««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

معلم شهید

جمعه, ۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۳ ب.ظ

 

 

گرامی  باد یاد و خاطره شهیدان والامقام  رئیس جمهور شهید محمد علی رجایی و نخست وزیر شهید محمد جواد باهنر.

به امید دستگیری و مجازات آمرین وعاملین این جنایت .

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

شهدای دولت

شهید باهنر

شهید رجایی

مسعود کشمیری

معلم شهید

نظرات (۱۰۹)

  • فریبرز رازقی
  • ❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦

    تقصــیر مـاست غیبت طـــولانی شــما
    بغض گلـــو گرفته ی پنهانی شما

    ❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦❤▩▦
  • مدیون شهدا
  • سلام.عید شما هم مبارک
  • بیقرارشهادت
  • آخرین خط وصایای دل من این است
    که به خاکم بسپارید کنار شهدا
    به معنی حقیقی کلمه معلم بودند
    ای کاش یاد بگیریم
    سلام از خداوند متعال برایتان ارزوی سعادت و بهروزی خواستارم در پناه حق و اجرتان با ابن الرضا امام نقی (ع)
    سلام علیکم
    بر مزار من تفکر کنید، زیرا تفکر عالیترین راه به مقصود است. شهید احمد چراغی

    لذت زخم شهادت نه تو دانی و نه من ، داند آنکس که ز مینای جنون مدهوش است.

    افسر بلند پایه صهیونیستی به شبکه 10 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت : 6 سال رویای آرامش در کرانه باختری رو به پایان است و هر لحظه انتظار ازسرگیری موج مبارزات فلسطینیان را داریم . وی در عین حال موجودیت محمودعباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین را مایه خوشبختی و امنیت صهیونیست ها توصیف کرد !

    در یک نظرسنجی در رام الله ، شامل یک هزار و 270 فلسطین 30 تا26 ساله از کرانه باختری و نوارغزه را دربرگرفت، که جمهوری اسلامی ایران در صدر کشورهای حامی از دیدگاه جامعه فلسطینی قرار گرفت .به اعتقاد سئوال قرار گرفتگان، جمهوری اسلامی ایران به نوارغزه توان و شجاعت مقاومت در برابر صهیونیست ها را داد و برای آن ها پتانسیل پاسخ به تجاوزات صهیونیستی را بخشید .

    خون شهیدان موجب آگاهی و رشد فکری جامعه اسلام می شود، از حضور نورانی شما عزیز و گرامی تشکر و قدردانی می کنم، همراه با سلامتی کامل امام عزیزمان خامنه ای در بهترین و عالی ترین حالات برای ظهور آن نازنین برای نجات عالم انسانیت دعا کنیم، محتاج دعای جمله خوبانم







    سلام ممنون از حضور سبزتان..................

    قبل از هر چیزی تاخیر مرا با این پیام بپذیرید

    دل آدم …چه گرم می شود گاهی ساده… به یک دلخوشی کوچک..
    به یک گوش دادن خالی …بدون داوری!
    به یک همراهی شدن کوچک
    به حتی یک همراهی کردن ممتد آرام
    به یک دعوت کوچک به صرف یک فنجان قهوه !
    به یک وقت گذاشتن برای تو
    به شنیدن یک "من کنارت هستم "
    به یک" دوستت دارم "بی دلیل
    دل آدم گاهی …چه شاد است
    به یک فهمیده شدن …درست !
    به یک لبخند!
    به یک سلام !
    به یک تعریف!
    این دلخوشیهای کوچک را دریغ نکنیم.





    با عرض شرمندگی فراوان
    با افتخار لینکید...
  • منتظر المهدی(عج)
  • بسم رب النور
    بسم رب العشق
    بسم رب الهادی المهدی
    آن که شعر و هرچه موسیقی ست
    نذر درگاهش
    آن که پاکان هنر در پای او سجاده افکندند
    بسم رب العشق
    آن که حافظ ها و سعدی ها
    عشق او و آل او را بر زبان دارند
    بسم رب الهادی المهدی

    سلام

    چشم انتظار...

    با این عنوان بروزم

    و

    منتظر حضور سبز شما

    یا علی

    صلوات
  • اینجامقرلاله ها
  • گاه زعشقت شقایق میشوم

    گاه با نام تو لایق میشوم

    مشکلم این است آقاجان فقط

    هفته ای یکبار عاشق میشوم...


    ***اللهم عرفنی حجتک***
  • امانت اسمانی
  • دلم! هنوز مانده ای اسیر دست سرنوشت

    چه استخاره می کنی، سر جهنم و بهشت؟

    سبد، سبد تلاش را به روی شانه می برند

    چرا هنوز مانده ای در ابتدای فصل کشت؟
    سلام همسنگر:
    هر راه بجز راه تو کج خواهد شد
    بی لطف تو آسمان فلج خواهد شد
    ما منتظران اگر بخواهیم همه
    امسال همان سال فرج خواهد شد
    برای تعجیل در فرج آقامون صلوات
    .
    گاهی اگه همه ی دنیا رو به پات بریزن و تمام شهر زیر پات باشه …
    تو میخوای که به آسمون زل بزنی و بگی : خدایامهمون نمیخوای ؟

    و من هنوز و تا همیشه به همین یک آیه دلخوشم :
    “بندگانم را آگاه کن که من بخشنده ی مهربانم !”
  • گنجینه گمشده
  • گر سرم در سر سودات رود نیست عجب

    سر سودای تو دارم غم سر نیست مرا ...



    یاعلی
  • حجاب آسمانی ترین راه
  • سلام همسنگر ممنون از حضور سبزتون

    خیلی عالی بود احسنت....

    شرمنده بابت تاخیرم... 40روزی محضر امام رضا بودم...

    در پناه حق
    سلام . وبلاگ جالبی دارین . ممنون می شم لینکم کنید .

  • نگین بنی نعمتیان
  • نامه ی تلفنی به خدا...!



    الو ... الو... سلام

    کسی اونجا نیست ؟؟؟؟؟

    مگه اونجا خونه ی خدا نیست؟

    پس چرا کسی جواب نمیده؟

    یهو یه صدای مهربون! ..مثل اینکه صدای یه فرشته است..بله با کی کار داری کوچولو؟

    خدا هست؟ باهاش قرار داشتم.. قول داده امشب جوابمو بده.

    بگو من میشنوم .کودک متعجب پرسید: مگه تو خدایی ؟من با خدا کار دارم ...

    هر چی میخوای به من بگو قول میدم به خدا بگم .

    صدای بغض آلودش آهسته گفت یعنی خدام منو دوست نداره؟؟؟؟

    فرشته ساکت بود .بعد از مکثی نه چندان طولانی:نه خدا خیلی دوستت داره.مگه کسی میتونه تو رو دوست نداشته باشه؟

    بلور اشکی که در چشمانش حلقه زده بود با فشار بغض شکست وبر روی گونه اش غلطید وباهمان بغض گفت :اصلا اگه نگی خدا

    باهام حرف بزنه گریه میکنما...

    بعد از چند لحظه هیاهوی سکوت ؛

    بگو زیبا بگو .هر آنچه را که بر دل کوچکت سنگینی میکند بگو..

    دیگر بغض امانش را بریده بود بلند بلند گریه کرد وگفت:خدا جون خدای مهربون،خدای قشنگم

    میخواستم بهت بگم تو رو خدا نذار بزرگ شم تو رو خدا...

    چرا ؟این مخالف تقدیره .چرا دوست نداری بزرگ بشی؟

    آخه خدا من خیلی تو رو دوست دارم قد مامانم ،ده تا دوستت دارم .

    اگه بزرگ شم نکنه مثل بقیه فراموشت کنم؟

    نکنه یادم بره که یه روزی بهت زنگ زدم ؟

    نکنه یادم بره هر شب باهات قرار داشتم؟

    مثل بقیه که بزرگ شدن و حرف منو نمی فهمن.

    مثل بقیه که بزرگن و فکر میکنن من الکی میگم با تو دوستم .

    مگه ما باهم دوست نیستیم؟

    پس چرا کسی حرفمو باور نمیکنه ؟

    خدا چرا بزرگا حرفاشون سخت سخته؟

    مگه اینطوری نمی شه باهات حرف زد...

    خدا پس از تمام شدن گریه های کودک:

    آدم ،محبوب ترین مخلوق من..

    چه زود خاطراتش رو به ازای بزرگ شدن فراموش میکنه...

    کاش همه مثل تو به جای خواسته های عجیب من رو از خودم طلب میکردند تا تمام دنیا در دستشان جا میگرفت.

    کاش همه مثل تو مرا برای خودم ونه برای خودخواهی شان میخواستند .دنیا برای تو کوچک است ...

    بیا تا برای همیشه کوچک بمانی وهرگز بزرگ نشوی...

    کودک کنار گوشی تلفن،درحالی که لبخند برلب داشت برای همیشه به خواب فرو رفت... ...........
  • همراه آسمانی
  • کسی می خواهد انتظار پروانه را بکشد، باید بوی گل بدهد...


    با "همراه آسمانی" آسمانی شوید.
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    ممنون ازحضورتون
    حدیث روز/ معنی آیه "و اما نعمت پروردگارت را بازگو کن" در کلام امام صادق(ع)
    معناى آیه "و أمّا بِنِعْمَةِ رَبِّکَ فحَدِّثْ" این است که آنچه را خداوند به تو عطا فرموده و برترى که به تو بخشیده و آنچه را که به تو روزى کرده و احسانى که به تو نموده و هدایتى را که ارزانیت داشته بازگو کن.
    مجمع البیان: معناى آن «و اما نعمت پروردگارت را بازگو کن» این است که نعمت خدا را یاد کن و آن را آشکار ساز و براى مردم بازگو نما. در حدیث آمده است: کسى که از مردم تشکّر نکند از خدا تشکّر نکرده است.
    و کسى که از کم تشکّر نکند از زیاد هم تشکّر نمى کند و بازگو کردن نعمت خدا خود تشکّر است و بازگو نکردن آن ناسپاسى است··· حضرت صادق علیه‌السلام فرمود : معناى آیه این است که آنچه را خداوند به تو عطا فرموده و برترى‌اى که به تو بخشیده و آنچه را که به تو روزى کرده و احسانى که به تو نموده و هدایتى را که ارزانیت داشته است براى مردم بازگو کن.
    متن حدیث:
    مجمع البیان : مَعناهُ اذکُرْ نِعمَةَ اللّه ِ و أظهِرْها و حَدِّثْ بها ، و فی الحدیثِ : «مَن لَم یَشکُرِ النّاسَ لَم یَشکُرِ اللّه َ ، و مَن لَم یَشکُرِ القَلیلَ لَم یَشکُرِ الکَثیرَ ، و التَّحَدُّثُ بنِعمَةِ اللّه ِ شُکرٌ و تَرکُهُ کُفرٌ» ··· قالَ الصّادقُ علیه السلام : مَعناهُ فحَدِّثْ بما أعطاکَ اللّه ُ و فَضَّلَکَ و رَزَقَکَ و أحسَنَ إلَیکَ و هَداکَ.
    «مجمع البیان، جلد 10، صفحه 768»
    بیا ببین که حال ما چگونه احوالیست

    زمین و دین و زمان در نبودنت چگونه جنجالیست

    بیا بیا گل نرگس به خواب من تو بیا

    اگر برای عدل نیایی به جشن نیمه شعبان تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به جمکران تو بیا

    اگر برای غزه نیایی به اشک کودکان یتیم تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به درس و مشق کتاب

    اگر به جهل جهان نه، به حلم عالمان تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به شعر من تو بیا

    اگر برای صلح جهان نه به شعر انتظار ما تو بیا

    بیا بیا گل نرگس که آمدن عشق است

    چه در کلام، چه در یاد، چه در شعر، فقط تو بیا
    سلام علیکم.... ممنون از حضورتون
    التماس دعا..
  • محمدرضا شیخی
  • سلام داداش رضا.ممنون که به حقیر سر زدی.شرمنده دیر خدمت رسیدم.در اردوی نظامی بودم
    سلام
    ...........................................................................
    زیر باران نیزه ی دشمن
    در رکوع و سجود بود امام

    در مناجات ظهر عاشورا
    شعر پرواز می سرود امام

    ترک سجاده و نماز نکرد
    گرچه از جان بریده بود حسین

    سربه درگاه دوست می آورد
    عشق را برگزیده بود حسین...
  • مینا ... مریم
  • وقتی سرشاراز لذت هستی قول نده

    وقتی غمگین هستی جواب نده

    و وقتی خشمگین هستی تصمیم نگیر

    2 بار فکرکن ، و خردمندانه عمل کن . . .
    سلام ممنون از حضورتون
    سلام
    ممنون از حضورگرمتون. مسجد البنی(ص) بسیار زیباست. من سالها پیش طرز ساخت این مسجد مکرم را دیدم . قطعاتش از سنگ مرمر و قطعات چوب و.... از خارج آورده شده و متاسفانه مهندسین آن هم خارجی بودند. آرزو داشتم این افتخار ساخت مسجد نصیب ما مسلمانان می شد. ای کاش!
    اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
    سلام
    ممنون
    سلام
    وب شما خیلی جالب بود از اینکه به ما سر زدی ممنونم من شما را لینک کردم منتظر حضور هستم التماس دعا
    گل نرگس! بیا

    بیا ببین که حال ما چگونه احوالیست

    زمین و دین و زمان در نبودنت چگونه جنجالیست

    بیا بیا گل نرگس به خواب من تو بیا

    اگر برای عدل نیایی به جشن نیمه شعبان تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به جمکران تو بیا

    اگر برای غزه نیایی به اشک کودکان یتیم تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به درس و مشق کتاب

    اگر به جهل جهان نه، به حلم عالمان تو بیا

    بیا بیا گل نرگس به شعر من تو بیا

    اگر برای صلح جهان نه به شعر انتظار ما تو بیا

    بیا بیا گل نرگس که آمدن عشق است

    چه در کلام، چه در یاد، چه در شعر، فقط تو بیا

    سلام با افتخار لینک شدی لینک کنید ممنون
  • بانوی پاییزی
  • چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    ♥•٠·
    غروب جمعــــه از من دل مخواهیـد
    دلــــم آواره دشــت جنـون اســت
    ز هجــــران گــل روی تــو مهــــدی
    دل من عاشقـانـه غـرق خون است


    ممنون از حضور شما
    دروغ گفتم که از دوریت شکست دلم / که در نبود تو حتی ترک نبست دلم
    بیا و زود بیا ای تمام هستیم / که اگر دیر کنی می رود ز دست دلم . . .
    یا مهدی …
  • بانوی پاییزی
  • آسمــــان ، از تو خبر داشت

    ولی مــا از تــــو

    سهم مان بی خبری بود، نمی دانستیم

    آب و جاروی در خانه ما شاهد بود

    از تو بر ما گذری بود ،نمی دانستیم

    این همه چشم به راهی نگرانم کرده

    خــود ایــن هم نظـــری بــود

    نــمی دانستیـــم ...

    اللهم عجل لولیک الفرج
    قطره؛ دلش دریا می خواست

    خیلی وقت بود که به خدا خواسته اش رو گفته بود

    هر بار خدا می گفت : از قطره تا دریا راهیست طولانی، راهی از رنج و عشق و صبوری، هر قطره را لیاقت دریا نیست!

    قطره عبور کرد و گذشت

    قطره پشت سر گذاشت

    قطره ایستاد و منجمد شد

    قطره روان شد و راه افتاد

    قطره از دست داد و به آسمان رفت


    و قطره؛ هر بار چیری از رنج و عشق و صبوری آموخت


    تا روزی که خدا به او گفت : امروز روز توست، روز دریا شدن!

    خدا قطره را به دریا رساند

    قطره طعم دریا را چشید

    طعم دریا شدن را


    اما؛ روزی دیگر قطره به خدا گفت: از دریا بزرگ تر هم هست؟

    خدا گفت : هست!

    قطره گفت : پس من آن را می خواهم

    بزرگ ترین را، و بی نهایت را !


    پس خدا قطره را برداشت و در قلب آدم گذاشت و گفت : اینجا بی نهایت است!

    و آدم عاشق بود، دنبال کلمه ای می گشت تا عشق را درون آن بریزد

    اما هیچ کلمه ای توان سنگینی عشق را نداشت

    آدم همه ی عشقش را درون یک قطره ریخت

    قطره از قلب عاشق عبور کرد!

    و وقتی که قطره از چشم عاشق چکید. خدا گفت :

    حالا تو بی نهایتی، زیرا که عکس من در اشــک عــاشق است!



    تقدیم به عاشقــان سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع)
  • وحدت شیعه و سنی
  • سلام
    با خبر موفقیت آمیز بودن عمل جراحی مقام معظم رهبری به روزیم
    سلام وقت بخیر
    بله چطور مگه؟
    التماس دعا
    یا غریب الغربا !

    در دام فتاده آهویی چند

    محکم شده دست و پای در بند

    صیاد بدین طمع که خیزد

    خون از تن آهوان بریزد
  • ◘ کبوتـــــر حرمـــــ ◘
  • بسم رب الرضا
    مسیح محو صدای نقاره خانه او *** کرم نَـمی بُوَد از بهر بی کرانه او
    به زائر حرمش وعده داده و باید *** که روز حشر سه جا بازدید او آید
    الا رئوف تر از ما به ما امام رضا
    غریب ِ با همه کس آشنا امام رضا
    ابوالحسن خَلَف مرتضی امام رضا
    رفیق زائر بی دست و پا امام رضا
    نگاه ماست به دست تو یا امام رضا
    تو کیستی به چنین عزت و جلال بگو *** که همنشین گدایی و ضامن آهو


    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا



    ولادت با سعادت هشتمین بهانه ی آفرینش ؛ قبله ی هفتم ؛

    آبروی ایران زمین ؛ عشق مومنین ؛ شمس الشموس انیس

    النفوس آقا علی ابن موسی الرضا بر شما و تمامی شیعیان

    ایشان مبارک بـــــاد.
    شمع جمع شاپرکهایی رضا
    ای کلید ساده مشکل گشا
    آن گل زیبا گل خوشبو تویی
    ای رضا جان، ضامن آهو تویی
    با نگاهت چون کبوتر کن، مرا
    تا بگیرم اوج، خوشحال و رها

    میلاد امام رئوف و رحمت مبارک


    اگر براتون مقدور است این لوگوی بنده را توو وبلاگتون قرار بدید.ممنون که بهم سر زدید


    من هم یه خطا کارم
    اما با اینکه گنه کارم
    در روز جزا شادم
    از اینکه رضا دارم
    عید مبارک
    ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا (علیه السّلام) مبارک
    سلام وعرض ادب18شهریورتولدمنه شماهم دعوتین.
  • محمدرضا شیخی
  • سلام علیکم

    ولادت امام رضا(ع) رابه شما تبریک عرض میکنم
    با موضوع فجازی مجازی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب منتظر نظرات و تحلیل های شما هستم.لطفا جدی نظر بدهید و هرچه به نظرتان می رسد مطرح کنید


    خدا روح این دو شهید بزرگوار رو غرق در نعمات و همنشین شهدای کربلا قرار دهد
    سلام.
    آب در کوزه وما گرد جهان میگردیم
    یار درمشهد ومادورجهان میگردیم.
    پیشاپیش ولادت باسعادت شمس الشموس امام رضا (ع) تهنیت باد.
    سلام

    یاران شتاب کنید، قافله در راه است
    می گویند گنهکاران را نمی پذیرند
    آری! گناهکاران را در این قافله راهی نیست
    اما پشیمانان را می پذیرند
    ای دل! تو چه می کنی؟
    می مانی یا می روی؟ داد از آن اختیار که تورا از حسین(ع) جدا کند…
    (شهید سید مرتضی آوینی)


    بروزم



    ====================

    اینم پرچم امام رضا ع برا وب تون
    السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)

    با سلام و احترام

    وبی سا خته ام برای عاشقانی که مسا فت ها ی دور را برای رسیدن به معشوقشان پیاده طی میکنن در قلبشان خسته گی راهی ندارد چون عطر طمع

    وصال بی قرار شان کرده

    لطفا ... فقط ...خاطره شعر حدیث و سلام خودتون برای امام مهربانی ها امام الرضا ع
    در نظرات فراموش نفرمایید دعوت تون میکنم به یه زیارت انلاین در حرم با صفاش......
  • ▂▃▅▆▇█چـــــــــــــادرخاکی █▇▆▅▃▂
  • سلام
    درحرم حضرت عشق ،امام رضا(ع)دعاگوبودم
    خودراکبوتـــــــرحَرَمَت فرض میکنم
    هرگزندیده ام زِ خــــــودم، خوش خیال تر
  • منتظر گمنام
  • حق، معرفت به هر نگاهم داده
    در حلقه ی عشق خویش راهم داده
    اینها همه علتش فقط یک چیز است
    ایرانی ام و رضا پناهم داده
    *میلاد مسعود ولی نعمت ما، آقا امام رضا پیشاپیش مبارک*
    سلام
    متشکر از حضوره گرمتون
    دهه کرامت هم بر شما مبارک
  • امانت اسمانی
  • هر چند حال و روز زمین و زمان بد است/یک تکه از بهشت در آغوش مشهد است/حتی اگر به آخر خط هم رسیده ای/آنجا برای عشق شروعی مجدد است
    میلاد شمس الشموس و انیس النفوس آقا علی بن موسی الرضا مبارک باد
    اهل مشهده....اسمش علی هستش ولی رضا صداش می کنن...یه خونه داره که هزار نفر هم توش باشن باز هم کلی جا داره....مهمون نوازیش عالیه....کلی کبوتر داره......می گن ضامن آهو هم شده....در های خونش از طلاست.....کلی هم خادم داره.....راستی شمارشو هم به همه داده که با هاش دردودل کنن آخه می دونین اون مهربون هیچ وقت از شنیدن حرفای بقیه خسته نمیشه....شنیدم یه بچه ای ازش قرمه سبزی خواسته بود،اون مهربون همون روز بهش قرمه سبزی هم داده بود.... می گن غریبه ولی نیست هر سال میلیونها نفر می رن دیدنش ، کوچیک و بزرگ،مرد و زن ،همه می رن پیشش....
    امام رضا عزیز تولدت مبارک
    یوسف از جرم زلیخا چند سالی حبس رفت


    مهدی از اعمال ما حبس ابد گردیده است....



    اللهم عجل لولیک الفرج
  • (✿◡‿◡)فقط خدا(◡‿◡✿)
  • سلام دوست عزیز سربزن اپم ممنون از پست خوبت:)
    اشتباه اصلی ما در زندگی.
    هزاران کار غلطی نیست که انجام میدهیم
    بلکه هزاران کار درستی است که برای اشخاص غلط انجام میدهیم
    ...
    سلام از ساعت 12و 5 دقیقه امشب به بعد به وبلاگم سر بزنید و لطفا آخرین پستی که گذاشتمو بخونید
    سلام .
    لطفا پایگاه خبری تحلیلی زرین نامه رو لینک کنید خیلی ممنون

    عنوان: پایگاه خبری علی آبادکتول

    ادرس: zarinnameh.ir

    لینک کردید، خبرم کنید. سپاس - منتظرحضورتون هستم.
  • جویبار کوچک
  • سلام وبلاگ قشنگی داری . به وبلاگ من هم سر بزن اگه دوست داشتی تبادل لینک کنیم
  • دفتر مقام معظم رهبری
  • بارک اله
    پاسخ:
    پاسخ: سلام بر شما
    آخه دوست خوب من با نام و آدرس خودت یا بدون آدرس نظر بزاری بهتر نیست؟
    ممنون از حضورتون.
    ممنون
    سلام
    میشه لطفاراهنماییم کنید...!؟
    بروزم ومنتظرراهنمایی شما !
  • ◘ کبوتـــــر حرمـــــ ◘
  • بسم رب الرضا
    ◆ ◆سلام عرض میکنم به شما عاشق هشتمین بهانه ی آفرینش آقا امام رضا ◆ ◆
    بابت تاخیر این مدت عذر خواهی میکنم , و تبریک ویژه عرض میکنم اغاز دهه کرامت و ولادت با سعادت آقا امام رضا رو

    .


    دعوت میکنم از حضورتون تشریف بیارید به وب آقا تا انشاالله به محضر آقا امام رضا هدیه ای کوچک تقدیم کنیم .
    اگر میخواید در تقدیم این هدیه به مناسبت ولادت آقا به ایشون سهیم باشید حتما تشریف بیارید .

    منتظر قدوم پر مهرتون هستم .
    یا علی مدد

    التماس دعای آمرزش
    چشمهایت را ببند ، در دلت با خدا سخن بگو
    به همان زبان ساده ی خودت سخن بگو

    هرچه میخواهی بگو ، او میشنود . . .

    شاید بخواهی تورا ببخشد ، یا آرزویی داری ، شاید دعایی برای یک عزیز و یا شکرش

    بــگو میشنود . . .

    این لحظه ی زیبا را برای خودت تکرار کن

    پــرواز دلـت را حـس خواهـی کـرد . . .
    حکمت 241 :
    آینده دردناک ستمکاران

    روزی که ستمدیده از ستمکار انتقام کشد سخت تر از روزی است که ستمکار بر او ستم روا میداشت .
  • علمداران منتظر
  • گاه دلتنگ میشوم

    دلتنگتر از همه دلتنگها

    گوشه ای مینشینم و میشمارم

    حسرتها را و محاکمه میکنم وجدانم را


    من کدام قلب را شکستم

    و کدام احساس را له کردم

    و کدام خواهش را نشنیدم

    و به کدام دلتنگی خندیدم

    که اینچنین دلتنگم.

    سلام:

    ممنون بابت لینک..........

    با افتخار لینک شدید........

    التماس دعای فرج.
    سلام ..
    وب خیلی زیبا و پر محتوایی دارین..
    خوشحال میشم به وب بنده هم سر بزنید!
    با تبادل لینک موافقید؟؟
  • ☂آبجی معصومه ☂
  • حرف اولمان کلاه سرش رفت ؛

    وای بحال آخرش...!


    سلام
    خوبید؟تاخیر منو ببخشید
  • بیقرارشهادت
  • سلام
    با افتخار لینک شدید
  • بیقرارشهادت
  • صبــــــــ ـــــــــر کن سهــــــــ ـــــــراب …!

    قایقت جا دارد؟ من را نیز با خود ببر ، اینجا عاشقی بین مردم مرده است . ..
    سلام آپم تشریف بیارید! خوشحال میشم
    ممنون از حضورتون
    ببخشید دیر کردم نتم وصل نبود
    شما با افتخار لینک شدین
    منو با نام وبم لینک کنین
    یا علی..............
    همه جا زمزمه یا حسین و کربلاست / زمزمه ی ضجه های زینب و بچه هاست
    خوشا به حال اونایی که دلهاشون تو بین الحرمین و کربلاست
    من همیشه اپممممممممممممم و منتظر حضور گرمت
    سلام

    پیشاپیش ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا(ع) مبارک.
    امام رضا(ع) فرمودند:
    هرگز بر کسی خشم نگیر، از کسی چیزی مخواه و هرچه برای خودت می خواهی برای دیگران نیز بخواه.

    حتما موافقم
    ســـــــــــــــلام علــــــــــــیـــــــکــــــــــــم



    اللًّهُـ‗❀__‗ـمَ صَّـ‗❀_ ـلِ عَـ‗_ ❀_‗ـلَى مُحَمَّـ‗_❀_‗ـدٍ وَ آلِ مُحَمَّـ‗__❀ ‗ـَد

    وعَجِّـ‗_❀ _‗ـلّ فَّرَجَهُـ‗_❀ ‗ـم




    حاج آقا دولابی:

    لُب اخلاق دو کلمه است:
    مرنج و مرنجان
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    به عمل کار براید.....





    با مطلب (چالش سطل یخ یا غرق شدن در جهالت) به روزم






    ۩ التمـــــــ۩ـــــــــاس دعـــ۩ــــــا ۩
    ختم قران در دهه کرامت
    هدیه به امام رضا (ع) و فاطمه معصومه (س)
    اگر مایلید در ثواب قرائت جمعی سهیم باشید ...
  • حوزه بسیج دانش آموزی لارستان
  • روحشان شاد ...
  • حوزه بسیج دانش آموزی لارستان
  • امام صادق ع:
    دوستان خدا آنانند که هنگامیکه مشاهده کنند،
    حرامهای پروردگار را مردم حلال می شمارند،
    مانند پلنگ زخم خورده غضبناک می شود.
    خدایا من به عنوان بنده حاجتم را گفتم.

    تو هم که خدایی !

    امیدوارم اگر قرار به برآورده نشدنش هست ، از حکمت تو باشد تا بی لیاقتی

    من...

    •٠•♥ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم♥•٠•

    ═════════ ೋღ❤ღೋ ════════

    سلام.
    آپم.خوشحال می شم یه سر به وبلاگم بزنید و مارو از نظرات با ارزشتون بهرمند کننین.
    در پناه ایزد.
  • پروانه های کوثر
  • سلام و درود برشما
    ممنونم ار حضورتان

    یاد و خاطره شهدا گرامی باد
    خدا قوت ...
    مقام معظم رهبری:
    امروزه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.
    بروزم تشریف بیارید ...
    التماس دعای خالصانه برای فرج ...
  • فاطمه باصری
  • سلام
    در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالی که گویی ایستاده بودم و چه غصه هایی که سپیدی موهایم را حاصل شد در حالی که قصه ای کودکانه بیش نبود دریافتم کسی هست که اگر بخواهد می شود و اگر نه نمی شود به همین سادگی…
  • سبکبالان خرامیدند و رفتند...
  • بنام او که عهدش وفاست
    سلام علیکم
    وبلاگ زیبا و پر محتوای دارید.خداقوت
    خوشحال میشم اگه افتخار بدین و به وب تازه تاسیس شهدا هم سری بزنید.منتظر نگاه های ارزشیتان هستم.
    خـــــدایا

    ای تنها پشتیبانِ من

    نمودارِ حرکت من به سمت تو نُزولیه

    منفیه منفی

    دلم فقط صعود می‌خواد تا مثبت بی‌نهایت

    فک کنم چاره فقط ضرب من در یه پرانتزه، که فقط خودت می‌دونی توش چیه



    خدایا من منتظرم مدادتو بردار ...
    سلام
    اولا دهه کرامت برشمامبارک
    دوماماکلا به روزیم
  • یـــــــــــــا حسین
  • سلام
    بــــــــــروزیم
    خوش حال میشم
    تشریف بیارید
    سلام
    با عرض پوزش امروز شما لینک شدید،
    اگر تا حالا لینک نشده بودید به خاطر این بود که فکر میکردم قبلا شما رو لینک کردم.

    خداقوت
  • مفقود الاثر
  • اللهم الرزقنا توفیق الشهاده

    یا حق
  • وحدت شیعه و سنی
  • سلام علیکم
    به دلیل اشکال در کد لوگو قبلی لطفا کد زیر را جایگزین کنید. سپاس
    کد جدید لوگو ما:

    alt="وحدت شیعه و سنی"
    src="http://www.uploadax.com/images/56846003881921380024.gif"
    width="180" height="203"
    border="0px">

    کد لوگوی ما

    سلام
    ممنون ازحضورتون
    عالی مثل همیشه.......
    بازم سربزنید منتظرم
    دلت که گرفت دیگر منت زمین را نکش ، راه آسمان باز است … پر بکش !
    او همیشه آغوشش باز است ، نگفته تو را می‌خواند …
    اگر هیچکس نیست ، خدا که هست ؟!
    چقدر انسان فراموشکار است و به درستی او را انسان نامیده اند.

    نامی از ریشه نسیان و فراموشی...

    آنقدر گرم زندگی و زرق و برق دنیا شده ایم که فقط گاهی به یاد خدا می افتیم

    وای کاش برعکس بود

    فقط گاهی به یاد دنیا می افتادیم..

    التماس دعا...

    شادی ارواح طیبه شهدا صلوات
  • (دانشجوی انقلابی)
  • یادشان زنده
    وراهشان پاینده
    سلام ممنون شماهم لینک شدی




    سلام با تاخیر منو از دور بپذیر....................

    نامه دل را بربال پرستوی مهاجری که از آ ن سوی دشت آ رزو می آ ید می نگارم تا خدا رااز شعر سپید دلتنگیهایم با خبر کند ، ای پرنده نشانی خانه دوست را دانی کجاست؟

    شاید خدا در میان شب بوهای عطر آ گین ایمان منزل دارد شایدخدا را بتوان در میان لبخندکودک تازه متولد شده جست وجو کرد این یعنی خدا از آ فرینش انسان نا امید نشده است .

    روحم در آ رزوی پرواز است پروازی به بلندای آسمان ملکوت برای دل کندن از زمین و رسیدن به اوج بندگی پس به ندای قلبت گوش کن سفر را ازهم اکنون آغاز کن ، سفری به آ ن سوی اقیانوسها برای شنیدن صدای زندگی ، پروازی به آن سوی کهکشانها برای کشف حقایق جهان آفرینش و اشتیاقی برای سیر آ فاق و رسیدن به لطافت زندگی ، معجزه ها را دریاب و ژ رفای وجودی خود رابشناس .

    به چشم انداز زیبای جهان بنگر به امواج دلنشین زندگی گوش بسپار شهامت تغییر بینش را در خود ایجاد کن ارزشهای والایت را حفظ کن و برای رسیدن به آرمان های متعالی در زندگی گام بردار.

    این را بدان حسرت امروزتو شعله امید فردای تو را خواهد کشت پس به جای پرسه در تاریکی چراغی بیافروز و زیستنی ارزشمند را آغاز کن .



  • احساسات نامحسوس
  • در کار عشق دوری و هجران بما رسید
    یوسف که رفت غصه کنعان به ما رسید

    ما سالهاست پای وصالت گریستیم
    یعقوب وار دیده ی گریان به ما رسید

    اللهم عجل لولیک الفرج...
  • احساسات نامحسوس
  • لینک شدید
  • گنجینه گمشده
  • چه کسی می داند؟
    شاید آن شادترین لحظه ما در راه است …



    التماس دعا / یاعلی
  • جامانده عشق
  • سلام،ممنونم از حضورتون.شما لطف دارید.لینک شدید ممنون میشم شما هم من رو لینک کنید.منتظر حضور مجدد شما هستم.یاحق
    با افتخار لینک شدید
  • .هر چی دلم بخاد
  • سلام..بروزیم..دعوتید..
    نظرتون برامون مهمه..
  • جوانان متحد انزلی چی
  • روحشان شاد
    سلام بزرگوار
    برادرم مهدی کرمی

    رفت پیش خدا

    مهدیه دیگه برادر نداره

    لطفا اطلاع رسانی کنید نزارید

    مهدیه غریب باشه و

    فکر کنه شما

    آبجیا و داداشا به فکرش نیستید.

    من خیلی تنها شدم

    حقم نیست این همه تنهایی

    برای شادی روحش

    فاتحه و صلوات

    یا زهرا
    مرحبا ‌ای همدلانِ نیک‌بخت
    عزمِ حق کردید و بَربَستید رخت
    آفرین بر راه و رسمِ پاکتان
    سیرِ عرفانی سوی افلاکتان
    سال‌ها در عشقِ دین خوش سوختید
    علم و ایمان را بهم بَردوختید
    اُمّت از تقوایتان ره‌توشه ساخت
    کفر ازرق جامعه، یکسَر رنگ باخت
    ای عزیزان راهِ ما راهِ شماست
    چون رهِ هموارتان، راهِ خداست
    با امام ِ اُمّتِ حق‌جوی خویش
    عهد می‌بندیم محکمتر ز پیش
    چون رجایی، باهنر، بی‌گفتگو
    جان و سَر، بازیم اندر راهِ «او»
    سلام با افتخار لینک شدید
    لطفا من رو باعنوان وبلاگم لینک کنید. ممنون
    امروز جمعه نیست ...



    " آقای " من ...



    قرار نیست که فقط غروبهای " پنجشنبه " تا غروب " جمعه "



    سراغت را بگیریم ...



    قرار نیست فقط " جمعه ها " انتظار " ظهورت " را بکشیم ...



    آری ...



    " شنبه " هم می شود از " دوریت " ناله سر داد ...



    " یکشنبه " هم می شود " انتظارت " را کشید ...



    " دوشنبه " هم می شود دنبال " گمشده " گشت ...



    " سه شنبه " هم می شود با " آقا " درد دل کرد ...



    " چهار شنبه " هم می شود به خاطر " آقا " گناه نکرد ...



    یا بن الحسن



    دوریت " درد " بی " درمان " است



    ای " پسر فاطمه "



    امروز " جمعه " نیست اما ... " دلم " برایت " تنگ " است



    السلام علیک یا ابا صالح المهدی ( عج )
    خدایا... من چیزی نمیبینم، آینده پنهان است. ولی آسوده ام. چون تو را می بینم و تو همه چیز را . . .
  • چفیه های بهشتی
  • سلام همسنگر
    با مطلب"حجاب نماد سیرت و صورت انسان"برروز هستیم.
    آدرس مطلب:http://chfye-beheshti.ir/post/92
    منتظر شما و دیدگاه زیبایتان هستیم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    هدیه وب سایت چفیه های بهشتی به شما:

    امیرالمومنین علیه السلام در وصیت خود به امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود:
    «با پوشش و حجابی که برای همسرانت قرار می‌دهی، چشم آنان را از هوس و حرام بازمی‌داری، چرا که حجاب برای آنها ثبات بیشتری به ارمغان می آورد. از خروج بی‌حساب و بی‌رویه زنان جلوگیری کن، زیرا مفاسدی دارد؛ و اگر می‌توانی، کاری کن که همسرانت غیر از تو را نشناسند و با مردان رفت و آمد نداشته باشند.
    ترجمه نامه 39
    نامه به عمر و عاص پس از واقعه صفین :

    منتظر حضورتان هستیم
  • نگین شهدای قائم شهر
  • حضرت معصومه(س)-مدح و ولادت


    عمری غبار حضرت معصومه ایم ما

    تا در جوار حضرت معصومه ایم ما

    هرچند بار حضرت معصومه ایم ما

    در سایه سار حضرت معصومه ایم ما

    اهل دیار حضرت معصومه ایم ما

    ای آرزوی پنجره فولاد آمدیم

    ای قبله گاه طاق گوهرشاد آمدیم

    بر خاک بوسه داده و بر باد آمدیم

    باب الجواد حاجت ما داده آمدیم

    حالا کنار حضرت معصومه ایم ما

    تا نور میدمی به تمام چراغها

    رد میشویم مثل نسیم از رواقها

    معراج میرویم به دوش براقها

    فریاد میشویم از این اشتیاقها

    دل بی قرار حضرت معصومه ایم ما

    ما را که عمر نوح دمی نیست پیش تو

    ما گشته ایم هیچ غمی نیست پیش تو

    شاه و گدا زیر و بمی نیست پیش تو

    یاد بهشت جرم کمی نیست پیش تو

    محو بهار حضرت معصومه ایم ما

    روح الامین که حاجب دولتسرای توست

    از خادمان کعبه ی دارالشفای توست

    تو کیستی که صحن رضا در هوای توست

    ایوان طلا هوایی گنبد طلای توست

    شکرش دچار حضرت معصومه ایم ما

    بالطف مادرانه ات احیا شدیم شکر

    برکه نه،رود نه،دریا شدیم شکر

    مولا نگاه کرده و آقا شدیم شکر

    ذریه های حضرت زهرا شدیم شکر

    ایل و تبار حضرت معصومه ایم ما

    بانو!اگر چه پیش تو خشت محقریم

    از خشتهای خانه ی موسی بن جعفریم

    عمریست از کنار شما لقمه میبریم

    از صحن جامع آمده ایم و کبوتریم

    سجده گذار حضرت معصومه ایم ما

    ما را نشان گرفت اگرچه ملال غم

    هرچند پر شده همه جا قیل و قال غم

    ما را گره زدند به پرهای بال غم

    ما را گره زدند ولی بی خیال غم

    تا خاکسار حضرت معصومه ایم ما

    تا سر سپرده ی علم زینبیه ایم

    سر میدهیم و مرد غم زینبیه ایم

    ما از غبار محترم زینبیه ایم

    ما کشته مرده ی حرم زینبیه ایم

    چون ذوالفقار حضرت معصومه ایم ما
    سلام
    از اینکه به ما سر زدید ممنون
    در صورت تمایل با " در مسیر شقایق ها " در خدمتتان هستم .
    روایتی از حضرت معصومه (س) :

    حدثنى فَاطِمَةُ وَ زَیْنَبُ وَ أمَّ کُلْثُوم بَنَاتُ مُوسَى بْنِ جَعْفَر قُلْنَ:... عَنْ فَاطِمَةَ بِنْت ِرَسُولِاللّهِصَلَّى اللّه عَلَیْهِوَ سَلَّمَ وَ رَضِىَ عَنْهَا قَالَتْ : «أنَسِیتُمْ قَوْلَ رَسُولِ اللّهصلَّى اللّهُ عَلَیْهِوَ سَلَّم یَوْمَ غَدِیرِخُمٍّ، مَنْ کُنْتُ مَوْلاهُ فَعَلِىٌّ مَوُلاهُ وَ قَوْلُهُ صَلَّى اللّهُ عَلَیْهِوَ سَلَّمَ ،أنْتَ مِنِّى بِمَنْزِلَةِهَارُونَ مِنْ مُوسى؟!»
    فاطمه معصومه (س) این روایت را از دختر امام صادق(ع) نقل مى کند که سلسله سندش در نهایت به فاطمه زهرا(س) مى رسد.فاطمه زهرا(س)، دختر بزرگوار رسول اکرم (ص) فرمود: « آیا فرمایش رسول خدا(ص) را در روز غدیر خم فراموش کرده اید که فرمود: هر کس من مولاى اویم، على مولاى اوست، و (آیافراموش کرده اید) دیگر فرمایش آن حضرت را که فرمود: تو براى من همانند هارون براى موسى هستى؟!»
  • یک دختر زهرایی
  • سلام به روزم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">