««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

فعالیت های فرهنگی و مذهبی
مشخصات بلاگ
««راهــــــــــــ شـــــــــیـــعــــه»»

اینجا یک رسانه برای اشاعه فرهنگ غنی تشیع است.
راه شیعه یعنی راه سرخ اباعبدالله الحسین(ع)
یعنی شهادت

الکسا

مقتدر مظلوم :: نوای وبلاگ

کد موزیک آنلاین برای وبگاه
پیوندها

ای کربلا ...

يكشنبه, ۱ دی ۱۳۹۲، ۰۷:۴۴ ب.ظ
عکس هایی از  بزرگترین اجتماع مسلمانان در روز اربعین در بین الحرمین  کربلای معلی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • رضا نعمتی ««راهـــــ شـــیـــعــــه»»

بزرگترین اجتماع مسلمانان

راه شیعه

عکس اربعین

وبلاگ مذهبی

کربلا

نظرات (۹۹)

سلام . وب قشنگی دارید . اگه با تبادل لینک موافقین:
https://maarja.ir/backlink
  • قاسم قلی پور
  • سلام خسته نباشی . وب خوبی داری افرین موفق و با امیدو نشاط باشی
  • بیسیم چی
  • برای فرج مهدی جان(عج) صلوات...
    سلام.با مطلبی کوتاه به عنوان « اذیتم کردی» به روز هستم.خوشحال می شوم به وبلاگ من سر بزنید.راستی این داستان از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است.
    موفق باشید.
  • هیئت محبین اهل البیت (علیهم السلام) قم
  • حضرت زهرا سلام الله علیها فرمودند:

    همانا سعادتمند(به معنای) کامل و حقیقی کسی است که امام علی(ع) را در دوران زندگی و پس از مرگش دوست داشته باشد.

    (مجمع‌ الزوائد علامه‌ هیثمى‌ ، ج‌ 9 ، ص‌ 132)
  • فاطمه باصری
  • سلام

    آموخته ام که وقتی نا امید می شوم

    خداوند با تمام عظمتش ناراحت می شود

    و عاشقانه انتظار می کشد که به رحمتش امیدوار شوم
  • یاصاحب الزمان...
  • سلامبزرگواروبلاگ زیبایی داریدبه ماهم سربزنیدخوشحال میشیم تازه کاریم امیدوارم ازوبلاگم خوشتون بیادباتبادل لینک موافق بودیدخبرم کنیدممنون یاعلی التماس دعا
  • زهرابانو
  • سلام بزرگوار
    ممنون از حضور و نظرات ارزشمند شما
    تصاویر زیباییست...ممنون و خدا قوت
    ان شاالله نصیب قسمتتون بشه.التماس دعا
    لحظه هاتون تواَم با سلامتی و عطر خوش خدای مهربون
  • زهرابانو
  • و چــــــون به انســـــان آسیبــــــى رســـــد...
    مــــــا را به پهلـــــو خوابیـــــــده یا نشســــــته و یا ایستـــــــاده میخواند...
    و چـــــون گرفتاریـــــش را برطرف کنیـــــــم...
    چنـان میرود که گویـى ما را براى گرفتـاری اى که به او رسیـده بود ، نخوانـده اســت...

    * سوره یونــــس – آیه 12 *
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • اکـثـــر آدمـهــایـی کــه میگـن مــن از دروغ متنـــفـرم ،

    در حـقــیـقـت از دروغ شـنــــیدن متنـفـــرند ، نـه از دروغ گفـتـن . . . !!!
  • طاها ریحانی
  • سلام دوست خوبم
    ممنونم از حضورت

    *****
    گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟
    گفتم: خدایا دلم را ربودند؛ گفت: پیش از من؟
    گفتم: خدایا چقدر دوری ؛ گفت: تو یا من؟
    گفتم: خدایا تنها ترینم ؛ گفت: پس من؟
    گفتم: خدایا کمک خواستم ؛گفت: از غیر من؟
    گفتم: خدایا دوستت دارم ؛ گفت: بیش از من؟
    گفتم: خدایا اینقدر نگو من ؛گفت: من توام و تو من...
    *****

    ارادتمند ریحانی
  • قاصدک ! رنگین کمان
  • سلام. آیا تا بحال ، پزشک های متعهد و دلسوز دیده اید ؟

    پزشکی که در وقت بیکاری در مطب، قرآن بخواند

    یا، به نماز اول وقت اهمیت بدهند و خوش اخلاق

    وبه مریض اهمیت بدهند و کلا ، ارزشی ، باشند؟!

    برای خواندن این مطلب، فردا حتما بهم سربزنید،

    منتظرحضور و نظرات ارزشمندتون هستم. یاعلی
  • ☂☂آبـجـی معصـومـه ☂☂
  • سلام

    کی می شــــــود کــــه بـــــه پــایــــان رسنــد همــــــه شب هـــــای ســــــرد و سیـــــاه " نبــــودنـت " ... شــایــد هــمـــیــن جــمـــعـــه بـــیــایـــد...... ان شاء الله
    ˙·۰•● اللهم عـــجل لولیـــک الفــــرج ♥•۰·˙
  • حسین (تیساپه لینگ )
  • پــروردگــارا چــه کـسـى تــو را خــوانــد و تــو دعــایـش را اجــابــت نــکردى
    و چــه کــسـى از تــو درخــواست نــمود و بــه او عــطـا نـفـرمــودى !! پـــروردگــارا چــه کـسـى بــا تــو مـنـاجــات کــرد و او را نــاامـیـد ســاخـتـى، یـــا خــود را بــه تــو نــزدیــک نــمود و او را دور ســاخـتـى؟حــال پــروردگــارا دعــای مــن ایــن است . .
    ***الـلـهـم عـجـل لـــولــ♥ــیــک الـــفـــرج ***
    مخلصیم...
    سلام
    یک کاریکاتوریست خلاق انگلیسی با کشیدن کارتون‌هایی به برخورد دوگانه دولت‌های غربی با مسلمانان اعتراض کرده است.
    برین این آدرس...جالبه...

    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/270507/%D9%85%D9%86-%D9%85%D8%B3%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86%D9%85-%D9%85%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%DA%A9%D8%B4-%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D9%88%DB%8C%D8%B1
    1- توی خانه شان یک وجب جا بود فقط . این قدر که خودان تویش بنشینند. نمی دانم ان همه آدم چه طور می رفتند تو و می آمدند بیرون. پدرش ایستاده بود دم در. دست انداخت گردندش . ساکت بود. بغلم کرد و گذاشت حسابی گریه کنم . همان جا دم در ازمان پذیرایی کردند.

    2- موقعی که بچه بود، مکبر بود؛ تو همین مسجد سید که ختمش را گرفتیم، سوم و هفتم و چهلمش را هم گرفتیم.

    3- تو وصیت نامه اش نوشته بود « اگر بچه م دختر بود اسمش زهراست ، پسر بود، مهدی.» مهدی خرازی الآن مردی شده برای خودش.

    یکصد خاطره از شهید حاج حسین خرازی (5)
    http://www.100khatere.blogfa.com/cat-11.aspx

    ***
    سلام
    ممنون...

    اینم چند آدرس جالب:!!!
    www.mashreghnews.ir/fa/news/273271/عکس-محبت-فرزند-به-مادر

    www.mashreghnews.ir/fa/news/273221/یکی-از-پربیننده-ترین-عکس-های-سال-2013

    www.mashreghnews.ir/fa/news/273148/کاریکاتور-پسر-هم-پسرای-قدیم

    www.mashreghnews.ir/fa/news/273141/عکس-تکنولوژی-کاربردی-برای-ورزشگاه

    سلام
    وب خیلی خوبی دارید
    تبادل لینک با شما باعث افتخارمونه

    بیزحمت مارو با اسم "بزم حضور" لینک کنید و بگید ما شمارو با چه اسمی لینکتون کنیم؟

    یا حق
  • بال گشاده
  • بسم الله....
    سلام دوست خوبم.... توسل کردید؟... به دلتون افتاد از کدوم معصوم بنویسید؟..... 15 دی ماه خدمت میرسیم انشالا...
    یا زهرا(س)
  • به یادشهدای گمنام...
  • آقا جان
    همه آباد نشینان ز خرابی ترسند
    من خرابت شدم و دم به دم آباد ترم
  • یاصاحب الزمان...
  • سلام دوست عزیزوبلاگ زیبایی داریدبه ماهم سربزنیدخوشحال میشیم اگرباتبادل لینک موافقیدخبرم کنید
    پاسخ:
    پاسخ: سلام دوست عزیز
    آدرس وبلاگتون رو اشتباه نوشتید.
    دفعه بعد ان شا الله
    سلام

    با همین 3460 لینکم کن

    مرسی
    خدایا یعنی قسمت منم میشه
    از زینبش زهرای دیگر ساخت زهرا
    مادر تمام خویش را در دخترش ریخت

    او «زینت» است و بی نیاز از زینتی هاست
    پس از مقامش بود اگر که زیورش ریخت

    وقتی دهان وا کرد، دیدند انبیا هم
    نهج البلاغه بود که از منبرش ریخت
    -------------------------------------------------------
    سلام بزرگوار
    ممنون از حضور همیشگی شما
    بابت تأخیرم بسیار بسیار شرمنده ام.

    حضرت زینب (س) شافی شما.
    التماس دعای فرج
  • فانوس جزیره
  • آقای بهجت (رحمة الله علیه) :
    روایت دارد که در آخر الزمان همه هلاک می شوند به جز کسانی که برای فرج دعا می کنند گویا همین دعا برای فرج یک امیدواری است و یک ارتباط روحی با صاحب دعا است . همین مرتبه ای از فرج است .
    مطلب دیگر این که اگر کسی دعا برای فرج بکند آن شخص معتقد به آخرین رکن ایمان است .
    عمریست اسیر حرف مردم هستیم
    درگیر همین سوء تفاهم هستیم
    این شکل جدید انتظاری کهنه است
    ما منتظران دست دوم هستیم

    اللهم عجل لولیک الفرج

    سلام
    ممنون از حضورتون
  • به یادشهدای گمنام...
  • نور تو، روح مرا منزل به منزل می برد.
    کشتی افتاده در گِل را به ساحل می برد.
    مرد صحرایی و با تو شوق باران هم سفر
    بوی بارانت مرا منزل به منزل می برد.
  • فاطمه باصری
  • سلام

    پــروردگــارا چــه کـسـى تــو را خــوانــد و تــو دعــایـش را اجــابــت نــکردى
    و چــه کــسـى از تــو درخــواست نــمود و بــه او عــطـا نـفـرمــودى !! پـــروردگــارا چــه کـسـى بــا تــو مـنـاجــات کــرد و او را نــاامـیـد ســاخـتـى، یـــا خــود را بــه تــو نــزدیــک نــمود و او را دور ســاخـتـى؟حــال پــروردگــارا دعــای مــن ایــن است . .
    ***الـلـهـم عـجـل لـــولــ♥ــیــک الـــفـــرج ***
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • این همه لاف زدن و مدعی اهل ظهور


    پس چرایار نیامد که نثارش باشیم


    سالها منتظرسیصد و مردی اند


    آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم


    اگر آمدخبر رفتن مارابدهید


    به گمانم که بنانیست کنارش باشیم
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • این همه لاف زدن و مدعی اهل ظهور


    پس چرایار نیامد که نثارش باشیم


    سالها منتظرسیصد و مردی اند


    آنقدر مرد نبودیم که یارش باشیم


    اگر آمدخبر رفتن مارابدهید


    به گمانم که بنانیست کنارش باشیم
  • فاطمه باصری
  • من گرچه سیه روی و بدم یا الله

    از درگه خود مکن ردم یا الله

    گفتم که من و این همه عصیان چه کنم؟

    گفتی که بیا من آمدم یا الله . . .
  • فاطمه باصری
  • سلام

    خداوندا

    برای همسایه که نان مرا ربود، نان

    برای عزیزانی که قلب مرا شکستند، مهربانی

    برای کسانی که روح مرا آزردند، بخشش

    و برای خویشتن خویش ، آگاهی و عشق می طلبم . . .
  • عاشق ولایت
  • سلام به روزم
  • ماه ولاء
  • نردبان دلم شکسته است،میشود برای من کمی دعا کنی؟
    یا اگر خدا اجازه میدهد کمی برای من خدا خدا کنی؟
    راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است...
    میشود برای بی قراری دلم سفارشی به آن خدای مهربان خدا خدا کنی...؟!!!
  • به یادشهدای گمنام...
  • سلام ممنون از لطفت
  • ماه ولاء
  • نردبان دلم شکسته است،میشود برای من کمی دعا کنی؟
    یا اگر خدا اجازه میدهد کمی برای من خدا خدا کنی؟
    راستش دلم مثل یک نماز بین راه خسته و شکسته است...
    میشود برای بی قراری دلم سفارشی به آن خدای مهربان خدا خدا کنی...؟!!!
  • مهدیه بانو
  • رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند
    آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند

    با پست وداع دکتر چمران به روزم

    التماس دعا
    یا علی
    سلام
    آنان که توفیق شب زنده داری نصیبشان شده و قطعه ای از اقیانوس بی کران الطاف الهی ، مشام جان آنان را عطرآگین ساخته ، چنان از این عبادت یاد می کنند و تمام دین و ما فیها در منظرشان بی ارزش و اندک است ........
    دائم دلم از این و از آن سیر میشود

    دارد زمان رفتن من دیر میشود

    یک کربلا ببر که حسرت به دل شدم

    دارد گدای مادرتان پیر میشود
    سوار بلم بودیم.

    از شناسایی برمی گشتیم.

    رضا دشتی زخمی شده بود.

    خون ریزیش شدید بود. آب می خواست، نداشتیم . . .

    از آب شط هم که نمی شد بهش داد . . .

    رضا بین آن همه آب، وسط رودخانه، تشنه شهید شد . . .

    سلام
    ممنونم
    ماشالا جمعیت...
    اینم یه آدرس جالب:
    www.mashreghnews.ir/fa/news/272815/عکس-نماز-جماعت-با-عروسک‌ها
    سلام اپم
    با افتخار لینکید
    ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

    کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟

    چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

    ای آنکه در حجابت دریای نور داری

    من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

    برعکس چشمهایم چشمی صبور داری

    از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

    کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟

    در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

    کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟
  • مهدیه بانو
  • رفت تا دامنش از گرد زمین پاک بماند
    آسمانی تر از آن بود که در خاک بماند

    با پست وداع دکتر چمران به روزم

    التماس دعا
    یا علی
  • مهدیه بانو
  • بـــــارالهــــــــــا ...

    "زخم "ها .... "رحم" میخواهند ... فقط این دو نقطه را بردار ....

    تــــــــــو که خدایی . .

    طرح ختم دسته جمعی قرآن برای شفای بیماران اگه میخواین تو این ثواب شریک باشین منتظر حضورتون هستم
    التماس دعا
    یا علی
  • اینجامقرلاله ها
  • همیشه نبودن هایی هست که هیچ بودنی جبرانشان نمیکند

    کسانی هستند که هرگزتکرار نمیشوند...

    باسلام************بروزم************
  • خـــــــادم الحسیــنـــــــ (ع)
  • سلام دوست گرامی با کمال افتخار لینک شدید .
  • پدرام ناصری
  • در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور

    حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

    گردش چرخ نگردد به مراد دل کس

    غم بی مهری آن مردم بی عار مخور
  • یه بنده خدا
  • سلام بردر عزیزم

    انشاالله شهادت نصیب هر که آرزومند است

    موید باشی

    خوشحالم میکنی سر میزنی

    در پناه الله همسنگر
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • یا اباصالح...
    آروزی اول من،التماس آخر من/اینه که موقع مردن دست بذاری روی سینم
    بدون عشقتون آقا زندگی "صفا "نداره/بمیرم که از چشاتون اشک غم همش میباره...
    یا مهدی"ادرکـــــــنـــــا"
  • ☂☂آبـجـی معصـومـه ☂☂
  • سلام
    تصاویر خیلی قشنگ بود
    سلام بر کربلای زینب
  • تخریبچی جامانده
  • کوچه هایمان را به نامشان کردیم

    که هرگاه آدرس منزلمان را می دهیم بدانیم

    از گذرگاه خون کدام شهید است که با آرامش به خانه می رسیم.
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • امام علی(ع) می فرمایند : همدردی و یاری نمودن برادر (دینی) روزی را زیاد می‌کند، سحر خیزی در طلب روزی، استغفار، امانت داری، و حق‌گویی روزی را زیاد می‌کند. ✮ خصال ۵۰۵/۲
  • یـ‗_‗ـک قـ‗_‗ـدم تـ‗_‗ـا خـ‗_‗ـدا
  • .

    یــــ حسین ـــا جان :

    لحــــــــظاتی که به زیر ِ عَلَمـــت سینــــــــــه زدم

    به خــدا حِس نمـــــــــــــــــودم ، مــرحَمت ِ زهــــــرا .س. را...

    .
  • احمد براتی
  • سلام علیکم...
    محبت کردید
    لینک شدید.
    یا حق
  • شهید عزیز مهدی عزیزی
  • بسم رب حسین (ع)
    بسم رب زینب (ع)


    خیلی زود خیلی دیر میشود....
    همسنگران سلام ممنونم که به کلبه ام سرزدین واجازه دادین میزبان نگاه مهربونتون باشم و عذرم بخاطر دیر آمدن پذیرا باشید .

    عشق یک سینه و هفتاد و دو سر می خواهد
    بچه بازیست مگر؟ عشق جگر می خواد !!

    ***********************************
    سفر کردم به دنبال سر تو
    سپر بودم برای دختر تو
    چهل منزل کتک خوردم برادر
    به جرم این که بودم خواهر تو

    حسینم واحسین گفت و شنودم
    زیارت نامه ام جسم کبودم
    چه در زندان، چه در ویرانة شام
    دعا می خواندم و یاد تو بودم

    برای هر بلا آماده بودم
    چو کوهی روی پا استاده بودم
    اگر قرآن نمی خواندی برایم
    کنار نیزه ات جان داده بودم
    السلام و علیک یا ابوالفضل العباس
    خون از دوعین آید بوی حسین آید.......السلام و علیک یا ابا عبداالله الحسین
    فقط اربعین امام حسین(ع) نیست......
    اربعین حضرت ابوالفضل العباس(ع)
    اربعین هفتاددو یارش.......
    و....
  • چـــــــــــــــادرخاکی
  • رسول اکرم(ص) می فرمایند : تقوای الهی پیشه داشته باشید و اصلاح کنید میان خودتان را زیرا خداوند در روز قیامت میان مؤمنین را اصلاح می‌کند. ✮ محجةالبیضاء ۳/۳۷۳
  • مقتدر مظلوم
  • سلام ، خدا قوت
    سپاس از حضور و نظرتون در وبگاه "مقتدر مظلوم"
    به روز هستیم و منتظر دیدگاه های شما
  • الهی نامه ی شهداء
  • سلام.کربلا کعبه ی عشق ،عاشقان خداست .
    واین عشق پایان ناپذیر و خدائیست.التماس دعا.
    خوش به سعادتشون...



    آوای وبتون محشره...
    یاحق
  • یه بنده خدا
  • سلام داداش گلی

    خوبی انشاالله
    عزادرایهاتون مقبول درگاه احدیت انشاالله

    مستدام و موفق باشید و باشیم همگی و در راه خدمت به آل الله

    کربلا نصیب همگی به زودی با معرفت انشاالله

    در پناه الله
  • فانوس جزیره
  • ما را مقیم خیمه غم آفریده اند
    یعنی غلام اهل حرم آفریده اند

    شکر خدا که در ره اربا بمان حسین
    بر جمع ما ثبات قدم آفریده اند
  • تخریبچی جامانده
  • آنانکه خاک را به نظر کیمیــــا کنند
    از یمن تربت شه کرببــــــــــلا کنند

    آنانکه دیده اند ضریح حســــــین را
    آیا بود که گوشه چشمی به ما کنند

    در حسرت زیارت تو عاشقان تو
    در روضه جای صحن و سرایت صفا کنند

    جامانده های قافله اربعین تو
    آقا دوای درد دل خود کجا کنند

    جا تنگ بوده است و یا ما اضافه ایم
    مردم به چشم طعنه نگاهی به ما کنند

    باشد حسین؛ کرببلا مال خوبها
    بدها بگو :که عقده دل با چه وا کنند...
  • جامانده از پرواز
  • دلا خون گریه کن چون اربعین است ...........
  • طاها ریحانی
  • اربعین، با بوى خون در مشام و آبله در پا، رسیده است تا بگوید همه اتفاقات سرخ، در راستاى شکیبایى زینب علیهاالسلام بود.

    سلام
    ممنونم از حضور شما که باعث دلگرمیست.
    ارادتمند. ریحانی
    سلام. با یه پست زیبا بروزم.
  • امانت اسمانی
  • سلام لینک شدید
  • فاطمه باصری
  • سلام

    واقعه ی کربلا اتفاق می افتد ...

    هرگاه ؛

    دلت با دینت نباشد ،

    قدمت با قلمت نباشد ،

    و عملت به قولت نباشد ...

    آری بدون شک اتفاق می افتد ؛

    هرگاه ... هرگاه ... هرگاه ...
  • مقرّ عشّاق الشّهادة
  • سلام خدا بر شما همسنگر گرامی
    خداوند به شما خیر و قوت و فرصت دهد.
    این ایام رو خدمت شما تسلیت عرض می کنم.

    "آیا مایلید یکی از فدائیان امام زمان(عج)را بشناسید؟؟؟"

    إن شاءالله که شهید بشید
    یا زهرا(س)
  • بیسیم چی
  • سلام
    اربعین ارباب رو خدمتتون تسلیت میگم...
    انشاالله سال بعد با آقامون مهدی(عج)پای روضه سیدالشهدا اشک بریزیم...
    یا علی
    یکی برای یکی، این پیامک رو فرستاد:
    اینجا ایران است.
    حکومتش حکومت امام زمان است.
    بر مبنای قرآن است.
    رهبرش رهبر مستضعفین جهان است.
    قوت غالب مردم نان است.
    بهای نان، به قیمت جان است.
    ثروتش برای فلسطینیان است.
    دانشگاهش ستاره باران است.
    جای روشنفکرانش، زندان است.
    هر که فریاد بزند، از کافران است.
    سکوت نشانه مسلمان است.
    شرکت در راهپیمایی بزرگترین نشانه ایمان است.
    آنچه روز به روز ارزان میشود جان انسان است.
    ایرانی این را برای ایرانیان بفرست.

    جواب اون یکی:
    اینجا ایران است.
    حاکمش نائب امام زمان است.
    و پاکترین رهبر جهان است.
    قدرت بسیجیانش، کابوس اهریمنان است.
    اینجا کمی اجناس گران است.
    چونکه تحریم دشمنان است.
    اما ایرانی صبور و قهرمان است.
    هدف ما از زندگی، نان نیست؛ حفظ ایمان است.
    زندگی همچو امتحان است.
    کسی قبول میشود که در خط شهیدان است.
    پیروی از “ولایت” وصیت آنان است.
    ایرانی غیور و باوجدان است.
    نه فقط فلسطین، بلکه حامی تمام مظلومان است.
    ایرانی این را برای جهانیان بفرست و به کشورت افتخار کن.
    سلام..............


    برای تمام غصه های این چند روزه
    تنها همین جمله آرامم می کند
    خدایا میدانم که می بینی
    همین که تو میدانی راست می گویم برایم کافی است
  • راه نشین
  • دلتــان اگر لرزید
    اشکتان اگر جاری شد
    خدایتان اگر نزدیکـــــــــــــ آمد
    تنها برایم یک دعــــــــــا کنیـــــــــد :
    خدا از من بگیـــــرد ، آنچه خـــــدا را از من می گیــــــرد ...
  • ༺ منتظر یاس ༻
  • سلام بزرگوار
    ممنون از حضورتون ؛ با افتخار لینک شدید
    منتظر پست های بعدیتون هستم

    التماس دعا
  • ༺ منتظر یاس ༻
  • باز دلم خون شد و چشمم گریست / آنکه درین روز چون من نیست کیست؟
    باز دگر باره رسید اربعین / جوش زند خون حسین از زمین ...

    اربعین حسینی تسلیت
    اینجا ایران قرن 21 است...! اینجا صدای آهنگهای پاپ لس آنجلسی و غرب زده آن قدر بلند است که فریادهای «حاج مهدی باکری» به گوش نمی رسد...!

    ممنون داداش...
    با سلام
    با دانلود مداحی های (شهدا شرمنده ایم) و (باز این چه شورش است)
    به روز هستیم
    www.ghoran2013-2014.blogfa.com
  • محمدرضا شیخی
  • سلام دوست عزیز.خواهش میکنم وظیفه بود.خدا کنه سال دیگه روز عاشورا زیارت کربلا نصیب خیلی ها بشه
  • زهرابانو
  • سفر کردم به دنبال سر تو...
    سپر بودم برای دختر تو...
    چهل منزل کتک خوردم برادر...
    به جرم این که بودم خواهر تو...



    متشکرم بزرگوار
    در پناه خدای مهربون سلامت و پیروز باشین
  • زهرابانو
  • سلام برادر بزرگوار
    ممنونم از حضور و نظرات ارزشمندتون



    کربلایت بار دیگر منزل زینب شده...

    در عزای اربعینت جان او بر لب شده...

    او که شمع محفل شمس و قمر، چون غنچه بود...

    بعد از این پروانه ی هجده گل و کوکب شده...

    اربعین حسینی تسلیت باد


    * اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم *

    * اللهم عجل لولیک الفرج *

    * التماس دعا *
    سلام
    من هم اربعین سالار شهیدان رو به شما وتمام شیعیان جهان تسلیت میگم
    در پناه حق محفوظ باشید
    یا علی(ع)
  • حسن رحمتی
  • السلام علیک یا اباعبدالله

    با سلام
    اربعین حسینی را به شما و تمام شیعیان تسلیت عرض می نماییم

    التماس دعا...
  • نازنین امام
  • کاش منم اونجا بودم
  • امانت اسمانی
  • اشکم زهجرروی توخوناب شدحسین
    مویم زغصه رشته مهتاب شدحسین

    هرجاکناراب نشستم زداغ تو...
    ازبس که سوختم جگرم اب شد حسین

    جانسوزتر زداغ تودیگر کسی ندید
    خورشیدهم زداغ تودرتاب شدحسین
    اسلام علیک یا شیب الخضیب.
    اربعین حضرت سید الشهدا بر شما شیعه ی حضرت تسلیت باد.
  • فرمانده عملیات
  • سلام همسنگر
    ممنون ازحضورتون
    حدیث روز/ فرازی از زیارت اربعین
    پس خدا لعنت کند کسانى را که تو را کشتند، و به تو ستم کردند، و این جریان را شنیدند و به آن خشنود شدند...
    شیخ طوسی در دو کتاب‏ تهذیب و مصباح المتهجد از صفوان جمّال روایت کرده،که صفوان گفت: مولایم امام صادق علیه‌السّلام درباره زیارت‏ اربعین به من گفت: هنگامی که قسمت قابل توجهى از روز برآمده، بخوان:...
    سلام بر تو اى فرزند رسول خدا، سلام‏ بر تو اى فرزند سرور جانشینان، شهادت می‌دهم که تو امین خدا و فرزند امین اویى، خوشبخت زیستى، و ستوده درگذشتى، و از دنیا رفتى گم‏گشته و مظلوم و شهید.
    گواهى می‌دهم که خدا وفاکننده است آنچه را به تو وعده داده و نابود کننده کسانى را که از یاری‌ات دریغ ورزیدند، و عذاب کننده است کسانى را که تو را کشتند.
    و گواهى می‌دهم که تو به عهد خدا وفا کردی و در راهش به جهاد برخاستى تا شهادتت فرا رسید.
    پس خدا لعنت کند کسانى را که تو را کشتند، و به تو ستم کردند، و این جریان را شنیدند و به آن خشنود شدند.
    خداىا من تو را شاهد می‌گیرم که من دوستم با آنان‏ که او را دوست دارند، و دشمنم با آنان‏ که با او دشمنند...
    متن حدیث:
    السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلامُ عَلَیْکَ یَا ابْنَ سَیِّدِ الْأَوْصِیَاءِ أَشْهَدُ أَنَّکَ أَمِینُ اللَّهِ وَ ابْنُ أَمِینِهِ عِشْتَ سَعِیدا وَ مَضَیْتَ حَمِیدا وَ مُتَّ فَقِیدا مَظْلُوما شَهِیدا وَ أَشْهَدُ أَنَّ اللَّهَ مُنْجِزٌ مَا وَعَدَکَ وَ مُهْلِکٌ مَنْ خَذَلَکَ وَ مُعَذِّبٌ مَنْ قَتَلَکَ وَ أَشْهَدُ أَنَّکَ وَفَیْتَ بِعَهْدِ اللَّهِ وَ جَاهَدْتَ فِی سَبِیلِهِ حَتَّى أَتَاکَ الْیَقِینُ فَلَعَنَ اللَّهُ مَنْ قَتَلَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ مَنْ ظَلَمَکَ وَ لَعَنَ اللَّهُ أُمَّةً سَمِعَتْ بِذَلِکَ فَرَضِیَتْ بِه اللَّهُمَّ إِنِّی أُشْهِدُکَ أَنِّی وَلِیٌّ لِمَنْ وَالاهُ وَ عَدُوٌّ لِمَنْ عَادَاهُ....
    گفت: ضمائر را بشمار!
    گفتم:من، من، من، من،...
    گفت: فقط من؟! پس بقیه چی؟
    گفتم: بقیه همه دارند میرن کربلا ... فقط من ماندم.


    سلام
    اربعین حسینی تسلیت..التماس دعا
  • ★ ساخت ابزار صلواتی ★
  • ‎ برای این که دفتر نقاشی اش سفید بود معلم تنبیه اش کرد غافل از این که دخترک فقط خـدایی را کشیده بود که همه می گفتند دیدنی نیســت..
  • عاشق شهادت
  • سلام خسته نباشی من شما رو با اسم وبلاگتون لینک کردم شما هم منو با عنوان عشق یعنی لینک کنید
  • حسین شاهدی + سایت ندای یک بسیجی عاشق
  • امشب شب اربعین مصباح هداست
    دل یاد حسین بن علی شیر خداست
    پروانه به گرد شمع حق پر زد و سوخت
    امشب شب یاد عشقیاء و شهداست
  • فاطمه باصری
  • سلام

    دلا کوی حسین عرش زمین است
    مطاف و کعبه دل ها همین است
    اگر خیل شهیدان حلقه باشند
    حسین بن علی، آن را نگین است
    دل ما در پی آن کاروان است
    که از کرب و بلا، با غم روان است
    *‌ * * * * * * *
    اربعین است اربعین کربلاست
    هر طرف غوغایی از غم ها به پاست
    گویی از آن خیمه های نیم سوز
    خود صدای العطش آید هنوز
    اربعین حسینی تسلیت باد.
  • اَینَ صاحِبــــــُــ یَوم ِ الفَــــتـح
  • سلام بزرگوار
    ممنون ازمطلب خوبتون...خداخیرتون بده
    انشاءالله برات کربلاتون روازدستان مبارک حضرت زینب سلام الله علیهابگیرید.

    هیچ دانی از چه رو گهگاه آید زلزله
    چــون زمین هم میکند با نام زیــنب هرولـــه...
    اربعین مولا تسلیتـــــــــــــــــ...
  • کنیز ولایی یوسف زهرا(عج)
  • سلام و عرض تسلیت

    ممنون، آخرین عکس از همه زیباتر بود...خوشا به حالشان.

    التماس دعا
    یا مهدی(عج)
  • خسرو زارعی
  • عشق حسین گر همه دم بر سر است.......چاره ی هر جیره خورِ حیدر است

    آن حجر الاسود والا مقام.......مردمکِ چشم علی اصغر است

    منتظر نظرات شما عزیز می باشم
  • ☂☂آبـجـی معصـومـه ☂☂
  • باز عاشوراییان پیدا شدند / باز هم سوداییان شیدا شدند

    اربعین غصه های گل کجاست / اربعین ناله بلبل کجاست

    اربعین عشق، عباست چه شد / اربعین، فریاد احساست چه شد . .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">