««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

هفتمین یادواره شهدای کوی صفا برگزار شد

جمعه, ۸ آذر ۱۳۹۲، ۰۱:۴۰ ب.ظ

           گزارش تصویری هفتمین یادواره شهدای کوی صفا

 

قاری قرآن استاد ابراهیم عبدی

گروه سرود پایگاه و اجرای بزنامه توسط گروه آنها

 

سخنرانی فرمانده  پایگاه حاج آقا آزادی در ابتدای مراسم 

 

 

روایتگری برادر رزمنده میرابولفضل ایرانی

سخنرانی شهردار سابق تبریز برادر دو شهید مهندس نوین

مداح با صفای اهل بیت  موسی حسین زاده در برنامه سنگ تمام گذاشت

 

 

 

تقدیر از بسجیان پیشکسوت و نوجوانان بسیجی

از راست حاج حسین خلیلی فرمانده حوزه پنج بسج ٬ پدر شهیدعباس عبدی٬ پدر شهید علی بهروزی٬ پدر شهید جواد فلاح خطیبی٬ پدر شهید الیاس بهمنی

از راست رسول صادقی و رضا افتخاری فرزندان شهیدان علی صادقی و رحیم افتخاری

از راست حاج آقا آزادی فرمانده پایگاه امام حسین(ع) و هوشنگ صادقی فرزند ارشد شهید علی صادقی

 

 

 

حضور گسترده مردم در مراسم

از راست حجج الاسلام آسمانی مسئول تربیت و آموزش سپاه ناحیه امامت تبریز و اصغرزاده امام جماعت مسجذد امام حسین(ع)

 

حضور در مزار شهدای گمنام گلزار شهدای تبریز

حضور در مزار شهدای منطقه بهار کوی صفا

نظرات (۵۶)

ممنون که همیشه بهم سرمیزنی
مطالبت در مورد پیامبر بسیار زیبا بود
واقعا استفاده کردم
موفق باشی برادر
سلام
با افتخار لینک شدیدwww.keleka.mihanblog.com/
لینک شدید...از اینکه اومدین ممنونم.وب شمام زیباس.
  • ذبیح الله محمدی بردبری
  • هرچـــه او ناز و ادا کــرد مجابش کردم
    تا رضاخان شدم و کشف حجابش کردم
    مریم باکره ای بود و عبادت می کرد
    جبرئیلش شدم و پاک خرابش کردم
    چشم افسونگر میگون غزلخوانی داشت
    هر غـــزل خواند یکــی ناب جوابش کردم
    گل سرخی که دهانم ز دهانش بر داشت
    آنقدَر سخت مکیدم کـــه گلابش کردم
    تا کـــه شلّیک کند بوسه ی آتش ، تا صبــح
    لب مسلسل شد و پیوسته خشابش کردم
    بازوان را ز دو سو مثل کتابی بستم
    مثل یک برگ گل ِ لای کتابش کردم
    تا کــه بردارم ، از گردن او حـق زکات
    بوسه ی بیشتر از حدّ نصابش کردم
    سلام
    وای نوای وبتون خیلی قشنگه.
    با مطلبی با "عنوان صحبت های حاج آقا پناهیان درباره نماز" بروزم حتما تشریف بیارید.
  • پدرام ناصری
  • سلام
    مرسی از حضورتون در وب بنده
    با افتخار لینک شدین
    سلام دوست عزیز
    آدرس وبلاگ پلاک های بی نشان رو لطفا به اینصورت تغییر بده
    در لینک هاتون هست.
    http://pelakhayeshekaste.blogfa.com
    ممنونم
  • صاحب دلان 313
  • من شاعر نیستم...

    اما گاهی افسار این قلم افسار گسیخته ، از دستم در می رود.

    پس تمام نقدهایتان بر این شعر وارد است.

    سلام...

    منتظر یک بیت ازنگاه پاکتون هستم...

    اگر خواستید...

    "التماس دعای فرج"
    ما مدتی است خانه تکانی نکرده ایم
    شرمنه ایم در دل ما نیست جای تو ...
    امام صادق(ع):هرکس به خدا ایمان دارد درجایی ننشیندکه امامی در آن مذمت شود،یا به مومنی اهانت شود.
    آقا رضا من خیلی ناراحتم مهندس نوین دیگه نیست!خداییش بهترین شهردار شهر بی در و پیکر تبریز بود.یادتونه قبل ایشون چقدر شهر کثیف بود؟
    حالا نمیدونم پولی چیزی خورده یا نه.هر چی خورده(با احتمال زیر0.00001درصد!) و نخورده از شیر مادرش حلالتر!
    سلام بزرگوار.ممنون از حضورتون.
    شما هم وب زیبایی دارید.اجرکم عندالله.
    با افتخار لینک شدید.
    یا زهرا(س)
    سلام برادر گرامی
    خواهش میکنم.منم ممنونم از حضور و نظر ارزشمند شما


    پیامبر اکرم(ص) قسم یاد کرد: اگر میان پیروان ما کسی طالب حاجتی باشد، خدا به واسطه ی خواندن " حدیث کساء " در اولین جمعه ی ماه صفر (امروز)، حاجتش را برآورده می کند...ان شاالله.

    * اللهم عجل لولیک الفرج *
    روح همه شهدا شاد...
    هزاران سبدفرش راهشون...
    با شهدا محشور بشید./
    سلام متشکرم از حضورتون؛وب شما هم بسیار جالب وخواندنیس من باافتخار شمارو لینک میکنم شما هم اگر مایلیدمن روبااین قطعه شعر لینک کنین ‏_من شدم خلق که بامهدی زهرا باشم_در پناه حق
    سلام
    وب شما رو اصن یادم نمیاد! ولی اسمتون آشناس
    معذرت میخوام الان لینکتون میکنم
    التماس دعابازم معذرت
  • طلبه عزادار(شنگول سابق)
  • ببخشید بی سعادتیم
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • خدایا بابت هر شبی که بی شکر سر به بالین گذاشتم،بابت هر صبحی که بی سلام به تو آغاز کردم،بابت لحضات شادی که به یادت نبودم،بابت هر گره که به دست تو باز شد و من به شانس نسبت دادم،بابت هر گره که به دستم کور شد و من تو را مقصر دانستم، مرا ببخش
    کمکم کن که بفهمم تو کنار منی نه روبروی من.
  • دیووونه کربلا
  • روز محشر، سربلند و شاعر این مطلبیم

    دیـوانـه ی رقـیه و دلـدادگـان زیـنـبـیـم !
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • خوا+هــــــش
    وظیفــه بود
    یاعلی
  • پایگاه مقاومت نجف اشرف
  • سلام خدا قوت

    تفـاوت امـام خامنـه ای با دکتـر روحانی در کـوهنـوردی | عکس

    به روزم
  • شرمنده شهدا
  • سلام با یه پست جدید (مرام شهدا)اپم خوشحال میشم سر بزنید
    التماس دعا
    یاعلی
  • تخریبچی جامانده
  • ای پیش پرواز کبوتر های زخمی
    بابای مفقودالاثر، بابای زخمی

    دور از تو سهم دختر از این بار هم پر
    پس کی؟ کی از حال و هوای خانه غم پر؟

    تا یاد دارم برگی از تاریخ بودی
    یک قاب چوبی روی دست میخ بودی

    توی کتابم هر چه بابا آب می داد
    مادر نشانم عکس توی قاب می داد

    اینجا کنار قاب عکست جان سپردم
    از بس که از این هفته ها سرکوفت خوردم

    من بیست سالم شد هنوزم توی قابی ؟!
    خوب یک تکانی لااقل مرد حسابی!

    یک بار هم از گیرودار قاب رد شو
    از سیم های خاردار قاب رد شو

    برگرد تنها یک بغل بابای من باش
    ها ! یک بغل برگرد تنها جای من باش

    شاید تو هم شرمنده ی یک مشت خاکی
    جا مانده ای در ماجرای بی پلاکی

    عیبی ندارد خاک هم باشی قبول است
    یک چفیه و یک ساک هم باشی قبول است

    ای دست هایت آرزوی دست هایم
    ناز و ادایم مانده روی دستهایم

    تنها تلاشش انتظار است و سکوت است
    پروانه ای که توی تار عنکبوت است

    امشب عروسی می کنم جای تو خالی
    پای قباله جای امضای تو خالی

    ای عکس هایت روی زخم دل نمک پاش
    یک بار هم بابای معلوم الاثر باش
    سلام
    تشریف بیار اصفهان من در خدمتم
    من شهرضام
    شهر شهید همت قبرشم هست
    فداتون
    یا علی
    سلام وب خوبی داریدخوش حال میشم به وب من سربزنیدونظربذارید
    سلام علیکم...
    ممنونم از حضورشما بزرگوار
    شما با افتخار لینکـــ شدید...
    ممنون میشم اگر این حقـــــیر را با نام مهدویتــــ (طلبه) لینک بفرمایید...
    التماس دعای فـــــــــــــــــــرج
    یاحق
    اولین روز از مه صفر و سر ارباب ما به شام آمد
    سلام بردل زاروپراز غمت زینب
    سلام
    طرح ختم زیارت عاشورا و صلوات . ثواب این ختم را هدیه میدهیم به ابا عبدالله و72 شهید کربلا.
    و با مدد از ابا عبدالله علیه السلام، تعجیل در فرج امام زمان (عج) ، شفــای همه ی بیماران و رفع مشکــلات تمامی مسلمانان را از خداوند منان خواستاریم.در صورت تمایل اطلاع دهید
  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • سلام علیک



    قبول باشه


    شما لینک شدی

  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • الا ای یوسف زهرا نهان از دیدگان تاکی؟

    به راحت منتظر چشم من ای صاحب الزمان تاکی؟

    بده پایان به هجران ، جانب دلدادگان بازآ

    بیا شاها بیا ، فقدان مه در آسمان تاکی ؟

    تورا مادر همی خواند زمابین جدارو در

    بیا ای نور چشمانم بود اشکم روان تاکی؟

    پس از مرگ علی اکبر سری برخاک و خاکستر

    برد انگشت و انگشتر زدستی ساربان تاکی؟

    خضاب از خون پیشانی محاسن می کند آخر

    سر فرزند پیغمبر به سنگ کوفیان تاکی؟

    دلم دیگر به تنگ آمد زهرسو بسکه سنگ آمد

    جفاوجور صیادان به صید نیمه جان تاکی؟

    رباب و داغ فرزندش ، علی فرزند دلبندش

    به یاد نازو لبخندش بود بر سرزنان تاکی؟

    ز بی آبی و بی تابی بود خونین دل اصغر

    به گرداب بلا افتاده طفلی بی زبان تاکی؟

    ژیان شیری قمرسیما فتاده بر لب دریا

    ز داغش زینب کبری بود شیون کنان تاکی؟

    سری بر نیزه ی دشمن ، تنی زیر سم توسن

    کند شمرابن ذی الجوشن جفا بر جسم وجان تاکی؟

    شهی بی لشکرویاور به دل داغ علی اکبر

    به روی دست او اصغر، چو مرغی پرزنان تاکی؟

    صغیره دختری گریان کنار خیمه ای سوزان

    همی گوید بیا عمو ، حرم بی پاسبان تاکی؟

    ضیاع دیدگانم رفت همه تاب و توانم رفت

    ز مهجوری همه شبها کنم آه و فغان تاکی؟

    علی اکبر لب عطشان ز نو شد عازم میدان

    محاسن برسر دستان حسین برلب اذان تاکی؟

    غم و سوز عطش باهم ، اسیری رفتن و ماتم

    کند پشت جهان را خم ، همین بارگران تاکی؟

    گلوگاهی نشان تیر بدون جرم و بی تقصیر

    امامی در غل و زنجیر جدا از خانمان تاکی؟

    نگاه آخر زینب دو صد راز و دوصد مطلب

    کند روز مرا چون شب همین بارگران تاکی؟

    یزید پست بی ایمان ، مقابل دختری گریان

    بیازارد لب و دندان ز رأسی خون چکان تاکی؟؟؟؟؟؟؟





    آجرک الله یا مولای یاصاحب الزمان


    اللهم عجل لولیک الفرج


  • مهدیه بانو
  • سلام بزرگوار

    با چه اسمی لینکتون کنم؟؟

    التماس دعا
    یا علی
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • خون جای واژه بر لبش آورد و بعد از آن ...
    پیشانی اش پر از عرق سرد و بعد از آن ...
    خود را میان معرکه حس کرد و بعد از آن ...
    شاعر برید و تاب نیاورد و بعد از آن ...
    در خلسه ای عمیق خودش بود و هیچ‌کس
    شاعر کنار دفترش افتاد از نفس...
    یا زهرا(س)
  • یه بنده خدا
  • سلام
    تشکر از دعوتتون

    اللهم ارزقنا شهاده فی سبیله تحت رایه ولیک

    موفق باشید

    در پناه الله
    سلام
    به قول دوستم عاشقم.
    تبریزو تهران خوندم
    دیگه بدتر تبریز که دورتره
    یا علی
    سلام
    حیف که تهران بود ما اصفهانیم
    مرسی ممنونم
    یا علی
  • یاسمین زهرا
  • سلام

    ممنون از دعوتتون.

    عالی بود .البته منم کربلای ایران بودم وامروز برگشتم.ان شاءالله قسمت همه دوستان وعاشقان شهدابشه که کربلای ایران روببینن
  • ღ•●نسیــــ♥ـــم ღ•●
  • سلام ممنون از حضورتان

    گزارشتون عالی بود .خسته نباشیدخداقوت
    سلام
    فانوس جزیره به روز شد ..
    آدرس وبلاگ فانوس جزیره به آدرس ذیل تغییر کرد .
    لطفا آدرس را در قسمت پیوند های وبلاگ خود تغییر دهید و از این پس مطالب جدید را در این آدرس روئیت نمائید .
    http://azf06.blog.ir
    با تشکر از شما بزرگوار
  • رهرو ولایت
  • سلام.خیلی ممنون.وسپاسگزارم از لطفتون.جز 5و6 روبه اسم شما نوشتم
  • * ساخت ابزارصلواتی *
  • سلام
    تشکر از حضورتون
    اجرتون با شهدا
    کاش …

    کاش …

    وقتی خدا در محشر بگوید : چه داشتی؟

    سر برکند" حسین "… بگوید : حساب شد …
  • خادم الشهدا
  • باسلام
    یادواره خوبی بود.اجرتون باشهدا
    به امید شهادت
    التماس دعا
  • رهرو ولایت
  • سلام دوستان عزیز خوبین ؟دوستان عزیز میشه واسه برادر زاده ام که هنوزیک ماهشم نیست دعا کنید تا انشالله زودتر خوب بشه واز بیمارستان مرخص بشه وبیاد خونه.

    این عکس اون نیست ولی این گذاشتم تا بدونید از اینهم کوچولوتره واسش دعا کنید

    اسمش میثم آخه شب شهادت میثم تمار به دنیا اومده

    واینکه اگه بشه برای سلامتیش ایجا یه دوره ختم کامل قرآن روبزارم

    دوستانی که موافقید بهم خبر بدین تا فرداشب
    سلام

    خداقوت و خسته نباشید
    سلام
    دقیقا عین همین مجلس رو در کازرون ما هم شب جمعه توی مسجد برگزار کردیم
    یادواره 77 شهید کوی گنبد خیلی هم پر شور و خوب برگزار شده
    اجر همتون با خدا و شهدا.............
    موفق باشید
    ممنون از دعوتتون.
  • مجید بیدکی
  • سلام و تشکر و خداقوت به شما با مطلب خوبتان
  • طاها ریحانی
  • سلام دوست عزیزم
    از مطالب خوب و مفید و حضور شما در وبلاگ کمال تشکر را دارم.
    منتظر حضور بعدی شما نیز هستم.
    ارادتمند. ریحانی
    سلام
    جمعیت خوبی اومده اند ، برگزاری این مراسم ها خیلی خوب است ، دکور برنامه خیلی ساده است کاش کار بیشتری روش انجام میدادید البته اگه وسایل و امکانات داشتید ...
    سلام همسنگر
    بسیار زیبا بود
    احسنت
    سلامی دوباره
    بله الان مجددا امتحان کردم تصاویر رو نشون داد.ممنونم، معنوی و زیباست
  • نازنین امام
  • خیلی زیبا بود
    ولی کاش منم تبریز بودم حتما میومدم
    من مات و لم یعرف امام زمانه مات میته جاهلیۀ

    هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناسد به مرگ جاهلیت مرده است.

    پیامبر اعظم (ص)
    سلام بزرگوار
    ممنونم از حضور و نظر ارزشمندتون
    خواهش میکنم.خوش آمدین
    از مطلب عالیتون هم متشکرم...خدا قوت.فقط اینکه تصاویر قابل دیدن نیستن.گویا بعضی از سایتهای آپلود موقتا از کار افتادن.جهت اطلاع خدمتتتون گفتم.



    ما منتظران لحظه ی دیداریم ...
    از عطرِ گل محمدی (صلی الله علیه وآله وسلم) سرشاریم...
    این حرمت و عزّت و سر افرازی را...
    از حُرمتِ انتظارِ مهدی(عج) داریم...


    *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم*

    *اللهم عجل لولیک الفرج*
  • انتــــــــــظار فـــــــــرج
  • سلام بزرگوار
    مراسم زیبایی بوده.
    موفق باشید
    سلام ممنون از حضورتان عالی بود .

    موفق باشین بله موافقم لطفا منو با عنوان وبلاگم لینک کنید وخبرم کنید با چه عنوانی لینکتون کنم.
  • تخریبچی جامانده
  • جمعه یعنی یک غروب وعده دار / وعده ترمیم قلب یاس زار
    جمعه یعنی مادر چشم انتظار / درهوای دیدن روی نگار
    جمعه یعنی یه سماء دلواپسی / می شود مولا به داد ما رسی . .
  • خادم الزهرا(س)
  • ممنون از زحماتتان...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">