««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

میلاد جوانمردی

شنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۱:۰۸ ق.ظ


علی آن شیر خدا شاه عرب
الفتی داشته با این دل شب

شب ز اسرار علی آگاه است
دل شب محرم سر الله است

شب شنفته است مناجات علی
جوشش چشمه‌ی عشق ازلی

قلعه بانی که به قصر افلاک
 سر دهد ناله‌ی زندانی خاک

اشکباری که چو شمع بیدار
 می‌فشاند زر و می گرید زار

دردمندی که چو لب بگشاید
 در و دیوار به زنهار آید

کلماتی چو دُر آویزه‌ی گوش
مسجد کوفه هنوزش مدهوش

 فجر تا سینه‌ی آفاق شکافت
چشم بیدار علی خفته نیافت

ناشناسی که به تاریکی شب
 می‌برد شام یتیمان عرب

پادشاهی که به شب بُرقَع پوش
می‌کشد بار گدایان بر دوش

تا نشد پردگی آن سر جَلی
نشد افشا که علی بود علی

شاهبازی که به بال و پر راز
می‌کند در ابدیت پرواز

عشقبازی که هم آغوش خطر
 خُفت در خوابگه پیغمبر

آن دم صبح قیامت تاثیر
حلقه‌ی در شد از او دامنگیر

دست در دامن مولا زد در
 که علی بگذر و از ما مگذر

شال شه وا شد و دامن به گرو
زینب‌اش دست به دامان که مرو

شال می‌بست و ندایی مبهم
که کمربند شهادت محکم

پیشوایی که ز شوق دیدار
می‌کند قاتل خود را بیدار

ماه محراب عبودیت حق
سر به محراب عبادت مُنشَق

می‌زند پس لب او کاسه‌ی شیر
می‌کند چشم اشارت به اسیر

http://dl.aviny.com/Album/mazhabi/amaken/najaf/kamel/52.jpg

چه اسیری که همان قاتل اوست
تو خدایی مگر ای دشمن دوست؟

شبروان مست ولای تو علی
جان عالم به فدای تو علی

در جهانی همه شور و همه شر
ها عَلِیٌ بَشَرٌ کَیفَ بَشَر

استاد سیدمحمدحسین بهجت تبریزی(شهریار)

سالروز میلاد یگانه اسوه جوانمردی و مردانگی ، امیرالمومنین حضرت علی ابن ابیطالب علیه السلام و روز پدر مبارک باد.

نظرات (۴۳)

P1fVCd gfyerjqoxepr, [url=http://jlsnmqjubavs.com/]jlsnmqjubavs[/url], [link=http://glzrlejlqyum.com/]glzrlejlqyum[/link], http://rdzsdpfwfdts.com/
سلام علیکم
دم شما گرم
ب ما هم سری بزنید
  • علی رسولان
  • عکس های زیبا
    طاعات قبول
  • ღ*•.¸بــــــــے قــــرار¸.•*´ღ
  • با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عباداتتون

    شما با افتخار لینک شدید
    التماس دعا
    یاعلی
    سلام 
    ان شا ءالله نماز روزتون مورد قبول حق باشه 
    لینک شدید 
  • منتظر المهدی
  • میشود این رمضان موعد فردا باشد/آخرین ماه صیام غم مولا باشد/میشود در شب قدرش به جهان مژده دهند/که همین سال ظهور گل زهرا باشد..
    اللهم عجل لولیک الفرج..
    آمین

  • منتظر المهدی

  • سلام باآرزوی قبولی طاعات وعبادات به مناسبت ماه مبارک با ختم قرآن مجیدودعاهای روزانه به روز هستم ومنتظرحضورشما .


    سلام
    خیلی ممنونم از کمکتون
    سلام ممنونم از لطفتون ..خیلی محبت دارین..بدون شما نمیتونستم وبمو درست کنم..بازم ممنونم ازتون
    سلام دوست عزیز 

    وب خیلییییی جالبی داری با تبادل لینک موافقی؟؟
  • سربازِ گمنام
  • سلام
    ممنون از حضورتون
    چند روز دیگه ماه رمضونه دعام کنید
  • یوسف تهرانی
  • سلام دوست عزیز
    وب خوبی دارید
    مخصوصا با موزیک خیلی صفا کردم
    اجرت با آقا و مولامون
    با افتخار لینک شدید
    در پناه حق
    یـا عـلـی..
    سلام اقای نعمتی ممنونم از توضیحتون با کمک شما تونستم بلاخره درستش کنم ممنونم اینم ادرسش که براتون گذاشتم..
  • نور الله مزینانی
  • سلام -از اینکه به من سری زدید متشکرم -از وب زیبایتان لذت بردم -با افتخار لینک شدید
  • ♡بهشـــت زودهنـــگــام♡
  • سلام
    ممنون از حضورتون تو وبلاگ بنده
    آقا برای حاج احمد متوسلیان نفرمایید جاویدالاثر آدم دلش میلرزه؛ انشالله پیروز و برقرار برمیگردن....
    این تندیس همین عکس حاج احمد تو مرز فلسطینه"کلیک"
    سلام
    خوبین؟
    خیلی ممنونم که به وبم سر زدید.
  • سید محمد میرهاشمی
  • سلام 
    ممنون از وب خوبتون.
    ممنون از اینکه به ما سر زده بودید....

    لینک شدید...

    یا الله
  • نشانه گمنام
  • سلام و عرض ادب
    ممنون از حضورتون
    شما لینک شدین
    وب زیبایی دارین خدا قوت
    یا علی التماس دعای فرج
    به نظرم یکی از ضعف های بیان همین که پروفایل مشخص  نداره یا من فعلا پروفایل شما رو پیدا نکردم خخخخخخخخخخخخخخخخ
    شما تبریزی هستید چه جالب منم اصالتن تبریزی هستم .

    پاسخ:
    سلام بر شما
    بله پروفایل به شکلی که در بلاگفا بود نداره قرار نیست تمام سایت ها ظاهری شبیه هم باشن و این هم عیب به حساب نمیاد.
    سلام
    حالتون خوبه ؟
     
    قرار بود مطلب جدید بذارید نذاشتید فعلا ؟

    اقای نعمتی وای به خدا شرمنده من اونقد مزاحمتون میشم..الان تو بیان هستم!
    پایینش چهار تا مستطیل هستش..یکی نوشته بلاگ..یکی صندوق بیان..یکی سلام ویکی هد..صندوق بیانش که باز میکنم این ارور میده "

    شما اجازه دسترسی به صندوق بیان را ندارید

    کاربر گرامی، در حال حاضر استفاده از امکانات صندوق بیان منوط به ایجاد وبلاگ در blog.ir می باشد.

    تا حالا هم چون وبی ندیده بودم خیلی کار کردن باهاش سخته..
    پاسخ:
    سلام
    ببخشید من دیر جواب میدم فعلا در منزل اینترنت ندارم و تو شرکت میتونم بیام نت.
     در اون چهار مستطیل باید برید به بلاگ. اونجا دیگه اگه وبلاگ داشته باشید کار خیلی راحته.
    اتفاقا کار با بیان خیلی هم راحته خودش فضای آپلود هم داره خیالت هم بابت این مسئله راحته.می تونید تو صندوق بیان  تا 3 گیگ فایل آپلود کنید.اگه یک هفته باهاش کار کنید و قلق کار دستتون یاد دیگه بلاگفا رو فراموش میکنید مطمئن باشید.
    در ضمن هیچ زحمتی نیست هر سوالی داشتید اگه بتونم با تمام توان در خدمتم.امروز و فردا تا ظهر ، بعد از فردا تو خونه هم اینترنت دارم و مشکلی از این بابت نیست.
    موفق باشید یاعلی

    سلام اقای نعمتی خسته نباشین بابت اسباب کشی...منزل نو مبارک
    خیلی ممنونم از لطف بی کرانتون...نه زحمت میشه براتون وبو ساختم ....فقط اگه لطف کنین بگین باید کجا پستامو بذارم ممنونتون میشم
    سلام
    خوبید ؟
    حق باشماست بلاگفا هم مشکلات خودشو
    ولی من عادت کردم به بلاگفا با بیان کار کردم برام به نظرم سخت
    موفق باشی
    پاسخ:
    سلام بر شما
    یک مطلب دارم مینویسم در این مورد.اگه وقت کنم امروز یا فردا میزارمش تو وبلاگ.بخونید فکر نکنم بد باشه. یک مقایسه کوچک میکنم بعد خودتون نتیجه گیرید.البته اگه برسم و تو این یکی دوروزه تمومش کنم.

    موفق باشید.
    تمام لذت عمرم در این است
    که مولایم امیرالمومنین است
    .........
    سلام بزرگوار . حیفه که این وبلاگ خوب و مفید، دیر به دیر بروز بشه. یاعلی
    پاسخ:
    سلام
    درست می فرمایید اما فعلا کمی سرم شلوغه.
    درگیر اسباب کشی هستم.منزل جدید هم فعلا اینترنت نداره و درخواست دادم  فکر کنم این هفته درست بشه.
    ان شا الله از یکی دو هفته دیگه سعی می کنم فعال تر باشم.

    سلام
    وب خوبی برا خودتون ساخید ولی من 6تا وب دارم تو بلاگفا از دلم نیومد هیچ کدوم رو منتقل کنم اینجا
    از هرکی پرسیدم گفت خوب نیست من صبر کردم تا بلاگفا درست شه الان تو سایته
    دیجیاتو کامنت شما رو خوندم دیدم شما راضی هستید از بیان گفتم از شما بپرسم ببینم واقعا به درد میخوره بیان یا نه ؟
    پاسخ:
    سلام بر شما
    من که راضی هستم. هر سایتی امکانات ، محاسن و معایبی داره اما من بیان رو بیشتر از همشون دوست دارم.
    بلاگفا خوب fود اما از پارسال محدودیت هایی ایجاد کرد که برای من خوشایند نبود.الان هم که بیش از 1 ماه هست قطعه.هر کی باشه برای خودش فکری می کنه.
    محدودیتهاش خسته کنkده بود.نظرات رو اسپم تشخیص میده و جلوی ثبتشون رو میگیره
     لینک های بیان رو از وبلاگ هاحذف کرده
     نظرات با آدرس سایت بیان رو اجازه ثبت نمیده میگه تبلیغاتی هست.این از همه خنده دار تره.بیان تبلیغ چی می کنه؟
    در ضمن فعلا شما نمی تونید وبلاگ رو منتقل کنید چون بلاگفا جلوش رو میگیره.این هم یک عیب دیگه هست.چرا اجازه نمیده؟من چند سال برای وبلاگ زحمت کشیدم.چرا نباید اجازه کپی آن در سایتی دیگر رو داشته باش؟
    قوانین من درآوردی زیاد داره.بیشتر عکس هایی که آپلود شده رو نمی شه منتشر کرد.برای هر کدام دلیلی خنده دار داره.
    از همه مهمتر به مخاطب احترام نمی زاره.من وبلاگی داشتم بدون دلیل و اخطار حذف کرده.بیش از 50 ، 60 کامنت و ایمیل فرستادم به هیچ کدام جواب نداد.همین وبلاگ رو در بلاگفا هم داشتم که دو سه ماه پیش حذف کرد حاضر به پاسخ گویی هم نیست.

  • حبیب غریبی
  • با سلام خدمت شما دوست عزیز مثل این که همه بلاگفای ها اومدن توی ساتیهای دیگه به قول دوستمون خانه به دوش شدیم کامنت شما رو توی سایتی خوندم گفتید این اردس بیاید میشه بگید این سایت چه جوری هستش
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز
    این سایت بسیار زیبا و شکیل هست امکاناتش هم عالی و حرفه ای هست.تبلیغات اجباری هم نداره.حتی می تونید وبلاگ قبلی تون رو هم به راحتی تو وبلاگی که در این سایت میسازید منتقل کنید با تمامی مطالب و نظراتش.من خودم وبلاگم رو از بلاگفا منتقل کردم اینجا.تمام مطالب قبل از دی ماه رو از وبلاگ قبلی منتقل کردم.در کل من این سایت رو از همه بهتر دیدم تقریبا همشون رو هم تجربه کردم.
    در ضمن سیما اسم کاربریه منه توی اون وب مشخصات اصلیم هست
    اوهوم پس اینجوریه..والا من هنوز یه پستم توش نذاشتم چه ادرسی بدم به شما ...اصلا نمیدونم باید کجاش پست بذارم فقط میگه باید بلاگ عضو باشین.. به خاطر اینکه شلوغ شده اصلا قاطی پاتی شده...حالا یه کاریش میکنم اگرم نشد که بیخیال
    ای ادرسه وبه بلاگفای منه

    http://lawyer75.blogfa.com

    اگه درست شد که هیچی اگرم نه که..ممنونم از راهنماییاتون ..ببخشید تو این مدت مزاحمتون شدم ..شمام موفق باشین
    پاسخ:
    سلام بر شما
    وبتون رو دیدم خیلی عالی بود خسته نباشید.
    در بیان اول باید در آدرس  https://bayan.ir// عضو بشید تو سایت ، بعد با همون شناسه که عضو شدید یک سایت ایجاد کنید اگه خواستید من می تونم براتون سایت ایجاد کنم و اطلاعاتش رو بهتون بدم  اگه خواستید نامی رو که میخواهید آدرس سایتتون باشه رو  بدید ، شناسه کاربری تون رو هم بدید تا براتون سایت رو ایجاد کنم البته زیاد سخت هم نیست.
    موفق باشید.

    سلام ممنونم از لطفتون اقای نعمتی و=من وبمو دو روز پیش درست کردم اما اصلا نمیتونم باهاش کار کنم نمیدونم چرا اینجوریه!!!! یه پیغام میده که حتما باید بلاگ داشته باشی ...خیلی برام عجیبه!! این جور وبم دیگه ندیده بودم در ضمن وب شمام از بلاگه که نه بیان!! چه جوریه این بیان میشه توضیح بدین
    پاسخ:
    سلام
    بیان همون بلاگ هست.بیان نام سایت هست و بلاگ آدرسش. هر دو یکی هستن.
    در مورد وبلاگتون هم آدرسش رو بزارید تا ببینم چی هست اگه بتونم کمکتون می کنم.
    موفق باشید.

    مژده که میلاد منجى بشر آمد / فُلک هدى را، دلیل و راهبر آمد
    مژده! که آمد خدیو عالم امکان / حجّت برحق، امام منتظر آمد . . .

  • امر به معروف و نهی از منکر
  • سلام علیکم
    میلاد حضرت بقیة الله الأعظم(عج) را خدمت شما و خوانندگانتان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
    یا مهدی(عج).
    سلام آقای نعمتی من سیمام..ممنونم از توضیحاتتون و راهنماییاتون..وبتون خیلی قشنگه همچنین قالبو همه چیزش ایشاا.. که روز به روز بهتر بشه..
    فقط اقای نعمتی تصمیم دارم یه وب توی بیان بسازم میخواستم اگه یه موقع به مشکلی برخوردم از شما کمک بگیرم البته اگه اجازه بدینا..میشه؟؟
    پاسخ:
     سلام
    در خدمتم خوشحال میشم اگه کمکی از دستم بربیاد انجام بدم.البته فعلا دو سه روز نیستم مسافرت هستم.
    سلام علیکم مومن

    وبلاگ شهید مرادی به روز شد

    http://shahidmoradi.blog.ir/

    این وبلاگ هفته ای یک بار به روز می گردد

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
  • بسیج دانشجویی موسسه آموزش عالی طبری بابل
  • 11 شعبان،سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان مبارک باد.

  • افسر ولایی مهدی(عج)
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام حلول شعبان و اعیاد شعبانیه بر شما مبارک باد.با اعمال شعبان بروزم.

    ز گلزار نبی  و بوستان حیدر و زهرا

    گلی بشگفت با بوی خوش و با چهره ی زیبا

    شنیدستی که با یک گل نمی گردد بهار؟ اما

    گلستان گشته از این گل، همه دنیا و ما فیها

    ولادت با سعادت امام حسین علیه السلام تهنیت باد.



    تمام لذت عمرم در این است
    که مولایم امیرالمومنین است
  • قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • یکی می گفت یک عمر دعا میکردم
    آقا رو ببینم یک شب خواب دیدیم، فردای شب قدر بود انگار دعاهایم بعد از چهل سال مستجاب شده بود...
    ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه..
    سلام وب خوبی دارید تشکر که سر زدید.لینکتون کردم.یا علی
  • قرارگاه شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • مدتیست که نمازش را تندتر میخواند.
    اینروزها موبایلی را که تازه خریده را کنار مهرش میگذارد،سرعت نمازش را با سرعت دانلودهایش میزان می کند!
    نکند نماز تمام شود و دانلودها روی زمین بماند!!!
    بگذار راحت تر بگویم .... ادامه رو تشریف بیارید قرارگاه

    سلام ونور...
    ممنون از حضور و لطف شما..
    التماس دعای فرج و شهادت...
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داداش رضا

    مدتهاست به وب حقیر سر نمیزنی

    تشریف بیار

    راستی من خدمت سربازی افتادم اهواز

    برام دعا کن

    یا زینب س

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">