««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

مدافع حرم شهید محمود رضا بیضایی

سه شنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۲، ۰۹:۰۳ ب.ظ


  

 این نوشتار گزارشی است کوتاه از شهید محمود رضا بیضایی اهل تبریز از مدافعین حرم  که در  روز ۲۹ دی ماه در شهر دمشق بر اثر اصابت ترکش به سرش به فیض شهادت نائل آمد.خداوند اورا با جوان کربلا حضرت علی اکبر (ع)محشور فرماید و ما را در برابر یادگار دوساله اش کوثر شرمنده نکند.

خاطره ای از شهید محمود رضا بیضایی از زبان برادرش

تلفنم دارد زنگ می‌خورد. گوشی را از توی جیبم در می‌آورم و جواب می‌دهم. محمودرضا است. خوش و بش می‌کند و می‌پرسد کجا هستم. از صبح برای کاری تهرانم؛ می‌گویم کارم تمام شده، ترمینالم، دارم بر می‌گردم تبریز. می‌گوید کی وقت داری؟… حرف مهمی دارم. می‌گویم الان، بگو. می‌گوید الان نمی‌شود و باید هر وقت که کاملا وقتم آزاد است بگوید. اصرار می‌کنم که بگوید. می‌گوید می‌توانی بیایی خانه؟ می‌گویم من فردا باید تبریز باشم، کار دارم اگر می‌شود تلفنی بگویی، بگو. می‌گوید من دوباره عازمم اما قبل از رفتن حرف‌هایی هست که باید به تو بزنم. می‌گویم مثلا؟ می‌گوید اگر من شهید شدم می‌ترسم پدر نتواند تحمل نکند؛ پدر را داشته باش. می‌گویم خداحافظ! من تا یکساعت دیگر خانه شما هستم. می‌گوید مگر تبریز نمی‌روی؟ می‌گویم نه، امشب می‌مانم. می‌گوید بخاطر این چیزی که گفتم؟ گفتم خودم می‌خواهم که بیایم، حالا ول کن. و راه می‌افتم سمت اسلامشهر.

اسلامشهر – خانه محمودرضا

همه چیز در خانه عادی است. پذیرایی همسرش، بازی دختر دو ساله‌اش، بساط چایی، شام روی گاز، تلویزیون روشن، پتوهای ساده‌ای که کنار دیوار پهن هستند و خود محمودرضا، چهره همیشه آرامش، همه چیز مثل همیشه توی این خانه معمولی، معمولی و عادی است و سر جای خودش. هیچ علامتی از خبر خاصی به چشم نمی‌خورد. می‌نشینیم. منتظر می‌مانم تا سر صحبت را باز کند ولی حرفی نمی‌زند. دو سه ساعت تمام منتظر می‌مانم اما حرف‌هایمان کاملا عادی پیش می‌روند. سعی می‌کنم صبور باشم تا سر صحبت را باز کند ولی او حاضر نیست چیزی به زبان بیاورد. بالاخره صبرم تمام می‌شود و می‌گویم بگو! می‌گوید من شهید شدم بنظر تو محل دفنم تبریز باشد یا تهران؟! می‌گویم این حرفها را بگذار کنار و مثل همیشه بلند شو برو مأموریتت را انجام بده، شهید شدی، من یک فکری برایت می‌کنم! بدون اینکه تغییری در چهره‌اش ایجاد بشود با آرامش شروع می‌کند به توضیح دادن در مورد اینکه اگر تبریز دفن بشود چطور میشود و اگر تهران دفن بشود چطور؟ عین کلوخ مقابلش پخش می‌شوم وقتی دارد اینطور عادی درباره دفن شدنش حرف می‌زند. جدی نمی‌گیرم. هر چند همیشه در مأموریت‌هایش احتمال شهادت روی شاخش است. تلاشش برای جواب گرفتن از من درباره انتخاب محل دفنش و فهماندن قضیه به من که شهادتش در این سفر قطعی است نتیجه نمی‌دهد.

محمودرضا بیضائی (نام مستعار: حسین نصرتی)

ولادت: ۱۸ آذر ۱۳۶۰، تبریز

شهادت: ۲۹ دی ۱۳۹۲، زینبیه – در اثر اصابت ترکش به ناحیه سر

مزار شهید: گلزار شهدای تبریز


  

 

روایت سهیل کریمی از شهید محمودرضا بیضایی:

شهادت آقای بیضایی ما را تکان داد تا ما حداقل یکی از آن کارها را تدوین کنیم که انتهای قصه ی ما آقای بیضایی و دفن ایشان است.
درمورد شهید بیضایی خیلی حرف ها گفته نشده است و اینها همین طور خواهد ماند تا زمانی که زمان گفتنش فرا برسد.

محمود حسن باقری گروه بود!

ما شهید بیضایی را حسین صدا می زدیم و کم سن و سال ترین اعضا به حساب می آمد. او آدم عجیبی بود و به غیر از رفتاری که این شخصیت کاریزماتیک را برجسته تر می کرد، در کارهایش بسیار جدی بود و برای ما ایرانی ها نمادی از حسن باقری بود.

من از قبل به دوستان خود می گفتم که قطعا آقای بیضایی در آینده آدم بزرگی خواهد شد و می تواند به فرمانده بزرگی در این عرصه ها تبدیل شود. او تخصص های ویژه ای داشت و تدریس هم می کرد و شاگردان قوی زیادی داشت. اگر من بخواهم خود را جای ایشان بگذارم، خیلی سخت است که دختری دو ساله داشته باشم و از آن دل بکنم.

            

شب های محمود بیضایی با یاد کوثر دو ساله اش می گذشت

البته او از دخترش دل نکنده بود و خیلی از شب ها که باهم درد دل می کردیم مدام از دخترش کوثر می گفت. با تمام وجود آنجا کار می کرد اما فکرش در ایران بود. گوشی ایشان همیشه روشن بود و هرگز خط ایران را خاموش نمی کرد.

از ایشان فیلمی هم گرفته ام که آنجا می گوید چه خوب است که من در بانک انصار حساب دارم و خانمم الان بیست هزارتومان از حساب من برداشت و من هم یاد خانمم افتادم و هم فهمیدم که 20هزار تومان از حسابم برداشت کرده است.

دیروز (اشاره به روز تدفین شهید) از برادرش شنیدم که می گفت حسین همیشه ارتباطش را با کوثر حفظ می کرد و اخیرا که به عملیاتی رفته بود در فاصله حدودا ده متری که دشمن آن نقطه را میزد، می خواست بدود که یک لحظه به یاد کوثر افتاد، لحظه ای درنگ کرد و دوباره شروع به دویدن می کند.

وقتی همه چیز برای رفتن مهیا شده بود! ارتباط قلبی ام را با کوثر قطع کردم

در سفر بعد از آن می گفت دیگر ارتباط خود را با کوثر و خانمم قطع کردم. حسین از قبل فکر همه چیز را کرده بود و حتی سر محل دفن خود که تهران باشد یا تبریز نیز با برادرش مشورت کرده بود و حتی به این فکر کرده بود که بهتر است اول خبر شهادتش به مادرش برسد و یا به پدرش و یا اینکه آن ها با شنیدن این خبر چه عکس العملی خواهند داشت.

 

       



محمود همانند شهدا به مرگ آگاهی رسیده بود!

مادرش دو روز بعد از شهادت او یعنی روزی که جنازه به تبریز رسید از شهادت پسرش باخبر شد اما پدرش از قبل خبر داشت که حسین شهید شده است. در واقع حسین خیلی پیش از اینها به خودآگاهی و مرگ آگاهی رسیده بود اما هنوز از خانواده اش دل نکنده بود که پس از آنکه از خانواده اش برید و همه ی تعلقاتش را کنار گذاشت از طرف خداوند گلچین شد و به شهادت رسید.

ایشان در محوری در جنوب دمشق شهید شده است. درواقع در آن منطقه عملیات انجام شده بود و جهت پاکسازی محمود (حسین) هم به آنجا رفته بود. در منطقه یک تله ی انفجاری دست ساز که به اصطلاح تله ی صفحه ای می گویند، کار گذاشته بودند که هنگامی که محمود از آنجا رد می شد تله عمل کرده و منفجر شد و در همان لحظه شهید شده بود.

                  

از روزى که در بهار امسال، نیت کردم برم سوریه، یعنى در فرودگاه امام خمینى، توى پرواز، تو دمشق، در لاذقیه، تو هلى کوپتر، همه ى شب ها و روزهاى شمال سوریه و رفت و آمدهاى به شهرهاى مختلف در اون کشور، کسى که تو همه ى لحظه هام حضور داشت، حسین بود. حسین نصرتى، حتا از عزیز دلم محمد تاجیک هم به من نزدیک تر شده بود. تو همه ى تنهایى هاى سرزمین جنگ و خون ریزى. با همه ى درد و دل کردن ها. خلوت کردن ها. تو گوش هم پچ پچ خوندن ها. از این عملیات به اون عملیات. از این شهر به اون شهر. من همه جا با حسین بودم. حسین همه جا با من بود. به ش مى گفتم یه موقع حرف م رو جدى نگیرى! به نظر من تو حسن باقرى این جمعى... بعد جفت مون پقى مى زدیم زیر خنده. جمع مون معروف بود به شانتورا. و حسین مخ این جمع بود. تو همه ى زمینه ها
*بار اول تو پرواز تهران به دمشق از صندلى جلویى بلند شد و رو به من گفت: آقا سهیل! براى ساخت مستند مى رید سوریه؟ گفتم: لو رفتم؟ گفت: تو سالن ترانزیت دیدم تون. بعد این شروعى بود براى برادرى من و حسین. مى گفت تازه بچه دار شده. "کوثر". مثل بت مى پرستیدش. وقتى تو یکى از هم راهى ها پاش خورد میکروفون دوربین م رو شکوند، تا روز آخر عذاب وجدان داشت. حتا پس از این که خودش شکسته گى رو ترمیم کرد.

چند خاطره از زبان سهیل کریمی

*حسین یکى از پروژه هاى اصلى عکس ممد بود. از همه چى ش عکس مى گرفت. حتا خوابیدن. بنا بود تو ایران هم ممد تاجیک بره سراغش و از خونه و زندگیش هم عکس بگیره. در کنار خانومش و کوثر. ممد مى خواست از کوثر پرتره هاى حسین پسند بگیره. نمى دونم گرفت یا نه
*هر کدوم از بچه ها که شهید مى شدند، اولین نفر حسین بود که خبرم مى کرد. و همه ش حسرت مى خورد. هر از چندى پیامکى به م مى داد. یا از این ور، یا از کنار ضریح خانم زینب یا رقیه خاتون. تو تشییع پیکر حاج اسماعیل اکبرى با هم بودیم. قرارمون رو از شب قبل تنظیم کرده بودیم. اون روز کنار هم خیلى حال کردیم. خیلى. چه قدر واسه اتفاقى که براى تجهیزات و راش هاى من افتاده بود دل مى سوزوند. همه شون رو لعنت مى کرد. تا لحظه ى آخرى که با هم بودیم پى گیر بود
*دو روز پیش تو مراسم ختم پدر خانم یکى از بچه ها، سراغش رو از مسؤولش گرفتم. گفت: دو، سه روزى هست که رفته اون ور. یه چیز غریبى از دلم گذشت

روز میلاد نبى خاتم گوشى رو خاموش کردم و نرفتم دفتر. داشتم چیز مى خوندم. تو کتاب خونه ى خونه مون. دوشنبه امتحان داشتم. نماز عشا رو که خوندم و در حین مرور درس ها، یاد حسین از ذهنم گذشت. مثل برق. نمى دونم چرا. بعد تصور کردم اگه حسین شهید شه چى؟ مثل برق از ذهنم گذشت. سعى کردم رو درس متمرکز شم. باز فکر کردم یعنى حسین با چى شهید مى شه؟ باز از ذهنم گذشته بود. نمى دونم چرا. در همین اثنا تلفون خونه از اتاق مجاور زنگ زد. گفتم شاید از اقوام ارباب باشند. رفت رو پیغام گیر. صداى ممد تاجیک بود. تا برسم، یه پیغام نامفهوم گذاشته بود. زنگ زدم. ممد از اون ور خط گفت: حسین نصرتى شهید شد. بدون مقدمه. دنیا رو سرم هوار شد. چشام سیاهى رفت. جیگرم سوخت. حسین، سوریه، نزدیک مثل برادر، کوثر، کوثر، کوثر. سیل اشک امون نداد. زنگ زدم به بچه هاى دیگه. فقط پشت خط هق هق مى کردیم. حسین تو دمشق شهید شده بود. جیگرم سوخت
••••••••••
پایان هر روز که مى شد، و هنوز گرد و غبار و دود و دم عملیات رو از سر و کول مون نشسته بودیم، حسین اصرار به دیدن راش ها مى کرد. میومد تو اتاق و سر تخت من مى نشست و پافشارى مى کرد همه ى راش ها و عکس ها رو با دقت تمام ور انداز کنه. مى گفتم: دارم خاطرات م رو مى نویسم، الآن مزاحمى. مى خندید و مى گفت: خاطرات تو منم! ویدئوها رو نشون بده. مى گفت: این طورى عیب هاى کارهام رو هم مى تونم بفهمم. تو همه چى دقیق بود. مى گفت کاراى ما هم یه جور مستند سازیه. تو همین اتاق، رازهاى مگوى زیادى بین مون رد و بدل شد. مى گفت: باورم نمى شه من کنار سهیل کریمى دارم کار مى کنم... سهیل کریمى! حالا سهیل کریمى کیه و کجاست، حسین نصرتى کجا؟ حسین هم پروژه ى مستند من بود و هم پروژه ى عکس ممد. حالا همه مون پروژه ى حسینیم. سوژه ى خنده ى حسین. جیگرم بد جورى مى سوزه، بد جورى

 

 

محمد تاجیک از بیضایی می گوید: من از زمان جنگ ایران و عراق شاید صدنفر از دوستانم را دفن کرده ام.

صحنه ای که من در آن با بیل خک برداشته و داخل قبر بر روی پیکر شهید ریختم به معنی پایان قصه مستند ماست.

شهید محمودرضا بیضایی آدم عجیب و غریبی نبود که بگوییم خاص بود و کسی دیگر مثل او وجود نداشت و ندارد؛ زیرا خاک ایران افراد زیادی از این دست را پرورش می دهد. یعنی اگر محمودرضا به اروپا و امریکا و امثال این کشورها می رفت، آدم خاصی به حساب می آمد چرا که خاک آن نقاط آدم هایی از این جنس را تولید نمی کند.

محمودرضا یک فرد معمولی بود. رستم دستان بودن در تمام افراد این سرزمین نهادینه است، منتها باید زمینه فراهم باشد. در واقع زمینه برای محمودرضا فراهم بود و خود را نشان داد. همه ی آن کسانی که الان در سوریه هستند همه مثل محمودرضا هستند.

به قول شهید چمران هنگامی که شیپور جنگ نواخته می شود مرد از نامرد شناخته می شود. ما از این افراد در جامعه خود زیاد داریم که به قول حضرت امام یا در شکم مادران خود هستند یا در بغل آنان و یا در مدرسه و هروقت موقع آن برسد خود را نشان خواهند داد. محمودرضا فرد متخصص و باشعوری و با صلابت بود و اواخر در کارش بسیار ارتقاء یافته بود. او با شهامت، دلیر و کاربلد بود.

 

اگر دوباره جنگ اتفاق بیافتد بازهم مانند دهه شصت این مردم به میدان می آیند و قطعا می ایند مگر اینکه انسان نباشند و گرنه این خاصیت خاک ماست که همیشه چنین انسان هایی را تربیت کرده است و من مخالفم با کسانی که می گویند نسل امروز میدان را خالی می گذارند و با یقین می گویم که آن ها اگر لازم باشد به میدان خواهند آمد.

هر وقت با شهید جایی می رفتیم و مثلا به یک موشک دست ساز برخورد می کردیم، محمودرضا می گفت این موشک کار من است. یعنی امضای خود شهید روی آن بود و آن موشک سبک کار محمودرضا بود نه کس دیگر.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 برای پیوستن به کانال تلگرام «راهــــ شـــیـــعـــه» اینجا کلیک کنید

نظرات (۱۵۳)

سلام
نمیدونم از طریق کدوم کانال بود که من وارد لینکش شدم وبا این شهید آشنا شدم ،خوش به سعادتتون،از این شهید بزرگوار میخوام به یاد منم باشه ،منم آرزوی شهادت دارم ودر آنجا آرزوی ملاقات باهمسر جانبازم حامدرا دارم دلم براش خیلی تنگ شده،،
  • فاطمه عطایی
  • سلام برادر شهیدم

    میدونم که الان همه مونو می بینی

    و ازت التماس دعا دارم...

    کمکون کن ما هم ادای دین کنیم...

    به راه راست هدایت بشیم و تو راهمون ثابت قدم باشیم...

    سلام فطع چند هسنت
    پاسخ:
    سلاممدافعان حرم توی تبریز یه جا هستن کنار حسینیه انتهای بلوک
    سلام. منم با این شهید آشنا شدم و چون شهدا زنده هستند، هر جا میرم یاد، اثر و یا عکسشو میبینم. همه جا حضور داره و تا الان خیلی از حاجات منو داده. ازش ممنونم.
    حسین آقا نصرتی
    حقیقتی هست توی وجود من ....
    آقا محمدرضا اگه میشنوی و زنده ای به حضرت زینب س قسمت میدم
    درست کن این کاری که قراره انجام
    لیاقت ندارم
    ولی رفاقت داریم که...
    بچه ها دعام کنید
    یاعلی ع
    سلام 
    من شهید بیضایی رو خیلی دوست دارم امیدوارم
    التماس دعای فرج 
    سلام. خیلی خوشحالم که الان برای این پیج دارم پیام میفرستم. واقعا شهید بزرگی هستن. امیدوارم که این شهید مارو هم یاری کنه. داداش محمودرضا لطفا از حضرت زینب(س) بخواه که من هم بخره. خیلی دوس دارم برم ولی میدونید که اجازه پدر و مادر واجبه و نمیتونم برم. به خودم قول داده بودم که به سن شهادت حضرت زهرا(س) رسیدم مدافع بشم یعنی 18 سالگی. همین عید تولدم 18 سالگیم بود دعا کنید برام که تابستون بتونم فقط برم. ابولفضل هستم و در اسلامشهر زندگی میکنم و امیدوارم ابلفضلِ حضرت زینب(س) ما را هم راه بده. من خدمت شهید محترم محمود شفیعی بوده ام و با ایشان اردوی جهادی رفته بودم. خیلی شهید مهربونی هستن. با تمام وجود از این دو محمود عزیز درخواست میکنم من رو هم ببرن و دستانم رو بگیرن. بخدا از ته دل دعا میکنم و دوس دارم برم ولی چه کنم که نمیشه آه. هممممتونو دوس دارم تو نماز شبتون برام دعا کنید

    سلام.

    شهید بیضایی: شیعه به دنیاآمدیم تا موثر در تحقق ظهورمولا باشیم.

    من عاشق شهید محمودرضا هستم مثل یه برادردوسش دارم باهاش انس دارم خیلی جاها دستم گرفته.

    دوستان حتما با یک شهید انس بگیرن


    سلام. خدا را شکر میکنم که افتخار دارم پیامی بدم به این صفحه. من هم اهل اسلامشهر هستم و اسمم ابولفضل و 18 سالمه و واقعا امیدوارم که بتونم برم ولی نمیتونم آه بچه ها دعا کنید برام بتونم برم میدونید که اجازه پدر و مادر واجبه و پدر من هم واقعا به شدت مخالفت میکنه. دعا کنید حضرت زینب(س) مارو هم بخره گرچه گناه کاری بیش نیستم ولی امیدوارم که بتونم مدافع بشم و شهید بشم. من حتی ارادت خدمت شهید مهربون حاج محمود شفیعی داشتم و با ایشان اردوی جهادی رفته بودم. زیاد چیزی از مدافعان نمیدونستم. از وقتی شنیدم حاج محمود شفیعی شهید شدن خیلی اردتم خدمت مدافعان زیاد شده بالاخص شهید بزرگوار محمود رضا بیضایی عزیز. ان شاءالله مورد عنایت خداوند قرار بگیریم و هرکه خواست بره. برا من هم دعا کنید دوستان از ته دل ممنون. حاج محمود عزیز امیدوارم شما هم این پیام منو بگیرید و من هم مثل شما شهید بشم.
  • مصطفی ویسی
  • شهدا زنده اند به والله ..
    از همین شهید بزرگوار خیلی چیزا گرفتم من ..
    زندگیم اقا محمودرضاس 
    رفیق همه روزه و همیشگیم 
    ارزومه بتونم الگوی واقعیم اقا محمود رضا باشه
    هرجا گیر میکنم از این شهید کمک میخوام
    متوسل شین بهش حتما جواب میگیرین
    خدایااااااا. منو به شهید بیضایی برسون.
    التماس دعای شهادت
    سلام وب زیبایی دارید به وب منم سر بزنید.
    وبلاگ رسمی شهید محمودضا بیضایی
    http://chafiehkhaky.mihanblog.com/
    باعرض سلام و تسلیت و تبریک به همسرشهید بیضائی بانوی عزیز من سن زیادی ندارم ولی خیلیدوست دارم به مقام شهادت در راه خدا برسم و اما شهید بیضائی اگه میشه مارم پیش خدا یه دعاکنید امیدوارم روزی کوثرجون بدونه که چه بابای بهترینی داشته 
    تنها چیزی که مینویسم اینکه حاجی همه عالم فدات دمت گرم واقعا مردی 
    ولی یادت نره شفاعت مارم بکنی 
    سلام،من اولش یکمی بی حجاب بودم اصلا می گفتم  الکی میرن شهید می شن .اما وقتی عکس این شهید رو دیدم فهمیدم الکی نیست و به خودم اومدم ،خیلی هم دوست دارم برا خوانوادشون یه کاری انجام بدم روحشان شادو یادشان گرامی.

    شهدا را به خاک نه      به یاد بسپاریم
    ای کاش مارم حضرت زینب مثل شهید حسین نصرتی میطلبید  البته حضرت زینب خوب ها و خیلی خوب ها رو میطلب  روهش شاد و یادش گرامی شفاعت مارم بکن حاجی 
    بادیدن عکس شهیدمحمودرضابیضای ودخترش قلبم به دردمیاد ازخدامیخواهم به خانوادش صبربدهدودردنیاواخرت دست ماهم روبگیرد خوش به سعادتش انشاالله خداوندمرگ مارا شهادت درراه خودقراربدهد
    شهید بیضایی چقدر خوشگل بود،حسودیم میشه بهش.خدا همه چیزو باهم بهش داده. دارم به عدالت خدا شک میکنم
    شهید بیضایی چقدر خوشگل بود،حسودیم میشه بهش.خدا همه چیزو باهم بهش داده. دارم به عدالت خدا شک میکنم
  • رحیم حیدرپور
  • بسم رب الشهدا و الصدیقین 

    تنها و تنها میتوان گفت که ما غافلیم 

    از شهیدان عزیزمان طلب شفاعت داریم 

    خدایا راه شهادت را از ما دریغ مفرما 
  • رحیم حیدرپور
  • بسم رب الشهدا و الصدیقین 

    تنها و تنها میتوان گفت که ما غافلیم 

    از شهیدان عزیزمان طلب شفاعت داریم 

    خدایا راه شهادت را از ما دریغ مفرما 
    سلام بر شهیدان ،شهید بیضایی هوای همه فرزندان شیعیان و اهل بیت من را داشته باش.بنده رو سیاه خدا. 
    سلام به دوست عزیزم شهید محمودرضا بیضایی
    دوستان تو زندگیتون یه شهید رو انتخاب کنید واسه دوستیتون و باهاش عهد ببنیدو ارتباط باهاش برقرار کنین خیلی تاثیر داره ان شاء الله.
     با دوست شهیدم(شهید مدافع حرم محمودرضا بیضایی)عهد میبندم پای رفاقت او تا لحظه شهادت خواهم ماند.
    و از تذکرات دوستانه او به هیچ وجه رو بر نمیگردونم.

    شهادتت مبارک دلاور مدافع حرم 

    بحق فاطمه زهرا(سلام علیها) اللهم عجل لولیک الفرج،اللهم الرزقنا توفیق الشهادت فی سبیل الله.

    خدایا ما را پیرو راه شهدای ما قرار بده.

  • همسر شهید کمیل قربانی
  • از متن وبلاگ متوجه نشدم آخرش مزار شهید کجاست؟؟؟؟
    پاسخ:
    سلام
    مزار شهید بزرگوار در گلزار شهدای تبریز هست
    امروز یه کلیپ ازین شهید بزرگوار دیدم ؛که عجیب تحت تاثیر قرار گرفتم وقتی که نوجوان داعشی رو اسیر گرفته بودن واین شهید بزرگوار با چه حساسیتی خودش رو حایل میکرد بین اون و بقیه که مبادا حقی، حتی از یه اسیر داعشی ضایع نشه. مثل شیوه مولاش علی(ع)  با قاتلش 
  • سرباز امام
  • چقدر دلم میسوزه که دخترم و نمیتونم من مثل این مدافع ها بشم....هییییی...خدایا...خوش به حالشون...
  • عباس پورابراهیم
  • سلام و صلوات خدای کریم و رحیم بر شهدای اسلام ،بر شهدای مدافع حریم محمد و ال محمد صلوات الله علیهم اجمعین.خوشا بحالشان خوشابحالشان خوشا بحالشان ،چه زیبا انتخاب کردند ،چه زیبا رفتندوعجب فردای قیامت نزد امیرالمومنین علیه السلام رو  سفیدند. شهید عزیز شما را بحق زینب کبری سلام الله علیها ،بحق صبر زیبای همسر بزرگوار تان ،بحق کوثر عزیزت دعایم کن لایق شهادت شوم و این جان بی مقدارم و خون نا قابلم فرش خاک پای زینب سلام الله علیها گردد. فدای چهره زیبا و پاک و معصوم محمود رضا و همه شهدای ولایت. خدایا ما را به این برگزیدگان و عزیزانت ملحق فرما. 
    از خدا میخوام ما هم پیرو راه این بزرگواران باشیم....
    شهدا شرمنده ایم
  • مرتضی علی اصغری
  • عشق من محمود رضاست.اتاقم پر از عکسهای داش محمود رضاست.الهی فداش بسم.منم ببر دادا
    سلام خدابر همه شهدای راه حق.

    سلام

    التماس دعا

    خوش به سعادتش


    السلام علیک یااباعبدالله الحسین
    خداوندباشهدای کربلامحشورش گرداند

    محمود جان دو سال گذشت و هیچ سراغی از ما نگرفتی!

    محمود لاعقل یک بار هم که شده سری به دل سرد و متروکمان می زدی!

    خوب ما هم انتظار داریم انتظار داریم بدانیم دوستمان که یک عکسش را به تمام هستی اینجا نمی دهیم چه می کند. 

    تو زنده ایی شهید و هرگز نخواهی مرد
    آقا محمودرضا دست مارو هم بگیرو با خودت ببر جان دخترت
    اقا محمود رضا شما رفتی ما موندیم اگه میشه میتونی به خدا بگی یه جاهم برا ما واکنه مام بیایم اونجا
    سلام برتو ای شهید
    سلام برتو ای بزرگوار
    خوش بحالت خوش بحالت
    انصافا برا ما سیاه دل ها هم دعا کن
  • حمید یونس زاده
  • سلام و درود خدا بر شهدای مدافع حرم
    سلام بر تو آقا محمود، شهادتت مبارک، دعا کن به حق خانم زینب(س) ماهم بیایم سوریه شهید بشیم...
    ما همه ، سیاهی لشگریم
    مدافع حرم عباس است.
  • ریحانه سادات
  • سلام علیکم...
    اجرکم عند الله....
    ممنون از شما؛در شناختم نسبت به شهید بسیار مؤثر بود...
    إن شاء الله شفیع ما نیز باشند
    شادی روح بلندشان صلوات...
    *اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و أید امامنا الخامنه ای*
  • سرباز گمنام
  • سلام.مدتیه یا این شهید آشنا شدم بد جور دلم رو برده هر روز چندین بار به عکسش نگاه میکنم .نمیدونم چکار کنم .خیلی بدجور با دلم بازی کردی خاطراتش و خودش
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    شهدا شرمنده ایم شرمنده!!
    شهدا شرمنده ایم شرمنده!!
    من این شهید دوست دارم ولی بخاطر برخورد یکی از اطرافیان دیگه دوست ندارم آدمها را با اسم شهدا بشناسم. شهید بیضای سپردمش بخودت
  • یا اله العاصین
  • سخنی از شهید بیضایی : اذاکان المنادی زینب سلام الله علیها فاهلا بالشهادت
    اگر دعوت کننده زینب سلام الله باشد، سلام بر شهادت...
    سلام علیکم. ممنون از دعوتتون.
    ان شاءالله که این شهید بزرگوار با حضرت زینب(سلام الله علیها) محشور بشن.
    اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم.
  • ببین ها عاشق خداست
  • سلام

    عزیز بزرگوار

    در وب ببین ها جایی گرفتی

    و افتخار ما دوستی عمیق با دوستان است و بس
  • ببین ها عاشق خداست
  • نسبت بال زنبور عسل به بدن او بسیار کم است،

    با توجه به قوانین آیرودینامیک ، پرواز ممکن نیست

    اما زنبور این را نمیداند و پرواز میکند!!!
  • ببین ها عاشق خداست
  • برای شادی روح شهدا و تعجیل ظهور آقا امام زمان (عج) صلوات

    الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم
    سلام
    مرسی
    فرارسیدن دهه فجر میارک.
    یا علی
  • جوانان متحد انزلی چی
  • روحش شاد
    سلام.
    خداوند رحمتشان کند ان شاءالله.
    "اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم"
    یا زهرا(س)
  • خادم امام هادی(ع)
  • سلام .....با تشکر از شما و وب خوب شما ....

    زمینه فعالیت ما در مظلومیت امام هادی(علیه السلام) است

    اگر مطلبی یا پیامی مرتبط با این موضوع دارین، باعث افتخار و مباهات ماست که با شما همکاری داشته باشیم.
    منتظر پیشنهادات وانتقادات شما هستیم
    در پناه حق
  • خلوت نیستان
  • روحشان شاد و نامشان گرامی و یادشان جاوید وراهشان پررهرو
    خیلی زیبا وعرفانی وسازنده بود .
    من الله توفیق
    سلام بزرگوار
    ممنون از دعوتتون .استفاده بردم
    وعذ رمیخوام از اینکه دیر اومدم
    سلام ممنون از حضورتان
    امیدوارم روح این شهید بزرگوار در جوار رحمت الهی همنشین انبیا و اولیا خداوند باشد و شفیع همه ما باشد در روزقیامت.
    شادی روحش صلوات
    انشاالله خدا با شهدای صدر اسلام پیامبر اکرم (ص) محشورشان کند!
    خوشا به سعادتشون
    http://kanoonequran.mihanblog.com/
  • یا اباصالح ادرکنی
  • ﻫﻤﻪ ﺭﺍ ﻭﻋﺪﻩ ﺑﻪ ﺩﻳﺪﺍﺭ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﺩﺍﺩﻧﺪ.
    ﺗﺎ ﻗﻴﺎﻣﺖ ﭼﻪ ﻛﻨﺪ ﺁﻥ ﻛﻪ ﮔﺮﻓﺘﺎﺭ ﺗﻮ ﺷﺪ
    تعجیل درفرج آقا 5صلوات
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ********************
    سلام بزرگوار تشکر از حضور شما و از پیام زیبایتان
    ضمنا وبلاگ با ارزش و پر محتوای شما با افتخار لینک شد.
    در پناه امام زمان ارواحنا فداه باشید و در راه نور پایدار.
    التماس دعای فرج
    یاعلی
    سلام بزرگوار
    خدا قوت
    از حضور و نظرات ارزشمندتون ممنونم
    مطلب زیبا و معنوی نوشتین...روحشون شاد
    اجرتون با خدا و شهدا
    کودک ها،
    "نوجوان" شُدند

    نوجوان ها،
    "جوان"

    جوانها پا به سن گذاشتند،
    "پیر" شُدند

    نیآمدی « عزیز زهرا ».

    کاش دلمان به حال خودمان بسوزد،
    و
    کمی راه را برای « ظهورت » هموار کنیم...


    ***اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم***

    ***العجل العجل یا مولانا یا صاحب الزمان(عج)***
  • آسمان همیشه ابری نیست...
  • واقعا خوشا به حالشون

    زندگی به من آموخت هیچ چیز از هیچکس بعید نیست.........
    تا باد به انهایی که هنگام تشنه شدن قمقمه های خود را خاک میکردند تا کمتر یاد اب بیفتند مدیونیم...
    التماس دعا
    سلام ممنونم..........................

    امروز برایت آرزو کردم ، بعضی از اصوات را نشنوی ،
    بعضی از رنگها را نبینی ، بعضی از افکار را نفهمی و
    بعضی از حالات را حس نکنی
    آنچه حس میکنی تنها نور باشد و عشق باشد و خوشبختی …
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگرولایی
    حدیث روز/ سخن امام باقر(ع) درباره کاری که آرزوی انسان را برآورده می‌کند
    امام باقر علیه‌السلام در حدیثی ارزشمند امربه معروف را فریضه‌ای دانسته‌اند که با آن راه‌ها امن، درآمدها حلال، حقوق پایمال شده برگردانده، زمین ها آباد و حق گرفته می‌شود.
    امام محمد باقر علیه‌السلام فرمودند: امر به معروف و نهى از منکر راه و روش پیامبران و شیوه صالحان است، و فریضه بزرگى است که دیگر فرایض به واسطه آن بر پا می‌شود.
    راه‏‌ها امن می‌گردد و درآمدها حلال می‌شود و حقوق پایمال شده به صاحبانش برمی‌گردد.
    زمین آباد می‌شود و (بدون ظلم) حق از دشمنان گرفته می‌شود و کارها سامان می‌پذیرد.
    متن حدیث:
    قال الباقر علیه‌السلام : إنَّ الأمرَ بِالمَعروفِ وَالنَّهیَ عَنِ المُنکَرِ سَبیلُ الأنبیاءِ ، وَمِنهاجُ الصُّلَحاءِ ، فَریضَةٌ عَظیمَةٌ بِها تُقامُ الفَرائضُ ، وتَأمَنُ المَذاهِبُ ، وتَحِلُّ المَکاسِبُ ، وتُرَدُّ المَظالِمُ ، وَتَعمُرُ الأرضُ ، وَیُنصَفُ مِنَ الأعداءِ ، وَیَستَقیمُ الأمرُ؛
    «اصول کافى، جلد5، صفحه56»
    من دلم میخواد برم سوریه ولی پدر و مادرم نمیذازن برام خیلی دعا کنید
    خداوند روح این شهید را با ارواح مطهر شهدای کربلا محشور گرداند
    بله به نظرم بهتر شد..

    کد دیگه ای ندارم. مسئله ای نیست..
  • اینجامقرلاله ها
  • سلام

    انشاالله بتونیم ادامه دهنده راشون باشیم...
    ممنون از شمابابت چنین پستی...

    درپناه مولا
    یاحق
    سلام.

    خیلی خوب بود. واقعاَ ممنون که خیر دادین..
    وبتون خیلی دیر باز میشه فکر می کنم به خاطر ابزارهای زیادی که
    گذاشتین..

    برقرار باشید
    سلام
    بازم مثل همیشه با مطالبتون ما رو به فیض رسوندید.....
    خدا همه ماها رو رحمت کنه/امیدوارم که شهدا دست همه ما رو بگیرند
    اجر و پاداششون با خانم حضرت زینب.........
    چی داریم دیگه که بگیم!!!!!!!!!!!
    سلام ممنون ازت.....................

    هرگز برای عاشق شدن دنبال باران و بابونه نباش، گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که زندگیت را روشن می کند.
    همیشه حرفی رو بزن که بتونی بنویسی، چیزی رو بنویس که بتونی امضاش کنی و چیزی رو امضاء کن که بتونی پاش بایستی.
    وقتی به چیزی می رسی بنگر که در ازای آن از چه گذشته ای.
    هیچ چیز بیهوده تر از این نیست که انرزی ات را صرف نگرانی کنی…
    هر چه بیش تر خودت را درگیر مشکل کنی ان مشکل سخت تر میشود…
    مسایل را خیلی جدی نگیر…
    زندگی ات را با ارامش سپری کن نه با افسوس…

  • ▃▅▇ نگین بهترین دختر دنیا ▇▅▃
  • سلام


    ممنون که تشریف فرما شدید


    بازم منتظر قدوم مبارکتون هستیم

  • ༺ منتظر یاس ༻
  • سلام بزرگوار
    پست بسیار پر محتوایی بود
    خوبه که با چنین افرادی آشنا بشیم و ازشون درس بگیریم
    ممنون که واسطه همچین کاری شدید
    موفق اولاسیز
    یا علی
  • لباس خاکی من
  • روحش شاد و راهش پر رهرو باد
  • کبوتر بقیع
  • امام صادق علیه السلام :عزت و بی نیازی در حال گردش هستند ، وقتی به موضعی برسند ک در آن توکل باشد، اقامت میکنند
    اگه دوست داشتید منو لینک کنید و خبر بدید با چ اسمی لینکتون کنم؟ نظر یادتون نره
    سلام علیکم
    خیلی ممنون که خبر دادین .
    مطلب بسیار زیبایی بودخدا قوت.
    التماس دعای فرج
    یا زهرا
    سلام ممنون که خبرم کردین
    وممنون که منو با این شهید بزرگوار اشنا کردین
  • کیمیا(پرواز تا بی نهایت)
  • سلام

    خوش به سعادتشون.

    ممنون بابت گذاشتن خاطره ها
  • نقطه رهایی
  • «از تمامى خواهرانم مى‏خواهم که حجاب این لباس رزم را حافظ باشند.»

    (شهید سید محمد تقى میرغفوریان )
    سلام

    با دو پست بروزم.........تشریف بیارید
    اجرتون با شهدا
    سلامم....
    خدا رحمتشون کنه..
    خوش به سعادتشون
    ممنوناز اطلاع رسانیتون....
    الهی بمیرم ... خدایا ... خوش به حالشون ...
    وقتی انسان دلشو با خدای خودش صاف میکنه
    میره به اون طرفی که فقط خدا دوست داره ...
    به قولی :
    رشته ای بر گردنم افکنده دوست
    می کشد هر جا که خاطرخواه اوست ...
    سلام
    عالی عالی عالی بود.
    من درمورد ایشون هیچ اطلاعاتی نداشتم
    واقعا بهشون غبطه میخورم.
    خوش به سعادتشون.
    هرچی بگم کم گفتم...
    سلام
    شخصی بنام محب اهل بیت شبهه ای را درباره فاطمیه مطرح کرده اند که پاسخش را در وبم قرار دادم، تشریف بیارید و مطلبو که خوندید ، نظرتون درباره این واقعه شهادت بگید.
    سلام بر شما
    راستش دیروز این مطلب را که نوشتید ،دیدم.ولی نمی دونستم چی باید بگم و بنویسم.
    خداوند روحش را با بزرگان محشور فرماید و صبری عظیم برای بازماندگانش عنایت کند.
  • خادم المهدی
  • فقط میتوانم بگویم خوشا به حالش...
    سلام برادر
    خوشا به سعادت این شهید بزرگوار
    و تشکر از زحمات شما
    خداحفظتون کنه
    یا علی
  • مجنـــــون خیبـــــــر(تسنیـــــم)
  • اگر مشتی پلاک و استخوان‌اند
    رموز هستی و جانِ جهان‌اند
    چو خونی در رگ هستی، روان‌اند
    چو جان، در جسم این امت نهان‌اند
    نشان دولت صاحب زمان‌اند (عج)
    --------------------------------------
    خیلی عالی بود
    ممنون که اطلاع دادید
    با یه پست جدید بروزم
    و منتظر حضورتون
    سلام

    خیلی زیبا بود خیلی

    ممنون بابت خبر رسانی ...

    واقعا ممنون و سپاس
    :)



    به روزم ...
    :)

    قدم رنجه بفرمایید منزل خودتونه :)



    التماس دعای فرج + شهادت


    علی علی
  • درد دل با کاغذ
  • اللهم الرزقنا شهادت
    سلام ممنون از حضورتون . بسیار بسیار زیبا بود و دلنشین . خدا همه گلها رو زود می بره پیش خودش . حیف ازین آدمای خوب . یادشون سبز و گرامی . خدا ما رو به شفاعتشون برسونه . یا علی
    من اعتقاد دارم که خدای بزرگ انسان را به اندازه درد و رنجی که در راه خدا تحمل کرده است پاداش می دهد، وارزش هر انسانی به اندازه درد و رنجی است که در این راه تحمل کرده است، و می بینیم که مردان خدا بیش از هر کس در زندگی خود گرفتار بلا و رنج و درد شده اند. علی بزرگ را بنگرید که خدای درد است که گویی بند بند وجودش با درد و رنج جوش خورده است. حسین را نظاره کنید که در دریایی از درد و شکنجه فرو رفت که نظیر آن در عالم دیده نشده است، و زینب کبری را ببینید که با درد و رنج انس گرفته است. (شهید چمران)
    خدایا دردمندم ، روحم از شدت درد می سوزد ، قلبم می جوشد ، احساسم شعله می کشد و بند بند وجودم از شدت درد صیحه می زند ؛ تو مرا در بستر مرگ آرامش بخش
    ......
    سلام بزرگوار تشکراز دعوتتون. واقعا سوختم تا کی باید بهترین هامون رو از دست بدیم و بدترین ها جای اونها رو بگیرن!
  • به یادشهدای گمنام
  • خدایا! تو خود می دانی که در این موقف، چند صباحی اقامت گزیدم و دل به دنیا نبستم و قدمی بر نداشتم جز برای رضای تو. خدایا! از تو مسئلت دارم که غبار ریا از اعمالم بزدایی و بر کوه رحمتت رهنمون سازی و با فضل خویش رفتار کنی...

    صبر جمیل، ص101، شهید محسن بکند
  • قاصدک رنگین کمان
  • سلام.

    ممنون از دعوتتون.

    خدایا ما را مدیون شهدا ممیران
  • ۩ عـــــــشــــــق شــــهدا ۩
  • سلام همسنگر

    مطلب خیلی عالی بود خداوند تمام محمد رضا ها را با امام زمان محشور کند انشاءالله

    با تشکر فراوان

    گروه وبلاگ عشق شهدا
  • * ساخت ابزار صلواتی *
  • سلام
    ممنون
    خدا بیامرزشون
    التماس دعا
  • زهراسادات
  • سلام..مطلبتون خیلی عالی بود...اگه تونستید در مورد شهید همت هم داستان بزارید..اجرتون با مولا.

    التماس دعای فرج...
    ممنون که خبرم کردید.
    ✼ ❄ ❅ ❆ ❇ ❈ ❉
    امام زمان عجل الله تعالی فرجه به یکی از دوستان خود که از آن حضرت پرسیده بود:

    آقا جان! قربانتان بشوم، چرا با اینکه ما این همه دعای فرج را می خوانیم،

    شما نمی آیید؟

    فرمودند: شما که دعای فرج را نمی خوانید!

    شما دعای سلامتی من را می خوانید ( یعنی اللهم کن لولیک الحجة بن الحسن...)

    « شما باید دعای(الهی عظم البلا) را زیاد بخوانید. »


    * اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم *
    بسوز ای دل ای دل ی دل

    در باغ شهادت باز باز است

    و وای بر ما اگر از بیچارگان و غافلان باشیم و چسبیده به دنیا
    سلام ممنون از دعوتتون
    خیلی قشنگ بود
  • هیئت انصارالمهدی
  • اللهم الرزقنا توفیق شهادت فی سبیلک
    سلام بزرگوار... خدا قوتـــــــــ

    خاطرات خیلی زیبا و تامل برانگیزی بود... و سوزناکــــــــ...
    خوشا به سعادتشون...
    ان شاءالله ادامه دهنده ی راهشون باشیم.

    اللهم ارزقنا توفیق الشهادة فی سبیلک
    یا علــــی(ع)
  • محب اهل بیت النبوه
  • سلام.
    مطلب جدید و مهمی گذاشتم.این 1موجه.تو هم قطره ای ازش باش.
    حتما توهم باز نشر کن...
    منتظریم.

    الهم صل علی محمدوآل محمدو عجل فرجهم والعن اعدائهم.
  • خادم الزهرا
  • سلام دوست عزیزممنون که سرزدیدمطلب خیلی زیبایی بود.
  • یک دختر زهرایی
  • سلام به روزم لطفا و خواهشا بیاید بخونید و نظر بدید چون به من توهین شده
  • پایگاه خبری روستای هلی کتی آمل
  • باسلام:خدارحمتش کنه وبا سروروسالارشهیدان محشورش گرداندوبه خانواده اش صبردهد./تشکربرادر
  • محمد برومند
  • سلام ممنون از مطلب خوبتان
    گردی ب پا شد در افق گویی سواری میرسد
    زده ام فالی و فریاذد رسی می آید...
    التماس دعای فرج
    سلام داش رضا
    اجر داش محمود با خود حضرت زینب باشه ان شاالله
    ما فقط میتونیم ایشون رو برای خودمون الگو قرار بدیم
    شادی روحش فاتحه میخوانیم و دعا میکنیم که خدا ما رو هم به راه راست هدایت کنه
    خیلی ممنون از زحماتت
    سلام علیکم

    خیلی ممنون از بازدیدتان

    زیبا بود........

    یا علی
    امروز وقتی تو اینترنت می گشتم عکس یکی از مدافعان حرم شهید رضا اسماعیلی افغانی الاصل مقیم ایران را دیدم که چند روز پیش شهید شده بود ولی پیکر مبارکش بدون سر به آغوش مادرش برگشته ولی دوستانش هیچوقت سرش را پیدا نمی کنند از طرفی لحظاتی بعد از شهادت رضا تصویر سرش در فضای مجازی پخش شد که سر در دست یکی از تروریست ها قرار داشت دلم آتش گرفت
    انگار تاریخ تکرار شده و یزیدیان زمان به رسم آبا و اجدادیشان عمل و سر شهدا را به اربابان خود تحفه می فرستند دلم یاری نکرد تا تصاویر را بگذارم
  • حسین (تیساپه لینگ )
  • خیلی قشنگ بود
    همه شهدا قبل شهادتشن خبر داشتن ...
    بعونک یالطیف
    سلام
    انشاالله که خداوند این شهید بزرگوار را همنشین حضرت زهرا بکند و لحظه به لحظه بردرجاتش اضافه شود.
    حسینی باشید.
    یازهرا
  • ܓ✿چــــــــــــــادرخاکیܓ✿
  • شهادت هنرمردان خداست
  • خدایا پناهم بده
  • سلام
    خدایی موقع ای که این مطالب رو میخوندم حالو هوای بخصوصی داشتم
    بیایم به جای کپی پیست کردن نظرات(یا گذاشتن نظرات کلیشه ای)، برای شخصی که زحمت کشیده مطالبی رو نوشته احترام بگداریم اونهم مطالبی با این ارزش
    دز پناه حق باشید
    سلام
    خدا خیرتون بده
    انشاالله شهید بیضایی شافع هممون باشن
  • سنگرزمانه
  • سلام

    شهدا را در چهره هایشان قاب نگیریم در اندیشه هایشان قاب بگیریم


    ممنون از اطلاع رسانیتون در باره به روز رسانی وبلاگتون
  • خــآدم ســآیبری
  • خدا بیشتر رحمتش کنه
    خوش به حال و سعادتش
    ممنون از مطلبتون
    یاعلی
  • مینا ... مریم
  • گفتم کجا گفتا به خون ،

    گفتم چه وقت گفتا کنون

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم سبب گفتا جنون ،

    گفتم نرو خندید و رفت

    گفتم که بود گفتا که یار،

    گفتم چه گفت گفتا قرار

    گفتم چه زد گفتا شرار،

    گفتم بمان نشنید و رفت
  • مینا ... مریم
  • جاذبه سیب ،

    آدم را به زمین زد ...

    و جاذبه زمین ، سیب را .

    فرقی نمیکند؛

    سقوط ،

    سرنوشت دل دادن به هر جاذبه ای غیر از خداست

    به جاذبه ای می اندیشم که پروازم میدهد ،

    خدا ...
  • مینا ... مریم
  • گفتند: عطا نمی شود اما شد

    بخشیده خطا نمی شود اما شد

    گفتند به این حسین حسین گفتن ها

    درد تو دوا نمی شود اما شد
    گاه باید ندیده فریاد زد!
    گاه باید دید و ساکت ماند!
    و گاه باید بی تفاوت بود تا ندانند می فهمی یا نمی فهمی..
    روز بگذشته خیالست که از نو آید
    فرصت رفته محالست که از سر گردد
    کشتزار دل تو کوش که تا سبز شود
    پیش از آن کاین رخ گلنار معصفر گردد
    زندگی جز نفسی نیست، غنیمت شمرش
    نیست امید که همواره نفس بر گردد...

    سلام
    ممنون عالی بود.
  • فاطمه باصری
  • پیامبر خدا صلى الله علیه و آله :در آن روز که سایه اى جز سایه عرش خداوند عزّ و جلّ نیست هفت تن در سایه عرش اویند: ... و مردى که در خلوت، یاد خداوند عزّ و جلّ کند و از ترس خدا اشک از دیدگانش سرازیر شود.
    .................................................. ...............
  • فاطمه باصری
  • سلام

    حضرت زهرا(س) :

    من اصعد الی الله خالص عبادته اهبط الله عزوجل الیه افضل مصلحته

    کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ برترین مصلحت را به سویش فرو خواهد فرستاد
    سلام واقعا ناراحت کننده وزیبابود ممنونم از اطلاعی که دادید
    سلام. مطلب بسیار جالبی بود.
    داداش رضا یه مطلب زدم واقعا دردناکه. اگه فرصت کردی بخون.
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار

    شهادت گوارای وجودشان
    خاطرات زیبایی بود,هم شیرین وهم تلخ...خداقوتـــــــــ.
    ان شاءالله شماهم شهید بشید...براماهم دعا بفرمایید.

    التماس دعای فـــــــــــــــــــرج
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.از زحمتی که متحمل شدی ممنونم.وبلاگتم خیلی سریعتر شده.دستت درد نکنه
    با سلام دوست عزیز
    لطفا در وبلاگ خود از امام نقی -هادی حمایت کنید
    وبا گذاشتن عکس های مربوط به امام هادی از عکس های زشتی که در باره ی امام هادی است جلوگیری کنیم
    شما اگه در گوگل بزنید امام نقی بسیار عکس های زشتی است که بسیار ناراحت می شوید پس مارا همراهی کنید
    با سلام دوست عزیز
    ممنون که خبر دادید
    یا علی
    سلام ممنون که خبرم کردی قرار بود منم با شهید بیضایی فردا آپ بشم حتما خبرت میکنم جات خالی تشیع جنازه اش حال کردیم باهاش شهرمان حال و هوای دیگری داشت ان شا الله تو قیامت مارا از شفاعت خود نصیب کند.
    دیشب دوﺑﺎره خواب دیدم کربلارا
    کرب و ﺑﻼی ﭘﺎک و خوب جبهه ھ ﺎ را

    دیشب دوﺑﺎره ﺟﺎن ﻣﺎ پرواز میکرد
    ﺑﺎ روح سبز شهدا همراز میکرد

    دیشب تمام جبهه ھﺎبوی جنون داﺷت
    اندر کنام عشق ﺟﺎری جوی خون داﺷت

    دیشب سبو از دﺳت ﺳﺎقی میگرفتم
    ﺑﺎ جبهه ای ھﺎی خدا معنی گرفتم

    دیشب ﮐﻼس عشق بود و تست مردی
    غیرت ﮐﻼم اول و ھم ﭘﺎیمردی

    دیشب میام جبهه مجنون می شدم من
    کل خلایق لیلی و مفتون شدم من

    دیدم که جان را بر سر میخانه دادن
    اول ﮐﻼم عشق و دل بر دوﺳت دادن
  • یا اباصالح ادرکنی
  • طرح صلوات هدیه به محضر مبارک امام هادی علیه السلام

    در پی اقدامات دشمنان ملعون و توهین به شخصیت والای امام علی بن محمد الهادی علیه السلام ، بر آن شدم تا با طرح صلوات، در حد توان کاری کنیم و کمی از مظلومیت آن امام بزرگوار بکاهیم .
    مولا جان! حلالم کنید ، کاری از دستم بر نمیاد...
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • کوله بارم بر دوش

    سفری باید رفت ، سفری بی همراه ،

    گم شدن تا ته تنهایی محض

    یار تنهایی من با من گفت :

    هر کجا لرزیدی ؛ از سفر ترسیدی

    تو بگو از ته دل ؛

    من خدا را دارم ...
  • ◕‿◕گـُـلــ♥دُخـتــَر◕‿◕
  • ............❀❀❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ....❀❀❀
    ..❀❀
    .❀
    ❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
    .❀
    ..❀❀
    ....❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ............❀❀❀❀❀❀❀
    ............❀❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ....❀❀❀
    ..❀❀
    .❀
    ❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
    .❀
    ..❀❀
    ....❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ............❀❀❀❀❀❀❀
    ............❀❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ....❀❀❀
    ..❀❀
    .❀
    ❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘
    .❀
    ..❀❀
    ....❀❀❀
    .....❀❀❀❀
    ......❀❀❀❀❀
    ........❀❀❀❀❀❀
    ..........❀❀❀❀❀❀❀
    ............❀❀❀❀❀❀❀❀
    گُــل دُختــَربـهـ آغوش فَــضای مَََجازی بازمیگــَردَد
    آپــَـم ومُنتَظِرشُـــما
    ممنون
    شما لطف دارید
    موفق باشید...
    سلام رفیق
    ممنون که خبر دادی
    یاعلی
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    هر چنــــــــــــــــد کمی فرج ، تمنــــا کردیم

    آقــــــــــــــا ز سر خویش تــــــو را وا کردیم

    شرمنــــــــــده ولی خلاصه تـــر می گوییم

    با واژه ی انتـــــــــــــظار بــــــــــد تا کردیم



    .:: اللًّهُـ‗‗ـمَ عَجـ‗‗ـلِ لِـ‗‗ـولیـ‌‗‗ـکَ الـفـ‗‗َـرج ::.



    .
  • منتظر گمنام
  • بسم الله الرحمن الرحیم
    امام رضا(ع) فرمودند : هر کس غمی از غمهای دنیا را از مومنی برطرف کند خداوند غمی از غمهای آخرت را از او برطرف می نماید!
    اللهم عجل لولیک الفرج!
    اللهم صل علی محمد و آل محمد وعجل فرجهم!
  • یه بنده خدا
  • سلام
    برادر جان
    خیلی لذت بردم کلی از متن رو خوندم ... عالی بود
    میدونی داداش من همیشه به این حرف اقا (امام خامنه ای مد ظله العالی ) زیاد فکر میکنم که ایشون جایی فرمودند ما آب ریخته ایم یهنی بالاخره باید بمیریم چه بهتر که این مرگ ما با شهادت باشه ...... حقیقتا آرزویم شهادت است .... فقط خیلی وضع اعمالم ناجوره و مهم تر از اون خیلی نماز قضا دارم تقریبا 10-11 سالی میشه ... من قبل توبه ام نماز نمی خوندم ...... بماند داداش وضع گناه و این دیونی که دارم نگرانم میکنه و می ترسم به یه مرض یا با یه مرگی بمیرم که .......... اما تمام امیدم به خداست ........ ان شاالله هر که آرزوی شهادت در رکاب مولایش را دارد خدا نصیبش کند ...... بماند خواب های خوبی میدیدم زمان هایی قبل اما مدت هاست خواب هایم هم رنگ دنیا گرفته اند ....... نگرانم برای خودم .......
    نمیدونم چه شد اشکم سرازیر شد و دلم رفت و برایت نوشتم
    برادرانه دعایم کن
    برادرانه دعاگویتم

    در پناه الله
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام،
    خداوند این شهید عزیز را با اولیائش محشور گرداند و عاقبت امر ما را ختم بخیر کند ان شاء الله.
    با (سه خصلت ) بروزم ک التماس دعا.
  • تخریبچی جامانده
  • بگذارید گمنام باشم که به خدا قسم گمنام بودن بهتر است از اینکه فردا افرادی وصایایم را شعار قرار دهند و عمل را فراموش کنند.

    طلبه شهید رضا دهنویان
    سلام بر حضرت زینب(سلام الله علیها)
    خوش به سعادتشون
    آیا تهدیدات آتش زدن درب خانه حضرت زهرا سلام الله علیها ، عملی شد و یا صرف تهدید بود ؟
    در نوشته ای چهار صفحه ای به اثبات این مطلب پرداختم
    منتظر حضور و نظرتون هستم
    .
    دعا کردن سه حالت دارد که به هر حالتی که باشد برای انسان اجر معنوی دارد...
    1- آن که صلاح بنده در آن هست و به او می رسد و مشروط به دعا نیست و در این صورت ثمرۀ دعا و تقرب بنده است به خدا.

    2- آن که صلاح بنده د رآن هست و رسیدن به آن مشروط است به دعا کردن و در این صورت ثمرۀ دعا دو چیز است یکی رسیدن به مطلوبب و دیگر تقرب به خدا.

    3- آن که صلاح بنده در آن نیست و آن نمی رسد چه دعا بکند چه نکند و در این صورت ثمرۀ دعا دو چیز است یکی تقرببه خدا، دوم عوض آن که در دنیا از او منع شده در آخرت به اضعاف آن به او اعطا می شود.



    اگر دعایتان به اجاب نرسید مواظب این سه حالت باشید...

    1- آن که مأیوس نشوی از رحمت خدا ، زیرا اجابت نرسیدن دعا ممکن است به سبب گناهان تو باشد که مانع اجابت است پس درصدد رفع آن به توبه و تعذیب نفس برآی.

    2- ترک دعا نکن.

    3- راضی باش به تقدیر الهی تا همان رضای تو باعث اجابت دعایت بشود.



    اگر دعایتان مستجاب شده مواظب سه حالت باشید...

    1- آن که عُجب نکنی و نگویی من معلوم می شود آدم خوبی هستم که دعایم مستجاب شد زیرا عُجب و خود پسندی باعث فساد عمل و غلبۀ شیطان است .

    2- شکر و حمد خدا نمایی که تفضل کرد بر تو به اجابت دعای تو ، بلکه مستحب است دو رکعت نماز شکر بجا آوری.

    3- همین که دعای تو مستجاب شد ترک دعا نکنی و باز در خانۀ خدا بروی تا بیگانه نشوی و در وقت حاجت خواستن دوباره آشنا باشی.

    گنجهای معنوی صفحه 35 و 36

    سلاااام
    دوست داشتی منتشرش کن تا هم وطنای زیادی اطلاعاتشون بره بالاتر

    التماس دعاااااااااااااااااااااااااااااا
  • تخریبچی جامانده
  • قسمتی از وصیت نامه شهید مهدی رضا قاسمخانی
    ای کاش مادر روز عاشورا همراه حسین بن علی(ع)بودیم
    آری که امروز هم عاشورایی وکربلایی برقرار است
    که حسین زمان ندای.هل من ناصر ینصرنی.راسرداده است
    ودر انتظار عباس ها وقاسم ها می باشد تا با نثار خونشان درخت نوپای اسلام را آبیاری کنند
    بسم الله الرحمن الرحیم
    یا صاحب الزمان(عج) بخرمان. این همه دم از دین و عرفان میزنیم آیا قبولمان می کنی؟

    به حق چنین است که عرش پیشینیان فرش این امّت است و این همه از برکات پیامبر آنان است که رحمت بر عالمیان است. در پرتو آن شمس حقیقت است که اکنون نه تنها قوای وهمی و عقلی مانع نیستند، بلکه خود دام شکار آن حقایق رمنده‏اند، پس اگر انسان خردمند از این دو قوه مدد بگیرد و مدرکات آنها را به سلامت سامان دهد، به میمنت این دو راه، به حقیقت توحید همانند آشکارترین امور یقینی و اولین چیزهای بدیهی واصل و آگاه می‏گردد.[تحریر تمهید القواعد - ج 1 - صفحه 125
    به نام خدا
    فقط به احترام ایشان از جای برمی خیزم.
  • نازنین امام
  • احسنت
    خیلی زیبا بود
    ممنون
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا.به داش علیرضا(مدیر وبلاگ امام حسن مجتبی(ع)) بگو شیخی گفته نتونستم وبلاگت رو باز کنم لبتاپم مشکل ویروس داره بعضی صفحات رو نمیذاره باز بشه.دلم نمیخواد ازم نناراحت بشه.وبلاگ خودتم بزور باز شد.یا علی (ع)
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داش رضا من اولین نفری هستم که برای این مطلب نظر میدم.ای کاش تعلقات دنیا رو از دلمون پاک میکردیم.ای کاش بدنم اینقد قوی بشه که از حضور مفیدم در جبهه حق مطمئن باشم.ای کاش اصلا جنگ سوریه تمام بشه که مسلموناش از شر کشتار و تجاوز و ترور راحت بشن.بخدا دلم میخواد که اینقد قوی بشم برم سوریه از مردمش دفاع کنم قبل از اینکه فرصت دفاع تموم بشه.
  • گنجینه ی گمشده
  • روحش شاد ... دمش گرم ...


    خداقوت خیلی زیبا بود ..خداخیرتون بده
    یاعلی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">