««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

يكشنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۲، ۰۶:۱۶ ب.ظ

خورشید در آغوش ستاره می درخشید
توحید خدا به گاهواره می درخشید
بر دامن زهرایی ِّ نجمه گل زهرا
از روح و تن نبی عصاره می درخشید
قابی ز ِ علوم عرش در صورتی از خاک
در حال نظاره و اشاره می درخشید

 

در خانه ی موسی نفسی برتر از عیسی
از فاطمیــّون علی دوباره می درخشید
کشتی ِّ نجات نوح نه نجات عالــَم
از موج دسیسه و شراره می درخشید

 

بهر نظری ملائکه بست نشستند
از عشق رضا همه سر و دست شکستند

 

فالی به تماشای نگارم زدم امشب
با حافظ طنــّاز کنار آمدم امشب آمد

با جان به خریداری ِّ یار آمدم امشب
تو عالـــِم آل ُ لــَله و من جاهل درگاه
بر من نگه انداز که زار آمدم امشب
هرگز نشده سائلی از خانه ی تو رد

 

هرگز نشده سائلی از خانه ی تو رد
صیــّاد محبــّت به شکار آمدم امشب
مسکین سر سفره ی احسان رئوفم
بر چشم قدم نــِــه که غبار آمدم امشب

 

 

 

از پشت در خانه مکن نوکرت آزاد
قلبم گره بنداز تو در پنجره فولاد

 

دلشادم و در هیأت میلاد نشستم
چون با توام انگار گوهرشاد نشستم
باران کریمانه و حوض حرم و موج
من رو به سوی پنجره فولاد نشستم
دلتنگی ِّ ایوان طلا و حرم یار
شوری شد و شد سینه غم آباد نشستم

 

 

گفتند جواز سفر عشق تو هستی
تا کرب و بلا راه من افتاد نشستم
تو حج ِّ فقیرانی ُّو من حاجی ِّ عاشق
با نیــّت لبــّیک به اِجلاد نشستم

راهی به خدا هستی ُّو صهبای نجاتی
آبی ز ِ فراتی ُّو دعای عرفاتی

 

آوای جرس می رسد و مانده ام حیران
بستند همه بار و منم بی سر و سامان
این قافله راهی سوی بین الحرمین و ....
آن در طلب یار ِ نهان سوی بیابان
شوق عرفات است و وصال رخ مهدی
که شعله کــِشد هر سحر و شام از این جان

 

جا ماندم و درمانده شدم قافله سالار
پایان بده آقا شب تنهایی ُّ و هجران
این پرده نشینی نفس عشق بریده
بــِنمای رخ و سینه ی عشـّاق مسوزان


حالا که در ایرانی ُّو مهمان رضایی
آقا به تماشای محبــّان نمی آیی ؟؟؟

                                            شاعر:حسین ایمان

میلاد مسعود شمس الشموس ولی نعمت ایرانیان سلطان علی بن موسی الرضا علیه السلام مبارک باد.

 

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

امام رضا

ولادت امام رضا

نظرات (۵۱)

سلام دوست عزیز
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا
آقا جان دعوتمان کن تا ما هم در صحن انقلاب کنبد و بارگاهت را نظاره گر باشیم
باسلام
بامطالبی در مورد دبیر جدید شورای امنیت ملی و جهان اسلام در خدمت شما مبارزان جنگ نرم هستیم.
لطفا بعد از مطالعه با دیدگاه و انتقادات خودتان ما را در راستای ارتقای سلاح مبارزاتی مان یاری دهید.
منتظرتان هستیم
والعاقبه للمتقین
  • حمیدفرجامی قاین
  • سلام
    چه عکس های قشنگی
    ممنون
    راستی اگه دوست داشتی منو با نام وبلاگم لینک کن و خبرم کن تا منم لینک کنم
    یا علی
    به یاد زیارت حرم:
    رضا جان!
    هنوز حال و هوایی که داشتم دارم
    به عشقت از گنه و کینه دست بردارم
    همان غلام قدیمی که داشتی،داری
    همان امام رضایی که داشتم دارم

    دعا برای فرج فرزندشان فراموش نشه
    سلام
    بامطلبی درمورد خشم حضرت زهرا ازخلیفه اول ودوم به روز هستیم تشریف بیارید
    سلام...با افتخار لینک شدین برادر
  • راوی کوچک سیره شهدا
  • سلام

    مطلب شیعه وهابیت خیلی زیبا بود

    موفق باشید
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام دوست گرامی

    ************************************
    برای بازسازی بقیع به سازمان ملل نامه بنویسید...
    ************************************

    مطلب مــــــــــــهمـــــــــیه
    لطفا دیدن و اطلاع رسانی کنید...
    *****************
    .-*التماس دعای فرج*-.
    سلام با احترام لینک شدید
    دوست عزیز من شمارو لینک کردم
    سلام
    دوست عزیز

    ایام میلاد مبارکتان

    متشکرم سر زدید

    در پناه الله
    سلام
    این عکسا خیلی زیبا بود ... دلمون رو هوایی کرد
    ممنون از پست خوبتون
    التماس دعای فرج+شهادت
    سلام
    بامطلبی درمورد حدیث جعلی خواستگاری امیرالمومنین ازدختر ابوجهل به روز هستیم
    سلام
    ممنون از لطف شما.
    با افتخار لینک شدید.
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام
    میلاد آقا امام رضا (ع) مبارکــ...
    ****
    با: """ شهید 16 ساله بزرگوار؛ شهـــید علیــــرضا کریمی """ به روزم...
    -------------
    بهتون پیشنهاد میکنم حتما زندگینامه این فرمانده نوجوان بزرگوار رو بخونید...
    -----------
    التماس دعای فرج...
  • شرمنده شهدا
  • سلام با افتخار لینک شدین شما هم منو با نام نجواهایی از جنس خاک لینک کنین http://shahadat-7.blogfa.com/
    یا علی
    راستی من یک حدیث خوندم دقیق حضور ذهن ندارم از کدام امام معصوم هست اما فکر می کنم که از امام صادق علیه السلام باشه.
    ایشان در جواب یک نفر که ازز ازدواج ام کلثوم و عمر پرسیده بودن ،فرموده اند ام کلثوم ناموسی بود که از ما دزدیده شده.
    البته دقیقا نمی دانم که صحیح باشه یا نه.
    اگر درست باشه جریان ازدواج بدین ترتیب بوده که بعد از خواستگاری مکرر عمر و جواب رد حضرت امیرالمومنین علیه السلام، و تهدید عمر مبنی بر اینکه به علی تهمت زده و با اجیر کردن شاهدانی ایشان را خواهد کشت
    ،جناب عباس عموی حضرت علیرغم مخالفت حضرت امیرالمومنین علیه السلام
    ام کلثوم سلام الله علیها را به عقد عمر در آورده اند.
    من از صحیح بودن این حدیث مطمئن نیستم ولی اگر بخواهید از بین کتابهایم سندش رو پیدا می کنم.
    اگر اطلاعاتی از این حدیث دارید خوشحال می شوم بشنوم.



    اره در اصول کافی هستش که هربار عمر به خواستگاری ام کلثوم رفت ، جواب رد شنید و بعد رفت پیش عباس و گفت که من اگه علی بهم جواب رد بده ، دو شاهد قلابی درست میکنم که علی دزدی کرده و دستشو قطع می کنم . حضرت علی هم برای جلوگیری از این مسئله و برای اینکه مجبور نشه با عمر بجنگه و جنگ داخلی راه نیفته که یه اسلام ضربه ای بخوره ، این ازدواجو اجازشو به عباس داد و و یهم باازدواج عمر با ام کلثوم موافقت کرد . البته این در منابع شیعه هستش ولی در منابع اهل تسنن من چیزی پیدا نکردم .
    سلام
    لینک شدید
    یا مهدی
    سلام شماکه چیزی نگفتین .احساس کردین من دارم اشتباه می کنم و بهم تذکر دادین . من باید تشکر کنم . ممنونم
    سلام . ممنونم از لینک کردنتون
    نقاره ها ز اوج مناره وزیده اند

    مردم صدای آمدنت را شنیده اند

    زیباتر از همیشه شده آستان تو

    آقا! چقدر ریسه برایت کشیده اند
    باسلام ولادت هشتمین اخترتابناک ولادت اقاامام رضا علیه السلام برشما عاشقان اهل بیت تبریک عرض مینمایم
    سلام یکی بنام راه شیعه از من سوالی پرسید ومن فکر کردم شماهستین . برای همین جوابو برای شما فرستادم . راستی نظرتون درباره پست جدیدم چیه ؟
    سلام میلاد امام رضا علیه السلام رو بهتون تبریک میگم
  • شرمنده شهدا
  • سلام وبلاگ تون عالیه خدا قوت خوشحال میشم به منم سر بزنید .اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنید
    عید هم مبارک
    http://shahadat-7.blogfa.com/
    در باغ ولایت گل خوشبو رضاست/سرو چمن گلشن مینو رضاست/نومید مشو زدرگه احسانش/زیرا به جهان ضامن آهو رضاست/ولادت امام رضا(ع)مبارک.
  • سه بچه هیاتی
  • سلام
    ما که تا حالا4بار رفتیم مشهد حرم امام رضا ولی هنوز نمیدونیم صحناش کجان
    به ما هم سر بزنین خوشحال میشیم نظرتونو بدونیم
    السلام ای حضرت سلطان عشق/یا علی موسی الرضا ای جان عشق
    السلام ای بهر عاشق سرنوشت/السلام ای تربتت باغ بهشت

    میلاد ولی نعمت ایرانیان مبارکــــــــــــ

    وب عالی دارید ممنون ک بهمون سر زدید /شما رو لینک کردیم اقا
  • جامانده از پرواز
  • ای حرمت قبله حاجات ما .....
    میلاد پر برکت شاه خراسان بر شما مبارک و التماس دعا
    بروزم و منتظر نظرات شما
    با سلام حضور برادر گرامی
    میلاد مسعود امام رضا (ع) بر شما مبارک باد. انشاالله زیر سایه صاحب نامتان پاینده باشید.
    از اینکه به کلبه محقر مجازی ما سر زدید از شما بسیار ممنونم.
    مطالبتان فوق العاده است . بخصوص داستان وهابی و شیعه
    منتظر حضور سبز دو باره شما هستم.
    سلام...برشماهم مبارک باشه این عید
    ممنون از حضورتون
    وبلاگ پر محتوایی دارین...تبریک میگم و خدا قوت.
    یا علی
    سلام ممنون از حضورتون.
    این عید بر شماهم مبارک
  • 313ِشهیدشهرستان مهریز
  • امام رضا (ع) فرمود:
    خداوند، پر حرفی و تلف کردن ثروت و اظهار نیاز کردن زیاد از همنوعان را دشمن می دارد.
    سلام عید شماهم مبارک
    ایام به کام
    ای کاش که از دور هم توفیق سلام کردن داشته باشیم
    آقا سلام...
    این نوای وب شما دانلود نمیشه؟
    اسمش چیه؟
    میلاد با سرسعادت مولای هشتم حضرت امام رضا علیه السلام بر شما مبارک....
    به روزم...


    اللهم عجل لولیک الفرج
    با سلام

    ممنون از حضورتان

    شما با افتخار لینک شدید.

    اگر مایلید مرا هم با نام وبلاگم (معلی و سفیر و کرشمه خطوطی برای آینده ) لینک کنید و بعد از آن به بنده اطلاع دهید.

    موفق و پیروز باشید.
  • اسم رمزمون همون یازهراست
  • درباغ ولایت گل خوشبوست رضا/سروچمن گلشن مینوست رضا/نومیدمشوزدرگه احسانش/زیرابه جهان ضامن آهوست رضا/میلادهشتمین نورولایت تهنیت باد
    میلاد عالم آل محمد، هشتمین حجت سرمد،نگین درخشان وطن، السلطان ابا الحسن، حضرت رضا(ع)مبارک باد
    دوباره بال وپر پروازم درآمد
    دوباره عشق سویم با سر آمد
    گشتم کبوتر تا دیار خانه زادی
    تنها همین کار از دل عاشق برآمد
    قصد زیارت کردم و اوجی گرفتم
    روحی مرا در چار چوب پیکر امد
    دور حرم چرخی زدم دیدم برای
    جارو کشیدن جبرئیل شهپر آمد
    بستم دخیلم را به یک جسم مشبک
    گویا صدایی از دل آهن بر آمد
    خوش آمدی ای زائر شوریده حالم
    دلتنگ تو بودم در آفاق خیالم
  • ســربــاز ولایــت
  • سلام خدا قوت

    دل من گم شد اگر پیدا شد بسپارید امانات رضا
    و اگر از تپش افتاد دلم ببریدش به ملاقات رضا
    از رضا خواسته ام تا شاید بگذارد که غلامش بشوم
    همه گفتند محال است اما
    دلخوشم من به محالات رضا
    ولادت علی بن موسی الرضا (علیه السلام) بر تمامی شیعیان جهان مبارک

    التماس دعا یاحق
    سلام علیکم
    میلاد ولی نعمتمان بر شما مبارکباد
    انشالله همه از ایشون تو این روزو شبها هدیه بگیرن!
    یا مهدی!
    السلام علیک یا امام رئوف یا علی ابن موسی الرضا (ع)
    عید و ولادت علی ابن موسی بر شما مبارک
  • خادم اهل بیت
  • سلام.
    چون ماهیان برکه‌ام، بی‌تاب ماهم یا رضا !
    از عاشقانِ «عاشقی با یک نگاهم» یا رضا !

    من خوب می‌دانم بدم اما دوباره آمدم
    خاکیِ راه مشهدم پس سر به راهم یا رضا !

    به به! چه می‌آید به هم ترکیب ما، آخر بر آن
    صحن سفید مرمرت، خالی سیاهم یا رضا !

    وقت نظر بر گنبد و گلدسته‌های عرشیت
    افتاده با عمامه‌ها از سر کلاهم یا رضا !
    با ویژه نامه ی ولادت امام رضا(ع) بروزم.منتظر نظراتتون هستم.
    یاعلی
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام
    ممنون از حضور و نظرتون...
    شما با افتخار لینک شدید...
    لطفا ما رو با نام *دلم در رملهای فکه جا ماند...* لینک کنید...
    و اگه دوست داشتید کد لوگوی ما رو هم داخل وبتون بزارید...
    .-*یا حـــق*-.
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام دوست گرامی
    شما هم می توانیـد خـادم سایبـری امـام هشتـم باشیـد...
    فراخـوان ملـی
    *خاطـره نویسی ماجــرای من و امــام رضــا علیـه السلام*
    -----------------------
    ---------------
    --------
    ---
    -
    حتما از این پست دیدن کنید...
    پیشاپیش از حضورتون تشکر میکنم.
    سلام

    لینک شدی داداش گلی

    بهم زیاد سر بزن



    خوشحال میشم

    در پناه خدا
    سلام
    لینک شدید
    وبتون ارزشی و امام زمان پسند ان شاالله
    سلام
    عیدتان مبارک
    احسنت بر شما
    موفق باشید
    التماس دعا
    سلام
    شما نیز با عنوان وبلاگتون لینک شدید
    التماس دعا
    لذت عشق به این حسِّ بلاتکلیفی ست
    لطف تو شاملم آیا بشود؟ یا نشود؟

    السلام علیک یا امام رئوف یا علی ابن موسی الرضا (ع)
    عید و ولادت علی ابن موسی بر شما مبارک

    سلام
    بزرگوار شما لینک شدید
    سلام
    داداش رضا دوست جدید و عزیز

    متشکرم بهم سر زدی
    دوست داشتی با دوست من که دوست داره با دوست تو دوست بشه دوست بشی خبرم کن

    شوخی بود با تبادل لینک چه طوری؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

    موافق بودی بخبر

    ایام میلاد و دهه کرامت مبارکتان

    در پناه الله

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">