««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

بدون شرح

سه شنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۷:۲۸ ب.ظ

 

این عکس کودک سوری اسیر دست سلفی های تکفیری در سوریه هست که اخیرا در فضای مجازی منتشر شده.

با دیدن این عکس  عجیب یاد حضرت رقیه (س) افتادم.

واقعا زبان از بیان احساس در برابر این کارهای حیوانات انسان نما درمانده است.

آخه این کودک چه می داند اسلحه چیست؟

چه می داند مرگ چیست؟

شما اسم خود را انسان گذاشته اید؟

چیزی نمی توان گفت به جز:

اللهم عجل لولیک الفرج

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

انسانیت

حضرت رقیه

سلفی تکفیری

سوریه

کودک اسیر

نظرات (۱۲۳)

  • بیقرارشهادت
  • خدایا عیدی روزفطر ما را ظهور امام زمان(عج) قراربده.
    الهی آمین یا رب العالمین
  • مجید بیدکی
  • لعنت خدا بر داعش
    لعنت خدا بر تکفیری های وحشی
    لعنت خدا بر تروریست ها
    یا امام زمان خودت به فریاد مردم بی دفاع سوریه و کربلا برس
    از ته دل از خدا میخواهم که خدا هر جوری میداند بر سرشان بیاورد و به زودی نابودشان کند
    مرگ بر آمریکا
    مرگ بر اسرائیل
    مرگ بر انگلیس
    لبیک یا حسین
    لبیک یا ابالفضل
    لبیک یا خامنه ای
    وای به روزتان که روزی آقا بهمون اجازه بده اونوقت دیگه .........
  • مسیر دینی
  • سلام
    عبادتون قبول درگاه حق
    من یه اجازه کلی میخوام تا از مطالبت وعکساتون در وبلاگم استفاده کنم
    خسته نباشید
    یاحق
    سلام
    واقعا نمیشه چیزی گفت به جز
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سلام بزرگوار لینک شدید
    تا کی انتظار..؟!!
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • یک دختر زهرایی
  • سلام ممنونم از حضورتون به روزم
    سلام
    ممنون
    سلام خوبی
    ممنون از تذکر بجاتون
    البته منم به دوستان همین رو گفتم
    سلام بزرگوار ... خدا قوت ...
    خوشحال میشم به سنگر مجازی من هم سر بزنید ...
    منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستم ...
    التماس دعا
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .
    ســـــلام علیکم


    اگه لایق باشم یه زیارت عــاشورا و دورکعت نماز واسـه همه همسنگـران

    به جا اُوُردم.. ان شــــاءالله کـــه ازم بپذیـــرن..


    یـــــ علی ـــــــــــا.ع.

    .
    خدایا
    مارو ببخش که در کار خیر
    یا “جار” زدیم...
    یا “جا” زدیم...
    سلام همسنگری
    یعنی همینجوری مات موندم از حرکتشون
    http://www.vivaahmadi.blogfa.com/
    به این وبلاگ سر بزنین و نظر بدین . یا علی
    سلام
    خداقوت بزرگوار ببخشید این چندوقت خدمت نرسیدم
    وای
    به یاد او همه غم ها ز سینه دور شود

    دلم به رغم سیاهیش غرق نور شود

    همیشه منتظرش بودم ای خدا مپسند

    که بعد مردن ما جمعه ی ظهور شود . . .
    جهان را گلشنی بی خار خواهم

    نهال عشق را پر بار خواهم

    تمام خالق عالم ز هر رنگ

    به هم یکرنگ و بی آزار خواهم

    سلام بزرگوار
    خداوندا این سلفی ها و تکفیریها ، این انسان نماها و ظالمان روزگار را نابودبفرما .آمین
    بزرگوتر با توکل به خدا و لطف دوستان حیات خلوت دل فعالیت خود را دوباره آغاز کرده و خوشحال میشه شما را در جمع دوستان این خلوت داشته باشد .
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.پدر بزرگوار مدیر وبلاگ پایگاه تحقیقی السنتة بدرود حیات گفتند.خدا ایشان را مورد لطف و رحمت خود قرار دهد.جا دارد که شما نیز به ایشات تسلیت بگویید
    سلام شاداب تندرست باشید اجرتان با رسول ا...
    امام علی علیه السلام فرمودند:
    اَعجَزُ النَّاسِ مَن عَجَزَ عَنِ اکتِسابِ الاِخوَانِ، وَاَعجَزُ مِنهُ مَن ضَّیعَ مَن ظَفِرَ بِهِ مِنهُم؛
    عاجز ترین مردم کسی است که از بدست آوردن دوست عاجز بماند و از او عاجزتر کسی است که دوستان بدست آورده را از دست بدهد

    (الامالی ص 110)
  • یک طلبه ایذه ای!
  • سلام علیکم
    پیشاپیش میلاد یعسوب الدین، امام المسلمین، قاتل الناکثین و القاسطین و المارقین، قائد غر المحجلین، مرتضی، رئیس الموحدین، نفس الرسول، امن الرسول، زوج البتول، سیف الله، امیرالبرره، قاتل الفَجَره، صاحب اللواء، قسیم الجنة و النار، سید العرب، عین الله الناظره،مظهر العجائب، والد السبطین، اسد الله الغالب، کلام الله الناطق، المحامی عن حرم المسلمین، وارث علم النبیین، وجه الله الزاهره، صالح المومنین، رحمه الله الواسعه، کشاف الکب، صدیق الاکبر، هادی، فاروق الاعظم، باب المدینه العلم، خازن علم الله، میزان القسط، عروة الوثقی، مطهر، شاهد، نفس الله، حیاة العارفین، حبل الله المتین، صلوة المومنین، ولی المتقین، لسان الله، سید الوصیین، عون المومنین، بحر العلوم، ولد المحسنات، نعیم، ابن الصفا،نبأ العظیم مولا امیرالمومنین را خدمت شما تبریک عرض میکنم
    با گفتگویی از جنس حقیقت در خدمت شما هستم
    سلام
    ممنونم از حضور و نظر ارزشمندتون
    در سفر حج نائب الزیارتون بودم ان شاالله خدا قبول کرده باشه و همچنین قسمت شما و خانواده محترم بشه
    بسیار عالی...خدا قوتخدا لعنتشون کنه که از حیوان پست تر هستن.
    یا الله
  • امانت اسمانی
  • پیشاپیش میلاد قنداقه پرنور شش ماهه کربلا رو بشما تبریک عرض میکنم
    وبرای عرض تبریک به بی بی رباب و اهل بنی هاشم مخصوصا اقا امام حسین.وامام زمان در فرستادن چند شاخه گل صلوات شرکت کنید
    لطفا ختم کننده نباشیدارسال کنید
    سهم شما 50 شاخه گل صلوات.حاجت روا باشیدبادستان کوچک وگره گشای شاهزاده علی اصغر التماس دعا
  • وبلاگ چند جـــ ــ ــ ـــ ـــهتی اشارت یک
  • آخرین مطلب وبلاگ اشارت یک

    خبر فوری : تا کی می خواهی این طور ادامه دهی ؟؟؟؟



    می خواهم برای اولین بار خوبی را انتخاب کنم .....

    مدت هاست آرامشی که به دنبالش هستم ، ندارم .... یعنی آرامش را خود از خود سلب کردم .....

    و البته دست تقدیر روزگار که نمی توان جلویش را گرفت .....

    اگر این طور پیش بروم ، انسانیت ام تباه می شود.....چرا ؟ چون نابسامان پیش می روم .... کسالت ها و

    بی سامانی های زندگی ام شدت گرفته .....

    باید سر و سامانی به این زندگی بدهم ....

    می خواهم بر گردم به پاکی کودکی .... و خواب های صادقه .... و گفتارهای زیبنده .....

    چقدر گناه و سیاهی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟


    پست بعدی وبلاگ : شنبه دهم خرداد ماه


  • امانت اسمانی
  • امام صادق علیه السلام درباره آیه شریفه :

    ” وله اسلم من فی السموات والارض طوعاً و کرهاً والیه یرجعون “” تمام ساکنان آسمانها و زمین ، خواه ناخواه تسلیم فرمان اویند و بازگرشت همه بسوی اوست …” ( آل عمران ۸۳) “

    فرمودند : هنگامیکه قائم عجل الله فرجه قیام کند ، هیچ زمینی باقی نمی ماند مگر اینکه در ان شهادت ” لا اله الا الله ” و ” محمد رسول الله ” بانگ زده شود . ( بحار الانوار : ج ۵۲ – ص ۳۴۰ ، ح ۸۹، از تفسیر عیاشی )

    آیا می دانید هیچگاه صدای اذان از روی کره زمین قطع نمی شود.
    “عبد الحمید الفاضل” پژوهشگر و محقق علوم ریاضی از امارات گفت
    که صدای اذان در کره زمین در تمام شبانه روز قطع نمی شود
    و در هر منطقه ای به پایان برسد
    بلافاصله در جای دیگری آغاز می شود.
    به نوشته پایگاه خبری عرب آنلاین،
    وی توضیح داد که گفتن اذان ۴ دقیقه زمان لازم دارد
    و زمین دارای ۳۶۰ خط فرضی از قطب شمال به قطب جنوب است
    که معادل ۳۶۰ درجه است.
    هنگامی که برای مثال ظهر شرعی درخط ۱ شروع می شود،
    ۴ دقیقه طول می کشد تا ظهر شرعی در خط ۲ شروع شود
    و این مدت معادل زمانیست که در خط یک اذان گفته می شود.
    به این ترتیب ۳۶۰ ضربدر ۴ می شود ۱۴۴۰ دقیقه
    که معادل ۲۴ ساعت است.
    سلام گرامی

    سوال نکن شاید خدا به تو بفهماند .
    گدایی نکن شاید خدا غنی ات کند .
    به قلبت فشار نیاور شاید خدا مشکلت را حل کند .
    چه در امور دنیوی و چه در امور اخروی یک شاید کنار زندگی ات بگذار . محمداسماعیل دولابی
    سلام علیکم
    دو تا پست گذاشتم یکی اولین پست هست که پست ثابته سه طرح هست هدیه به شهید رحیم حسن نتاج اگه مایلید شرکت کنید فقط تعداد را بهم بدید این طرح برای این است 23 اردیبهشت سالروز شهادتش هست
    و دیگری پست چهارمم
    یا حق
    خدایا ...
    اگر گاهی دلتنگش میشوم و در خودم فرو میروم ب معنی فراموش کردن تو نیست...
    من چیزی نمیگویم تا دلتنگی هایم گلایه ای نباشد در برابرت....
    عظمت تنهایی و بزرگیت بیشتر از ان است ک در گیر تنها بودن من شوی...
    خدایا... یادت بودن چ زیباست...
    شما لینک شدید
    آه چه آتش می زند ............
  • سید مرتضی حسینی
  • لعنت خدا برشون
    سلام عرض میکنم خدمت شما بزرگوار وبلاگ عالیی دارید لطفا به وبلاگ بنده سر بزنید و در نظر سنجی شرکت نمایید
    یاحق
  • زنده باد بختیاری زنده باد دهدز
  • حالم خیلی خراب شد دلم بد جور گرفته یهو شوکه شدم گلوم پر از بغض شده
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • من خیلی چیزها رو به دست اوردم و همه را از دست دادم
    اما
    هر انچه را در دستان خدا قرار دادم
    هنوز
    .
    .
    دارم . . .
    سلام
    قال على - علیه السلام -:


    لکل شى ء وجه و وجه دینکم الصلاة ؛


    هر چیزى داراى سیماست ، سیماى دین شما نماز است .

    (بحارالانوار، ج 82، ص 227)
    سلام از اینکه لطف کردید به وب بنده سر زدید تشکر
    با افتخار لینک شدید

    لطف کنید شما هم با نام مداح علی اصغر بهمنی لینک کنید
  • معبر سایبری بی سنگر
  • نـه پــلاک شناسایـــی دارم ،

    نه رمــــز ِ شب را میـدانم ،

    نه راه ِ برگشــت را می شناســـم! ...

    آواره میـان ِ خط ِ مقـدمی که دور تا دورم را میـــدان میــــن گـــرفته است ...

    شهدا اگر به دادم نــرسید ، از دست رفته ام...

    ◄با پست(مردان بی غیرت کشورم )بروزیم حتما بیاید
    بعونک یالطیف
    سلام
    ممنون اما که به شهادت حضرت نقی رسیدیم.
    تسلیت عرض میکنم.
    منتظر حضورتان می مانم.
    حسینی باشید.
    یازهرا
  • ستایش از آن اوست
  • ای وای دوباره شام غربت سر زد
    چاووش عزا به خانه‌ی دل در زد
    در شهرِ جفا، مرد صفا تنها شد
    چهارم علی از دیار فانی پر زد

    شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد
    سلام از حضورر گرمتون بی نهایت سپاس گزارم
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    " مائیــــــــــــم و نوای بی نوایی " آقا

    در پیش خدا شفیـــــــــــــع مایی آقا

    این ورد زبان الکن شاعـــــر هاست :

    خورشیـــــــد ِ غریب ِ سامرایـــــی آقا


    .
  • دیــــــــــدبــــــــــانـــــــــــــ
  • >> آقای خاص امام و حجّت اهل یقینی
    فروغ آسمان، مهر زمینی
    گشادی بال دانش بر سر ما
    گشودی راه دین در باور ما
    از آن موجی که از علم تو برخاست
    شریعت زنده و اسلام برجاست
    ز دریای تو خیزد موج دانش
    درخشد نام تو بر اوج دانش
    ولادت امام محمدباقر(ع) مبارک باد
  • جوانان متحد انزلی چی
  • ممنون
    یک عمـــر برای دین منادی بودی
    آیینــــه ی صبری متمادی بودی
    این قوم همیشه با تو بد تا کردند
    با اینکه برای همه “هادی” بودی
    یک عمر دلت به حال مردم می سوخت
    روشنگری تو درس دین می آموخت
    تو مرد شکنجــه دیده ای بودی که
    با صبـر دهـان دشمنانش را دوخت
    با کفــر اگر حکومـتی پا برجاست
    با ظلم و ستم هر آینه رو به فناست
    هرجا که ستم شود اَبَر مردی هست
    هر جا متوکلیست “هادی” آنجاست
    افشاگری ات ضامن دینداری شد
    در چشم تمام دشمنان خاری شد
    این نهضت حق به یمن روشنگری ات
    بیــدارتــرین نهضـت بیـــداری شد
    ” ماییم و نوای بی نوایی ” آقا
    در پیش خدا شفیع مایی آقا
    این ورد زبان الکن شاعر هاست:
    خورشید غریب سامرایی آقا
    در بستر دین چه بی قراری کردی
    از مذهب شیعه پاسداری کردی
    در اوج شکنجه ها و بیداد ستم
    تو سی و سه سال بردباری کردی
    از حلم و حیا و دین سرودی یک عمر
    جز عشق کسی را نستودی یک عمر
    از این همه بگذریم در زندگی ات
    مثل پدرت”جواد” بودی یک عمر
    در چشم همه مرد نجیبی بودی
    هم مرهم درد و هم طبیبی بودی
    تا روز قیامت دل ما یاد شماست
    آقا تو عجب مرد عجیبی بودی
    ماهی و به قصد قربتت می آیم
    اصلا به هوای تربتت می آیم
    آقا چه ضریح با صفایی داری
    رخصت بدهی به خدمتت می آیم

    "سجاد سعید نژاد"
  • قاصدک رنگین کمان
  • ممنون از حضورتون. التماس دعا
    هر کس‌ از خدا بترسد ، مردم‌ از او بترسند ، و هر که‌ خدا را اطاعت‌ کند ، از او اطاعت‌ کنند ، و هر که‌ مطیع‌ آفریدگار باشد ، باکى‌ از خشم‌ آفریدگان‌ ندارد ،و هر که‌ خالق‌ را به‌ خشم‌ آورد ، باید یقین‌ کند که‌ به‌ خشم‌ مخلوق‌ دچار مى‌شود.
    شهادت مظلومانه امام هادی(ع) بر شما شیعه راه علی(ع) تسلیت باد.
    انشاالله خداوند متعال بدست فرزند خلف رسولش مهدی صاحب الزمان(عج) ریشه هر وهابی و کافررا از زمین بر خواهدچید.
    امید که تا آنروز ما نیز برای این ظهور و این مبارزه آماده باشیم.
    پس تا آنروز
    "اللهم عجل لولیک الفرج"
    موی از غم سامرایی‌ام گشته سپید
    در چهره چروک بی‌کسی گشته پدید
    دانی که چرا به سینه و سر بزنیم؟
    چون بوالحسن ثالث ما گشته شهید

    شهادت جانسوز امام علی نقی(ع) تسلیت باد
  • ☂☂آبـجی معـصومـه☂☂
  • به سه چیز تکیه نکن ، غرور، دروغ و عشق.آدم با غرور می تازد،با دروغ می بازد و با عشق می میرد ..
    دل من مسافر غریب شهر دور توست/ لب من در اشتیاق ساغر ظهور توست / به خودت قسم به قلب خسته ام / قشنگترین آرزوی هر شب جمعه ام ظهور توست .
    منتظر حضورتان هستم
  • علمداران منتظر
  • ای معلم ای سراپا عشق و شور

    نام تو گلواژه فرهنگ نور

    تو عقیق سرخی و جام بلور

    می برم نام تو را من با غرور

    معلم روزت مبارک
  • علمداران منتظر
  • ای معلم ای سراپا عشق و شور

    نام تو گلواژه فرهنگ نور

    تو عقیق سرخی و جام بلور

    می برم نام تو را من با غرور

    معلم روزت مبارک
    سلام
    شهادت امام هادی و تسلیت عرض میکنم
    این ایام دعامون کنید برادر
    سلام
    واقعا لعنت بر این وهابیت کوردل
    خیلی تصویر دردناکی بود...
  • بانوی پاییزی
  • سلام
    ممنون از حضورتون

    وبلاگ شما در لینک قرار گرفت
    یا مهدی
    بسم الله
    سلام دوست خوبم... په عکس دلخراشی گذاشتی..... خدا لعنتشون کنه........ اومدم بگم یه مدت ازتون بیخبر بودم.... اگر دوست داشتید به طرحمون برای اهل بیت(ع) سر بزنید و اگر زمان داشتید شرکت کنید... این عکس منو شوکه کرد........
    موفق و ماجور باشید
    خدا لعنتشون کنه
    حالم بهم خورد کثافت ها
    به روزم
    سلام لینک شدید. ممنون از حضورتون
    امام محمد باقر (ع): دعای انسان پشت سر برادر دینی اش
    نزدیکترین و سریعترین دعا به اجابت است.

    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
    ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    ولادت با سعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید
    شکافنده معماهاى وجود
    حضرت امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد..................................
    سلام ممنون از حضورتان..............

    کاش می شد
    مهربانی را کشید .
    روی کاغذ .
    با مدادی سبز و آبی.
    رنگ صحرا .
    رنگ دریا.
    با نگاهی کودکانه .
    رنگ یک لبخند زیبا.
    از ته دل شاید هم می شد کشید .
    با مدادی سرخ وقرمز یک گل سرخ .
    لابه لای بوته های عاشقانه
    یک جوانه……………
  • مـــــــادرچشـــــم به راه
  • سلام برادرمـ

    ممنونم ازحضورتون

    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعـــــــــــــــا
    سلام
    ممنون از حضورتون
    خدا لعنتشون کنه این تکفیری های بی انصاف نامرد رو
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پایدار باشید
    یا علی ع
    مهدیا…
    سر عاشق شدنم لطف طبیبانه ی توست…
    ور نه عشق تو کجا ،این دل بیمار کجا…
    کاش در نافله ات نام مرا هم ببری…
    که دعای تو کجا ،عبد گنهکار کجا…
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خدا لعنتشون کنه
    اللهم عجل لولیک الفرج
    خدا کند که مرا با خدا کنی آقا / زقید و بند معاصی جدا کنی آقا
    دعای ما به در بسته می خورد ای کاش / خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

    واقعا منقلب شدم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    بروزم....
  • گنجینه ی گمشده
  • مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد
    تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد



    السلام علیک یا صاحب الزمان
    الهم عجل لولیک الفرج به حق حضرت زینب
  • أَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • " أین الرجبیون"
    پیامبر اکرم (صلى ‏الله‏ علیه ‏و‏ آله) : رجب ماه بارش رحمت الهى است. خداوند در این ماه رحمت خود را بربندگانش فرو می‏ریزد.
    حلول ماه مبارک رجب، تهنیت باد.
    التماس دعای فـــــــــــــــرج
    پنجم امام شیعه که عم مجسم است
    گل های عم گلشن او سبز و خرم است
    ریحانه محمد و دردانه علی
    معصوم هفتمین و شه مک عالم است


    ***** ولادت امام باقر مبارک****
  • خادم امام هادی(ع)
  • از درد زمانه ی فلج می خوانم/از ساحت آخرین حجج می خوانم
    در خلوت لیله الرغائب ، آری/ عجل لولیک الفرج می خوانم

    **اللهــــــــــم عجـــــــل لولیکـــــــــ الفـــــرج**

    التماس دعا
    العجل العجل یامولای یاصاحب الزمان
  • ►♦◄به یاد شهدای گمنام►♦◄
  • تو را به پنج چیز سفارش می کنم : اگر مورد ستم واقع شدی ستم مکن ، اگر به تو خیانت کردند خیانت مکن ، اگر تکذیبت کردند خشمگین مشو ، اگر مدحت کنند شاد مشو ، و اگر نکوهشت کنند ، بیتابی مکن .
    بحارالانوار ، دار احیاء الترا العربی ، ج 75، ص (167)
    امام باقر(ع)
    حدیث قدسى:

    ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛

    هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .

    حلول ماه مبارک رجب، مبارک باد.
    سلام

    آنهایی که به بیداری خداوند اعتماد دارند ، راحت تر می خوابند . . .
  • علمداران منتظر
  • زمین از برگ، برگ از باد، باد از رود، رود از ماه

    روایت کرده‌اند اردیبهشتی می رسد از راه

    بهاری م‍ی رسد از راه و می گویند می روید

    گل داوودی از هر سنگ ، حسن یوسف از هر چاه

    بگو چله‌ نشینان زمستان را که برخیزند

    به استقبال می آییمت ای عید از همین دی ماه

    به استقبال می آییمت آری دشت پشت دشت

    چه باک از راه ناهموار و از یاران ناهمراه

    به استهلال می‌آییمت ای عید از محرم‌ها

    به روی بام‌ها هر شام با آیینه و با آه...

    سر بسمل شدن دارند این مرغان سرگردان

    گلویی تر کنید ای تیغ‌های تشنه ، بسم الله!



    محمدمهدی سیار

    سلام:

    ممنون بابت لینک ...........

    با افتخار لینک شدید........

    التماس دعای فرج.
  • علمداران منتظر
  • آیت الله بهجت :

    از ما، عمل چندانی نخواسته اند!

    مهم تر از عمل کردن، "عمل نکردن" است!

    تقوا یعنی "عمل گناه را مرتکب نشدن!

    همه میپرسند چه کار کنیم؟

    من میگویم: بگویید چه کار نکنیم؟

    و پاسخ اینست:

    گــــــــنــــــــــــاه نــــکــنــیــد.

    شاه کلید اصلی رابطه با خدا " گــنــاه نــکــردن " است...

    سلام:

    ممنون بابت کامنت............

    آیا با تبادل لینک موافق هستی...........

    اگر هستی مرا با نام علمداران منتظر لینک کن و بعد به من اسلاع بده تا من

    شما را لینک کنم.

    التماس دعای فرج.
    سلام...

    حلول ماه رجب المرجب ماه استغفار و رحمت و همچنین ولادت پنحمین اختراسمان امامت بر شما مبارک

    "عذاب آزار دهنده مؤمن"

    امام صادق (علیه السلام) فرمود :

    هنگامى که قیامت شود ، یک منادى ندا کند : روگردانان از دوستان من کجایند ؟ پس گروهى که صورتشان گوشت ندارد برخیزند . در آن وقت گفته شود : اینان کسانى هستند که اهل ایمان را آزردند و با آنان به دشمنى برخاستند و نسبت به آنها عناد ورزیدند و آنان را با درشتى و سرسختى در دینشان سرزنش کردند . سپس فرمان رسد که آنها را به دوزخ برند .

    اللهم اغفر للمؤمنین والمؤمنات
    سلام علیکم...
    میلاد امام باقر (ع)وحلول ماه رجب تبریک عرض میکنم...معلمان عزیز روزشون مبارک وزکات علمشون وافر...
    لیله الرغائب همه دوستان مجازی را یاد میکنم..دعایی به حال غریب ما لطفا...
    اللهم عجل لولیک الفرج.
    تکلیف دوم آپ...
    عاقبتتون بخیر....
    "بسم الله الرحمن الرحیم"

    با سلام.
    با مطلبی با عنوان دوست شهیدم"بروزم.
    خوشحال میشم در وبم حضور داشته باشید.
    یا فاطمه زهرا(سلام الله علیها)
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▓▒▒▓▒▒▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    ▒▓▒▒▒▒▒▒▒▒▓▒
    ▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒
    ▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒
    توجه تــــوجه:

    منتظرتون هستم...!
    التماس دعا
    یاعلی
    ولادت با سعادت خورشید علم، مخزن الاسرار توحید، شکافنده معماهاى وجود، حضرت امام محمد باقر علیه السلام مبارک باد.
    سلام علیکم
    برای هفته آینده (احتمالا چهارشنبه) دیداری با خانواده شهید علی خلیلی در منزلشان هماهنگ شده است ، درصورت تمایل جهت شرکت در خدمت شما بزرگوار هستیم ...
    عاقبتتون بخیر
  • ►♦◄به یاد شهدای گمنام►♦◄
  • حدیث قدسى: ماه (رجب)، ماه من ، بنده، بنده من ، و رحمت ، رحمت من است ؛ هر که در این ماه مرا بخواند ، اجابتش کنم و هر که حاجت آورَد ، عطایش کنم .

    اعمال ماه رجب فراموش نشه...
    دعای فرج هم فراموش نشه...
    گدای ماه رجبم ... دعام کنید ... صدای ماه رجب داره میاد
    دلم برای شبای مناجات تنگ شده...
    صد بار توبه کردم وتوبه شکستم...
    بایه امیدی به استقبال ماه رجب می رم...
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم.به این آدرس بروید و شما هم کمی درد بکشید

    http://www.mahdijoudaki.ir

    خودتون میتویند در قسمت آخرین نوشته ها توی سایت مذکور لینک درمان دختر 5 سال ای که اسر حماقت پدر شد رو لینک کنید

    شماره حساب جهت کمک در داخل سایت است


    دمت گرم داش رضا.خوب جوابشو دادی.تمام این خرافات از مؤسسات وهابی نشأت میگیره و از حدود 15 سال پیش یادم هست اینطور تبلیغی می کردند و نکته اشم اینجاست اگر کسی از طریق انتشار این خبرها به آرزویش نرسید به مبحث توسل به اهل بیت (ع) شک کند و بعد از آن وهابی شود.باور کن خودم از کسانی بودم کهنزدیک بود فریب بخورم اما خدا رحم کرد
  • جامانده ایی از قافله ی شهداء
  • سلام
    دستتون دردنکنه
    این عکس ثابت میکنه که
    دشمنان اهل بیت وماازازل
    ابله وزبون بودندوتاابدنیزابله و
    زبون خواهندبود.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    این پیام امروز اومد منم بهش عمل کردم.. بخونش این پیام مال من نیست ولی بخونش: تو رو به امام زمان قسم می دم این پیام رو بخون.دختری از خوزستانم که پزشکان از علاجم نا امید شدند.شبی خواب حضرت زینب (س)را دیدم در گلوم اب ریخت شفا پیدا کردم ازم خواست اینو به بیست نفر بگم. این پیام به دست کارمندی افتاد اعتقاد نداشت کارشو از دست داد.مرد دیگری اعتقاد داشت 20 میلیون به دست اورد. به دست کس دیگری رسید عمل نکرد پسرشو را از دست داد.اگه به حضرت زینب اعتقاد داری این پیامو واسه 20 نفر بفرست............ 20 روز دیگه منتظر معجزه باش.....
    پاسخ:
    پاسخ: من به این مسخره بازی ها اعتقادی ندارم.
    در عرصه ی جنگ بر جهان تاختیم،
    در جبهه ی نرم قافیه را باختیم...

    تشریف بیبارید.یاعلی
  • علمداران منتظر
  • هـــر آن کــــه جانب اهـــل خدا نگــه دارد
    خـــداش در همـــه حـــال از بلا نگــــــه دارد
    حــدیث دوست نگــویم مگر به حضــرت دوست
    کــــــــه آشنــــا سـخـــــن آشنــــا نگـــــــه دارد...
    حافظ
  • جوان انزلی چی
  • دلمون شکست
    ممنون بابت حضورتون
    خدا ریششونها بکنه
    الهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و ال محمد ...
    خدا ریشه همه این ظالمها رو که همشون از نسل یزید و معاویه ملعونند رو از روی زمین برداره انشا اله . به دست منتقم (عج). وبتون خیلی عالیه و فضای معنوی بسیار خوبی داره. مخصوصا عکسهای سرزمین نور در سفر نوروزتون عالی بود. بنده هم سال تحویل در طلائیه بودم. خدا بهتون عزت و سلامت بده. التماس دعا
  • گنجینه ی گمشده
  • یکی از جمعه ها جان خواهد آمد
    به درد عشق درمان خواهد آمد

    غبار از خانه دلها بگیرید
    که بر این خانه مهمان خواهد آمد



    یاعلی
    دل شهید براقی است که تاعرش برین انسان را بالا می برد آری دل شهید است که محل عروج فرشتگان مقرب است.
    سلام با مطلبی با عنوان شهدا ، پیشگویی شهیدان بروزم خوش حال می شم نظرتون رو بدونم.ممنون
    یاعلی (ع)
    سلام
    خدا نابودشون کنه به حق آقا رسول الله
    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • قاصدک رنگین کمان
  • خیلی غم انگیزست
    ♥اللهم عجل لولیک الفرج♥



    چه ناراحت کننده !!!!!!
    ♥♥اللهم عجل لولیک الفرج♥♥
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    حتی جـرأت ِ سرچ کردن ندارم تا ایــنجور تصاویر رو ببینم..

    هنگ میکنم تا مدتها...

    کـــــــــــــــــــــربلا... کـــــربلا... کربلا..

    آخ خدااااااااااااااا...

    .
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    .:: اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَى مُحَمَّـ‌‗‗ـدوَ آلِ مُحَمَّـ‗‗َـدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗‗ـم ::.


    " عشـــــق " یعنی حســـــرت ِ بازی دراز

    سجــــده بر خاکــــش به هنگــــام ِ نماز
    .
    .

    .:: ســـــــ علیکم ــــــلام ::.

    در این سَــفر ِ خاص ، دعاگویتان بودم ...

    یــــــــــــــ علی ــــــا.ع.


    .
    با سلام بر عزیز زحمت کش سایت وزین راه شیعه
    ضمن تشکر از حضورت در کلبه محقری که مزین است به نام یکی از شهدای کشور عزیزمان.
    به امر وظیفه ای که بر عهده ام گذاشتی خدمت رسیدم واز مطالب خوبت استفاده نمودم.
    این کلبه محقر متعلق به همه وبلاگهای ارزشی است واز خود چیزی ندارد به همین منظور خانه مجلل شما هم که کاشانه شهدا است را از پیوند های نا گسستنی خود قرار دادم انشا الله موفق ومنصور ودر پناه ایزد منان باشیم .
    التماس دعا
    احقر العباد
    ذهابی
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام خسته نباشی دلاور کم پیدایی!
    با (سبک شمردن نماز )
    بروزم.
    سلام

    خدا گوید تو ای زیباتر از خورشید زیبایم، تو ای والاترین مهمان دنیایم، شروع کن، یک قدم با تو، تمام گامهای مانده اش با من
  • محمدرضا شیخی
  • سلام بر برادر آذری و سلام بر تمام آذربایجانی های عزیز و غیور.

    برادر کمتر به ما سر میزنی.بخدا هروقت میای خیلی خوشحال میشم.اما این وبت هنوزم سنگینه البته ایراد از اینترنت منه.آخه میدونی یکی مثل من با سرویس ایرانسل هزار تومنی میاد تو اینترنت اما همسر رئیس جمهور یارانه مردم ایران رو تقدیم مهمانان خارجی میکنه.قدرته دیگه.دارندگی و برازندگی.

    با انصراف از یارانه و مادر شهیدو جنایت پدر خانواده منتظر نظرت هستم

    یا علی(ع)
  • درد دل با کاغذ
  • دینــدار آن اسـت کـه در کشــاکـش بلا دینــدار بمانـد وگر نه در فراغت وصلح چه بسیارند اهل دین...
    سید مرتضی آوینی
    جای "شهید علمدار" خالی که میگفت :
    برای بهترین دوستان خود دعای شهادت کنید ....

    خدازمینو ازوجود نحسون پاک کنه..
    سلام علیکم...
    اللهم عجل لولیک الفرج...
    تکلیف اول..........
    عاقبتتون بخیر.
    سلام ممنون از حضور سبز وهمیشگیتون....................

    در فرو بسته ترین دشواری
    در گرانبارترین نومیدی،
    بارها بر سر خود بانگ زدم:
    "هیچت ار نیست مخور خون جگر، دست که هست!"
    بیستون را یاد آر، دستهایت را بسپار به کار
    کوه را چون پَرِ کاه از سر راه بردار!
    وَه چه نیروی شگفت انگیزیست
    دستهایی که به هم پیوسته ست…!



    ممنون خدارفتگان شمارو هم بیامورزه............
    سلام وعرض ادب .مطلب جدیدی نوشتم خوشحال میشم نظرشماروهم درموردش بدونم .یاحق
    دعا پشتِ دعا برای آمدنت ،

    گناه پشتِ گناه برای نیامدنت ،

    دل درگیر ، میان این دو انتخاب؛

    کدام آخر؟ آمدنت یا نیامدنت؟!
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    خداقوتـــــــــــــ.
    آدم می مونه چی بگه به اینا...!!!


    خوب است ما هم مثل باران حس بگیریم
    هر شبــــــــــ سراغى از گل نرگس بگیریم

    اللهم عجل لولیکـــ الفـــــــــــــرج
    یازهـــراء(س)
    سلام . مدیر وبلاگ لنهدینهم سبلنا هستم(نسل چهارمی) مهاجرت کردم به سیستم بیان . وبلاگ شما رو هم لینک کردم. اگر مایل بودید سر بزنید و وبلاگ جدیدمون رو لینک کنید.

    نظرات سازنده ی شما مایه ی خشنودیست :)

    التماس دعا
    یا حق

    ____________-
    و با دیدن این فجایع میشه فهمید که واقعا انسان دوپا هم میتونه پست تر از هر موجودی شه:((

    اللهم عجل لولیک الفرج...

    کل یوم عشوراء و کل ارض کربلاء
  • مادرچشم به راه
  • سلام برادرم

    واقعا باعث تأسفـــــه


    آپم ومنتظرحضورتون


    یازهــــرا(س)
  • دریـــــــــغ ازیک جوابــــ♦ـ♦ــ
  • باعلی ازیاعلی یک نقطه کم دارد
    ولی..
    یاعلی گفتن کجاوباعلی بودن کجا؟!
    ----------
    اللهم عجّل لولیک الفرج.
  • دلـــــــــــــــــــداده
  • سلام واقعا قشنگ بود دلم به لرزه افتاده الهی فداشبشم....................
  • ►♦◄به یاد شهدای گمنام►♦◄
  • گـــــر بخــواهـــم عشـــق را معنــا کنـــم من فـقـط بـا نــام تـــو لـب وا کنـــم " یا مهـــــــدی "(عج)

    العجل یا صاحب الزمان
  • ►♦◄به یاد شهدای گمنام►♦◄
  • لعنت بر وهابیت وقتی سر بچه ی چند ماهه رو می برن چه انتظاری داریم
    ان شاءالله هرچه زودتر نابود می شوند
    یامهدی
    حیوان کی اینجوریه اینان ازحرامند
    سلام بزرگوار

    با 3 پست در خدمت شما هستیم

    1.تولید اولین بازی رایانه ای با موضوع جانبازان شیمیایی

    2.تو بگو چگونه از تو تشکر کردند...

    3.چشمهایت را ببند

    ✍اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَی مُحَمَّـ‗‗ـدٍوَآلِ مُحَمَّـ‗‗ـَدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
    ✍اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَی مُحَمَّـ‗‗ـدٍوَآلِ مُحَمَّـ‗‗ـَدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
    ✍اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَی مُحَمَّـ‗‗ـدٍوَآلِ مُحَمَّـ‗‗ـَدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم
    ✍اللًّهُـ‗‗ـمَ صَّـ‗‗ـلِ عَـ‗‗ـلَی مُحَمَّـ‗‗ـدٍوَآلِ مُحَمَّـ‗‗ـَدوعَجِّـ‗‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗__‗ـم

    گل]گل]گل]گل]گل]گل]گل]
  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • لعنت به عــدو که روح تــقوا را کشت
    ایمان و کمال عشق و معنا را کشت
    بـــازآ و بگیــر انتقــامی سنگین
    از آنکه ز راه ظلم زهرا را کشت . . .
    جهت تعجیل در امر فرج 3 صلوات.
    *******************************
    سلام همسنگر بزرگوار.
    خداوند لعنت کنه وهابیت رو...
    منتظر حضور پرمهرتان هستیم.
    التماس دعای فرج + بصیرت + اخلاص + شهادت.
    لعنة الله علی اعدائهم اجمعین

    سلام آقا:

    دردم مداوا میکنی مثل همیشه
    عقده ز دل وا میکنی مثل همیشه

    آیینه زیبا می شود با یک نگاهت
    دل را تو شیدا میکنی مثل همیشه

    دروازه لطف و کرم را می گشائی
    وقتی که لب وا می کنی مثل همیشه

    از گوشه چشمت کرم می ریزد آقا
    از بس که غوغا میکنی مثل همیشه

    پرونده اعمال ما گرچه سیاه است
    می دانم امضا میکنی مثل همیشه

    دل مرده ام اما تو با یک گوشه چشمی
    کار مسیحا میکنی مثل همیشه

    بهر ظهور خود چرا ای یوسف عشق
    امروز و فردا میکنی مثل همیشه

    تو مثل بابایت علی غمهای خود را
    با چاه نجوا میکنی مثل همیشه


    تو مثل زهرا مادرت از بس که خوبی
    با ما مدارا میکنی مثل همیشه

    شبهای جمعه کربلا همراه مادر
    تو روضه برپا میکنی مثل همیشه


  • یک دختر زهرایی
  • سلام ممنونم از نظرتون به روزم
    خیلی درد ناک بود....لعنت خدا بر همه ی دشمنان....
    سلام با یه پست کوتاه بروزم و منتظر نظرات گرمتون!
  • امانت اسمانی
  • تفحص ...


    نارنجک ،

    سنگر ،

    کلاه خود ،

    چفیه ،

    فرشته ،

    آتش ،

    « به پیش ! » ،

    خون ،

    کیسه شن ،

    کانال ،

    کلاش ،

    « به گوشم ! » ،

    توسل ،

    هراس ،

    دیدبان ،

    106 ،

    نفر بر ،

    بی سیم ،

    کبرا ،

    « شیمیائیه ! » ،

    تانک ،

    تردید ،

    پلاک ،

    خمپاره ،

    آر پی جی ،

    برانکارد ،

    قناسه ،

    پوتین ،

    راکت ،

    نامه ،

    قمقمه ،

    خاکریز ،



    .

    .

    .



    یک مین فراموش زیر پای شعر فوق ترکیده است ...



    * حمیدرضا شکارسری *
    واج واج کلام ها را شکل

    می دهند زبرکت حب شما

    درنگاه های سخت می فهمم

    وسعت بی نگاه لطف شما

    فصلها اند بهانه ای روشن

    حال هرکس زانتظار شما

    ارث شیعه هست سیلی اشک

    درسحر بادعای فجرشما

    گمشده
  • نازنین امام ( مجید )
  • اللهم عجل لولیک الفرج
    خدا ریشه سلفی ها و تکفیری ها رو از جا بکنه و بخشکاند ...


    سلام علیکم
    عاقبتتون بخیر
    میخواستم تا آخراین ترم به روز نباشم مگه این روحانی میگذارده
    همسران دولتمردان جشن2500ساله دوم را برگزارکردن در روز زن به وبلاگم مراجعه کنید
  • ☂☂آبـجی معـصومـه☂☂
  • سلام

    پــروردگــارا چــه کـسـى تــو را خــوانــد و تــو دعــایـش را اجــابــت نــکردى
    و چــه کــسـى از تــو درخــواست نــمود و بــه او عــطـا نـفـرمــودى !!
    پـــروردگــارا چــه کـسـى بــا تــو مـنـاجــات کــرد و او را نــاامـیـد ســاخـتـى، یـــا خــود را بــه
    تــو نــزدیــک نــمود و او را دور ســاخـتـى؟حــال پــروردگــارا دعــای مــن ایــن است . .
    ***الـلـهـم عـجـل لـــولــــیــک الـــفـــرج ***

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">