر نزول بود اگر چه حرا نداشت

    زینب اگر نبود کسی فاطمی نبود

    زینب اگر نبود کسی مرتضی نداشت

    زینب اگر نبود حسینی نمی شدیم

    زینب اگر نبود زمین کربلا نداشت

    زینب هر آنچه گفت تماماً حسین بود

    اصلا به غیر نام حسین اعتنا نداشت

    زینب اگر نبود مسلمان نداشتیم

    باور کنید ذکر حسین جان نداشتیم

    جایی پریده است که پیدا نمی شود

    حتی عروج این همه بالا نمی شود

    دیدند صبح آمده اما در آسمان

    خورشید شهر فاطمه پیدا نمی شود

    یا ایها الرّسول چرا آفتاب صبح

    در آسمان شهر تماشا نمی شود

    فرمود: زینب آینه روی دخترم

    آن که مقام بی حدش املا نمی شود

    چون بی نقاب آمده بیرون ز حجره اش

    امروز آفتاب هویدا نمی شود

    حقش نبود کعبه نیلو فرش کنند

    حقش نبود سر زده بی معجرش کنند

    لبهاش تشنه بود ولی رود نیل بود

    بالش شکسته بود ولی جبرئیل

    زینب فرشته،آینه،حوریه،عاطفه

    از جنس خانواده ای از این قبیل بود

    گودال هم که رفت فقط سر به زیر بود

    شرمنده بود از این که قتیلش قلیل بود

    کوچه به کوچه لشگر کوفه شکست خورد

    از دست خانمی که تماماً اصیل بود

    ویرانه کرد کاخ بلند یزید را

    زینب تبر نداشت ولیکن خلیل بود

    علی اکبر لطیفیان
    میلادش مبارک
  • مجید بیدکی
  • سلام و تشکر از حضورتان و تشکر از مطلب عالی شما واقعا استفاده بردیم امیدوارم همیشه موفق باشید
    التماس دعا
    سلام

    خدایا یک 12 13 ساله تونسته تو رو به این راحتی بدست بیاره ولی ما کجای این دنیای خبیث گیر افتاده ایم خدایا کمکمون کن به حق شهید مرحمت
  • نقطه رهایی
  • یکی مدال هایِ المپیکش را می شمرد ...
    دیگری گناهانش را می شمرد و قرآن بر سر می زند که خدایا العفو ...
    و در همین نزدیکی ،
    کودکی می شمرد که از خانواده اش چند نفر باقی مانده اند ...!

    سلام
    بروزم با دو پست...........
    خیلی زیبا بود
    خیلی جالب بود تا حالا نشنیده بودم
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • خدایا!
    از اینکه می بینم بزرگی چون تو،
    همواره مرا زیر نظر دارد
    و هرگز فراموشم نمی کند
    سخت به خود می بالم.
  • یا اباصالح ادرکنی
  • امام زمان ارواحنا فداه فرمودند: «به شیعیان و دوستان ما بگویید که خدا را قسم دهند به حق عمه ام حضرت زینب سلام الله علیها که فرج مرا نزدیک گرداند.»
    اللهم عجل لولیک الفرج به حق مولاتنا حضرت زینب کبری سلام الله علیها

    *****************************
    با سلام و عرض تبریک
    به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب کبری سلام الله علیها در این محفل ضیافت پربرکتی برپاست ، لطفا با حضور و نثار صلوات های خود، محفل ما را هر چه بیشتر نورانی تر گردانید.
    التماس دعای فرج
    یاعلی
    سلام با مهم ترین و به یاد ماندنی ترین جمله رهبر انقلاب در سال 92 بروزم
    سلام.ببخشید آدرس پیام قبلی اشتباه درج شده بود.شما در وبلاگ شهیدان لینک شدید و من رو با این آدرسی که نوشتم لینک بفرمایید
  • کیمیا(پرواز تا بی نهایت)
  • سلام.شما لینک شدید.لطف کنید من رو هم با نام شهیدان لینک کنید.
  • دانش اموز علم سیاست
  • همشو خوندم.خیلی عالی بود.
    سلام آپم بیا.................................................................
    سلام
    خیلی عالی بود
    واقعا وبلاک زیبا و با ارزشی داری
    با احترام و افتخار لینک کردم
  • طاها ریحانی
  • اَلّلهُمَ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ اِلاّّ خَیْرا

    مرحوم رامین ریحانی از پیش ما رفت. روحش شاد یادش گرامی باد.
    غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرساست، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان، آشنایان، بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود.
    وظیفه خود می دانیم به حکم ادب و قدردانی از همه عزیزانی که در این مدت حضور مستدام در وبلاگ ما را داشته اند قدردانی و تشکر نمایم.
    منتظر حضور مجدد شما نیز هستم.

    باتقدیم احترام وادب. طاها ریحانی
    بعونک یالطیف
    سلام
    داستان مرحمت را باید دنیا بشنود و ببیند قاسم ها بعد از هزار و چهارصد سال وجود دارند.
    خدا رحمتت کنر مرحمت تو کجا را میدیدی من کجا.
    منتظر قدوم سبزتان در وب بنده ی حقیر هستم.
    حسینی باشید.
    یازهرا
  • طاها ریحانی
  • اَلّلهُمَ اِنّا لا نَعْلَمُ مِنْهُ اِلاّّ خَیْرا

    مرحوم رامین ریحانی از پیش ما رفت. روحش شاد یادش گرامی باد.
    غم از دست دادن عزیزان و نزدیکان همیشه سخت و طاقت فرساست، لیکن ابراز همدردی و تسلیت و حضور گرم و صمیمانه دوستان، آشنایان، بستگان باعث تسلی دل غمدیدگان می شود.
    وظیفه خود می دانیم به حکم ادب و قدردانی از همه عزیزانی که در این مدت حضور مستدام در وبلاگ ما را داشته اند قدردانی و تشکر نمایم.
    منتظر حضور مجدد شما نیز هستم.

    باتقدیم احترام وادب. طاها ریحانی
  • آی شلوغ دانشجوی سیاسی دانشگاه تبریز
  • سلام
    با افتخار لینک شدین
    دعا کنین
  • (*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕)
  • ┊   ┊┊   ┊┊ ✿
    ┊   ┊┊  ✿✿
    ┊   ┊┊  
    ┊   ✿✿


    یادمان باشد که: باورهایم شاید دروغ باشند.
    .
    یادمان باشد که: لبخند را در آیینه ، جا نگذاریم.
    .
    یادمان باشد که: آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته‌اند و او را راه می‌برند.
    .
    یادمان باشد که: لزومی ندارد همان قدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.
    .
    یادمان باشد که: اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.
    .
    یادمان باشد که: دلخوشی‌ها کم نیست اگر چه همیشگی نیستند.
    .
    یادمان باشد که: تا وقتی اوضاع بدتر نشده، یعنی همه چیز رو به راه است.
    .
    یادمان باشد که: ما تنها نیستیم ، همیشه خدا هست.
    .
    یادمان باشد که: لازم است گاهی با خودمان رو راست‌تر از این باشیم .
    .
    یادمان باشد که: آنچه امروز برایمان مهم است، فردا شاید نباشد.
    .
    یادمان باشد که: آنان که نیازمند کمکند ،شاید روزی ما منتظر کمکشان باشیم.
    .
    یادمان باشد که: هرگر به تمامی ناامید نمی‌شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی.
    .
    یادمان باشد که: خوبی آنچه که نداریم این است که نگران از دست دادنش نخواهیم بود.
    .
    یادمان باشد که: در هر یقینی می‌توان شک کرد و این تکاپوی خرد است.
    .
    یادمان باشد که: همیشه چند قدم آخر است که سخت‌ترین قسمت راه است.
    .
    یادمان باشد که: امید، از دست دادنی نیست.
    .┊   ┊┊   ┊┊ ✿
    ┊   ┊┊  ✿✿
    ┊   ┊┊  
    ┊   ✿✿


    با سلام وعرض ادب خدمت شما بزرگوار شاد باشید وپاینده
  • (*◕‿◕)عاشق یک لحظه نگاهت (*◕‿◕)
  • ┊   ┊┊   ┊┊ ✿
    ┊   ┊┊  ✿✿
    ┊   ┊┊  
    ┊   ✿✿


    یادمان باشد که: باورهایم شاید دروغ باشند.
    .
    یادمان باشد که: لبخند را در آیینه ، جا نگذاریم.
    .
    یادمان باشد که: آرزوهای انجام نیافته دست زندگی را گرفته‌اند و او را راه می‌برند.
    .
    یادمان باشد که: لزومی ندارد همان قدر که تو برای من عزیزی، من هم برایت عزیز باشم.
    .
    یادمان باشد که: اندک است تنهایی من در مقایسه با تنهایی خورشید.
    .
    یادمان باشد که: دلخوشی‌ها کم نیست اگر چه همیشگی نیستند.
    .
    یادمان باشد که: تا وقتی اوضاع بدتر نشده، یعنی همه چیز رو به راه است.
    .
    یادمان باشد که: ما تنها نیستیم ، همیشه خدا هست.
    .
    یادمان باشد که: لازم است گاهی با خودمان رو راست‌تر از این باشیم .
    .
    یادمان باشد که: آنچه امروز برایمان مهم است، فردا شاید نباشد.
    .
    یادمان باشد که: آنان که نیازمند کمکند ،شاید روزی ما منتظر کمکشان باشیم.
    .
    یادمان باشد که: هرگر به تمامی ناامید نمی‌شوی اگر تمام امیدت را به چیزی نبسته باشی.
    .
    یادمان باشد که: خوبی آنچه که نداریم این است که نگران از دست دادنش نخواهیم بود.
    .
    یادمان باشد که: در هر یقینی می‌توان شک کرد و این تکاپوی خرد است.
    .
    یادمان باشد که: همیشه چند قدم آخر است که سخت‌ترین قسمت راه است.
    .
    یادمان باشد که: امید، از دست دادنی نیست.
    .┊   ┊┊   ┊┊ ✿
    ┊   ┊┊  ✿✿
    ┊   ┊┊  
    ┊   ✿✿


    با سلام وعرض ادب خدمت شما بزرگوار شاد باشید وپاینده
  • تخریبچی جامانده
  • هر گاه شب جمعه شهدا را یاد کردید، آنها شما را نزد اباعبدالله (ع) یاد می کنند.

    «شهید مهدی زین الدین»

    به یاد همه شهدا صلوات
  • تخریبچی جامانده
  • خون شهید، جاذبه‌ی خاک را خواهد شکست؛

    و ظلمت را خواهد درید؛

    و معبری از نور خواهد گشود؛

    و روحش را از آن، به سفری خواهد برد که برای پیمودن آن،

    هیچ راهی جز شهادت وجود ندارد.



    شهید سید مرتضی آوینی
    سلام بسیار جالب بود...وبتون خیلی قشنگه خوش حال می شم به منم سر بزنید
    گنج تو وجودت است ؛ جای دیگر به دنبالش نگرد !
    همه قصه ها و همه پل هایی که به قصر ختم می شوند مهمل و بی معنی اند ؛
    تو باید پل خود را در درون وجود خود خلق کنی…
    قصه آنجاست؛ گنج هم آنجاست…
    همیشه لازم نیست چهره ای زیبا داشته باشی
    یا صدایی دلنشین
    همین که قلبت زیبا باشد
    قلبت زیبا ببیند، کافیست
    داشتن قلبی زیبا تا اندازه ای خاص هست
    که بتوانی خیلی ها را مجذوب خود کنی…
    قوی بودن به این معنا نیست که باید در یک زد و خورد مبارزه کنید!
    قدرت واقعی یعنی آنقدر عاقل و بالغ شده باشید که
    از کنار حرف های پوچ و غیر منطقی
    آدم های مزاحم و آشوبگر
    با بی توجهی و بی محلی رد شوید…
  • یه بنده خدا
  • سلام

    هیچی فقط ...



    دعام کن

    در پناه الله
    فقط میتونم بگم عالی بود
  • کیمیا(پرواز تا بی نهایت)
  • سلام

    چقدر زیبا و عالی!خوش به سعادتش ،واقعا خوش به سعادتش!

    عجب شیرمردی بوده،خدا بر درجاتش بیفزاید

    بسیار پست خوبی بود...
  • به یادشهدای گمنام
  • خدایا پرواز را به ما بیاموز تا مرغ دست آموز نشویم و از نور خویش آتش در ما بیفروز تا در سرمای بی‌خبری نمانیم. خون شهیدان را در تن ما جاری گردان تا به ماندن خو نکنیم و دست آن شهیدان را بر پیکرمان آویز تا مشت خونینشان را برافراشته داریم...

    خدایا چشمی عطا کن تا برای تو بگرید، دستی عطا کن تا دامانی جز تو نگیرد، پایی عطا کن که جز راه تو نرود و جانی عطا کن که برای تو برود.

    شهید معلم مهدی رجب بیگی؛ متولد سال 1336
  • حسین (تیساپه لینگ )
  • خیلی باحال بود ...
    خدا همه شهدا رو رحمت کنه ...
  • فاطمه باصری
  • سلام


    چون قلبی از عشق خدای سبحان تهی گشت خداوند آن را گرفتار محبت غیر خود می کند.

    امام صادق (ع)
  • ☂☂آبـجی معـصومـه☂☂
  • وقتی خسته ای اززندگی
    وقتی هیچ شانه ای برای تکیه ودرددل کردن نداری
    وقتی جایی نداری که دردای دلتو بارون کنی و بباری
    وقتی حتی حق نداری فریاد بزنی
    وقتی دوتاچشم کوچولوکه عاشقشی همه زندگیته همیشه دارن بهت نگاه میکنن ومجبوری برای اینکه دل کوچیکش نلرزه همیشه لبخند بزنی
    مجبوری بیای اینجا تمام نداشته هاتو تمام دردهاتو تمام آرزوهاتو بنویسی همشونو بنویسی و بقیه بخونن و برات لایک بزنن وتودرمقابل لطفشون لبخند
    سلام همسنگر

    ممنونم...
    خاطره ی بسیار زیبا و تاثیرگذاری بود.
    خاطرات شهدا سراسر درس و عشق الهیه...

    یا زهــــرا(س)
    سلام همسنگر

    ممنونم...
    خاطره ی بسیار زیبا و تاثیرگذاری بود.
    خاطرات شهدا سراسر درس و عشق الهیه...

    یا زهـــــرا(س)
    این 13 ساله ها به حضرت قاسم اقتدا کردند.
    روحمان را با یادشان شاد کنیم
    یا علی
  • درد دل با کاغذ
  • افسوس روزی خواهد آمد بی دینی
    نماد روشن فکری است...
    دکتر شریعتی
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.دمت گرم مطلب خیلی قشنگی بود البته قبلا جای دیگه شنیده بودم اما اسمش یادم نبود.فکر نکن اگر کم بهت سر میزنم فراموشت کردم.باور کن چندوقته گرفتاریم زیاده.اما بازم شما رو به کسانی که قول میدن به وبلاگم سر میزنن و نمیان ترجیح میدم.و براشون مهم نیست که به وبلاگشون سر بزنم یانه.اما شما هر وقت دیر سر زدم حالمو پرسیدی.و این از خصلت آذری های عزیزه که وفادارن.من همیشه منتظر شما هستم.یا علی(ع)
  • جوانان متحد انزلی چی
  • دروود
    عالی بود
  • قاصدک رنگین کمان
  • خدا رحمتش کنه.
    خدایا مارا مدیون شهدا نگردان
  • پدرام ناصری
  • امام صادق (ع) : حدیثی که در مسائل حلال و حرام از انسان صادق و مورد اعتماد یاد بگیری از دنیا و آنچه در آنست از طلا و نقره برایت بهتر است. بحارالانوار جلد ۱ صفحه ۲۱۴
    نازی: بیا زیر چتر من که بارون خیست نکنه

    میگم که خیلی قشنگه که بشر تونسته آتیشو کشف بکنه

    و قشنگتر اینه که

    یادگرفته گوجه را

    تو تابه ها

    سرخ کنه و بعد بخوره

    راسی راسی؟ یه روزی

    اگه گوجه هیچ کجا پیدا نشه

    اون وقت بشر چیکار کنه؟

    من: هیچی ناری

    دانشمندا تز میدن تا تابه ها رو بخوریم...

    وقتی آهنا همه تموم بشه

    اون وقت بشر

    لباسارو میکنه و با هلهله

    از روی آتیش میپره

    نازی: دوربین لوبیتل مهریه مو

    اگه با هم بخوریم

    هلهله های من و تو

    چطوری ثبت میشه؟!!!

    من: عشق من...

    آب ها لنز مورب دارند

    آدمو واروونه ثبتش میکنند

    عکسمون تو آب برکه تا قیامت میمونه...

    نازی: رنگی یا سیاه سفید؟

    من: من سیاه و تو سفید...

    نازی: آتیش چی میشه؟ تو آبا خاموش نمیشن آتیشا

    من: نمیدونم والله...

    چتر رو بدش به من

    نازی: اون کسی که چتر رو ساخت عاشق بود؟

    من: نه عزیز دل من، آدم بود...

    حسین پناهی
  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • ـ خدا ترسى

    مـن اتقـى الله یتقـى, و مـن اطـاع الله یطـاع , ومـن اطاع الخالق لم یبال
    سخط المخلوقین. و مـن اسخط الخالق فلییقـن ان یحل به سخط المخلوقیـن.(3)
    هر کـس از خدا بترسد, مردم از او بترسند, و هر که خدا را اطاعت کند, از او اطاعت کنند, و هر که مطیع آفریدگار باشد باکى از خشـم آفریدگان ندارد, وهر که خـالق را به خشـم آورد, بـایـد یقیـن کنـد که به خشـم مخلـوق دچـار مـى شــود.


  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • جایگاه اجابت دعا

    ان لله بقـاعا یحب ان یـدعى فیها فیستجیب لمن دعاه و الحیـر منها.(2)
    همانا براى خداوند بقعه هایى است که دوست دارد در آنها به درگاه او دعا شود و دعاى دعا کننده را به اجابت رسـانـد, و حـائر حسیـن (ع) یکى از آنهاست.
  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃



  • سلام


    امام جواد(علیه السلام) :


    الإصرار علی الذنب أمن لمکر الله " و لا یأمن مکر الله الا القوم الخاسرون"


    (تحف العقول ، ص 480 )


    اصرار بر گناه آسودگی از مکر خداست ، " و از مکر خدا آسوده نباشد جز مردمی زیانکار "

  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    ممنون ازحضور ولطفتون

    امام صادق (ع) می فرمایند:
    اگر قائم (عج) را درک میکردم همه عمر او را خدمت می نمودم...

    التماس دعای فــــــــــــرج
    یازهــــــرا(س)
  • منتظرگمنام
  • توکل یعنی اجازه دادن به خداوند ، که خودش تصمیم بگیرد
    تو فقط بخواه و آرزو کن ، اما پیشاپیش شاد باش
    و ایمان داشته باش که رویاهایت ، هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
    پیشاپیش شاد باش و شکر گذار ، چرا که خداوند نه به قدر رویاها
    بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!.....
  • مینا ... مریم
  • چه زیبا گفت :
    دشمن دانا بلندت می کند
    بر زمینت می زند نادان دوست
    طنز:

    روزهای اولی که خرمشهر آزاد شده بود، توی کوچه پس‌کوچه‌های شهر برای خودمان می‌گشتیم و صفا می‌کردیم. پشت دیوار خانه ی مخروبه‌ای به عربی نوشته بود: «عاش الصدام.» یک‌دفعه راننده زد روی ترمز و گفت: پس این مرتیکه آش فروشه! آن وقت به ما می‌گویند جانی و خائن و متجاوزه!»

    ترجمه نامه 16 :

    هنگام آغاز نبرد به یارانش میفرمود
    اموزش تاکتیکهای نظامی
    بدی کردیم، خوبی یادمان رفت
    ز دلها لای روبی یادمان رفت..

    به ویلای شمالی خو گرفتیم
    شهیدان جنوبی یادمان رفت...




    یا علی..
    با کلی دوز و کلک از خانه فرار کردم و رفتم پایگاه بسیج. گفتند اول یک رژه در شهر می رویم و بعدش اعزام. از ترس پدر و مادرم رژه نرفتم و پشت یک عکس بزرگ از امام(ره) پنهان شدم. موقع حرکت هم پرده ماشین را کشیدم تا آنها متوجه من نشوند. بعداً که از جبهه تماس گرفتم پدرم گفت: خاک بر سرت! برات آجیل و میوه آورده بودیم که ببری جبهه


    ***
    سلام
    عجب فرز بوده!!!
  • حجـــابــــــــ آسمانیـــــ ترینـــ راهـ
  • خدایا …
    دلم مرهمی می خواهد از جنس خودت!
    نزدیـــک؛
    بی خطــــر،
    بخشــــنده…
    بی منّـــــــــــــــــت … !
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام عالی بود دست شما درد نکنه.
    سلام و درود خداوند بر ارواح طیبه ی شهدای اسلام،
    خصوصا شهدای هشت سال دفاع مقدس.
    آفرین بر این شو و شعور سربازان و تربیت یافتگان مکتب عاشورا...
    سلام ممنون از حضورتون .
    بسیار بسیار زیبا بود . روحش شاد .
    یا علی
    سلام دوست عزیز
    خوشحال میشم به وبم بیاین و در ختم صلوات شرکت کنید
    ممنون میشم
    اجرتون با امام زمان(عج)

    حاجت روا ایشالا
  • امانت اسمانی
  • گوشهایت را دادی تا ما چشم و گوشمان باز شود

    چشم و گوشمان که باز نشد هیچ، بماند!

    شرمنده ی ایثارتم شدیم جوانمرد


  • هـمـ سـنـگـر مـجــٰازی
  • یگر شده ام دچار وسواس بیــــــــــآ
    بدجور به عصر جمعه حساس بیــــــآ
    گفتی به عموی خود ارادت داریــــــــ
    این بار قسم به دست عباس بیــــــآ



    *یا مهدی*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">